ElizabethR +1quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
Diergaarde Blijdorp
jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
Ga je nou serieus moeilijk zitten doen over Diergaarde?
Tuurlijk, maar ik mag toch wel mijn mening geven over die beslissing? En jij hebt het punt verdientquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
Jongens, lees de OP nou eens na. Vragensteller beslist. Maar als Scott het punt wil mag ie het hebben hoor
Uiteraard mag je je mening geven. Maar je bent niet de enige. Er zijn nu drie meningen gegeven en daar voel ik me dan weer ongemakkelijk bij omdat ik het punt heb gekregenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik mag toch wel mijn mening geven over die beslissing? En jij hebt het punt verdient
het is niet tegen jou gericht hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef ElizabethR het volgende:
Jongens, lees de OP nou eens na. Vragensteller beslist. Maar als Scott het punt wil mag ie het hebben hoor
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:39 schreef Beelzebub85 het volgende:
Liever 'n fuut in m'n kuut, dan m'n ogen dr uut.
niet doen, doe ik ook niet. feit is dat het een schietgemakkelijke vraag is lijkt mijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uiteraard mag je je mening geven. Maar je bent niet de enige. Er zijn nu drie meningen gegeven en daar voel ik me dan weer ongemakkelijk bij omdat ik het punt heb gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |