Jao!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef Homdeck het volgende:
grutto!
Een kruidenier, want dat is AH nog steedsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:48 schreef Etcetera het volgende:
ik kan alleen op supermarkt komenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee die linker is niet piet veermanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:53 schreef Etcetera het volgende:
the cats?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:53 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee die linker is niet piet veermanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is inderdaad wat onduidelijk, maar de leden zijn stuk voor stuk erg bekend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:54 schreef ElizabethR het volgende:
Gos wat een onduidelijke foto, maar ik gok maar wat.... The Bay City Rollers
kijk nou eens goed naar die rechterquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Die in het midden lijkt op deze foto wel wat op Chris Norman van Smokey
Hij heeft ook wel wat van Bob Ross wegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.was echt het enige wat ik er van kon makenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe dan kan ik naar bedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef Neleos het volgende:
Travelling Wilburys
Hier staat heel de dag al windkracht 9 en we hebben afwisselend buien en zon. Mijn was is serieus weggewaaid vandaag!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:02 schreef Neleos het volgende:
Begint hier een potje te gieten ineens.
Hier was het tot nu toe alleen maar zon vandaag... maar Mysjkin, die ken je niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hier staat heel de dag al windkracht 9 en we hebben afwisselend buien en zon. Mijn was is serieus weggewaaid vandaag!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop