Ah, net iets voor mijn tijd denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Homdeck het volgende:
carlos valderama
Alleen als ik een vraag niet weet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:42 schreef Homdeck het volgende:
is fok bij jullie ook zo traag?
Erkel + 1quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef erkel het volgende:
Valderama
Berry trok aan het haar van Rudy Völler tijdens de halve finale van 88.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:45 schreef Berkery het volgende:
Da's gewoon Berry van Aerle met het haar van Valderama er slecht op gephotoshopt
thanx. moet wel heel raar lopen, maar in voetbal is niks zeker om er maar even een cliché in te gooien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef Neleos het volgende:
Gefeliciteerd nog met de Europacupplek trouwens.![]()
ik moet as zondag weer werken in de Euroborg, mooie sfeer daar altijd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
thanx. moet wel heel raar lopen, maar in voetbal is niks zeker om er maar even een cliché in te gooien.
Maar hij heeft zo'n tof kapsel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef tong80 het volgende:
GVD te laaat maak die sportvragen nou eens moeilijker. Voor mij te laat want ik ga zo pitten.
'
Jawel hoor het is zeker dat Tong op TV was bij een voetbalkwis de finale haalde uit 1500 kandidaten en tweede werd omdat de finale multiple choice was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
thanx. moet wel heel raar lopen, maar in voetbal is niks zeker om er maar even een cliché in te gooien.
Déja vuquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor het is zeker dat Tong op TV was bij een voetbalkwis de finale haalde uit 1500 kandidaten en tweede werd omdat de finale multiple choice was.
Daarom ga ik slapenquote:
Ik bleef even bij de moeilijke vragenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef Homdeck het volgende:
21 jump street
Lekkere patatten bakken of als gastheer ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:47 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik moet as zondag weer werken in de Euroborg, mooie sfeer daar altijd!
Plasterk +1quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:57 schreef Plasterk het volgende:
El condor pasa
biertjes tappen aan de Rabo ereterras.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Lekkere patatten bakken of als gastheer ofzo?
chillquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:58 schreef Plasterk het volgende:
[..]
biertjes tappen aan de Rabo ereterras.
lijkt me wel leuk om daar 's heen te gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben deze week naar de Mustsee bios in de Euroborg geweest, wat is het daar rustig!!!
Ook wel gigantisch groot trouwens..... niks aan.
Ik ga altijd liever naar Images; ook rustig en tenminste gezellig sfeertje. Maarja, soms wil je een lekker foute film zien hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk om daar 's heen te gaan
en ik vind een lege bioszaal niet erggeen last van andere gasten
Lege bioscoopzalen zijn ideaal ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lijkt me wel leuk om daar 's heen te gaan
en ik vind een lege bioszaal niet erggeen last van andere gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |