En dan net doen of jij 100x lekkerdere wijven kunt krijgen.quote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En dan net doen of jij 100x lekkerdere wijven kunt krijgen.
Yeah right![]()
Je vind het een draak.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar staat dat?![]()
Verzin je er zelf maar bij?![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:55 schreef EsDe het volgende:
kansloos programma door & voor kansloze mensen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:25 schreef RedDevil085 het volgende:
Mensen die zich met temptation island bezig houden![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom moet ik dit zien:
[afbeelding]
GADVERDAMME!!!
HAHAHA pwned door Janetje!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:35 schreef Godlike02 het volgende:
=doe 'ns niet=
Nou, ze zien blijkbaar allemaal voor het eerst een vrouw met heupen en (heel klein) buikje, want de meeste fokkers komen zo te zien nooit in de echte wereld.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:38 schreef tvvanham2002 het volgende:
Uh ok. Ik staar nu ruim 2 minuten naar de foto, maar wat er nou te "GADVERDAMME!!!" valt snap ik niet helemaal. Wat is er mis met deze liefkijkende meid?
Het is een tientonner, dat zie je toch wel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:38 schreef tvvanham2002 het volgende:
Uh ok. Ik staar nu ruim 2 minuten naar de foto, maar wat er nou te "GADVERDAMME!!!" valt snap ik niet helemaal. Wat is er mis met deze liefkijkende meid?
En wat is dit dan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:41 schreef Kijkeensaan het volgende:
[..]
Het is een tientonner, dat zie je toch wel!![]()
Schat.. ik denk dat je een te kleine broek voor me hebt gekocht, ik krijg hem niet dicht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:44 schreef tvvanham2002 het volgende:
[..]
En wat is dit dan in jouw ogen?
[afbeelding]
Helemaal mee eens, maargoed, de TS kan vast veel beter krijgen dan datquote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:38 schreef tvvanham2002 het volgende:
Gelukkig welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maargoed, de TS kan vast veel beter krijgen dan dat
Dat vraagt om een pic van TS en z'n vriendin (naakt of in bikini, een ex mag ook, of meerdere)quote:
Me vriendinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat vraagt om een pic van TS en z'n vriendin (naakt of in bikini, een ex mag ook, of meerdere)
(of een pic van TS in bikini)
looolquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waarom moet ik dit zien:
[afbeelding]
GADVERDAMME!!!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Me vriendin
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef TranceAction het volgende:
[..]
![]()
Sorry kerel maar die chick uit Temptation Island ziet er tientallen keren beter uit dan jouw chick![]()
Ze heeft wat down-syndroom trekjes. Zitten er toevallig mongooltjes in haar familie?
Vlag over de kop en voor het vaderlandquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Me vriendin
[afbeelding]
![]()
Bottenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
Valt best mee.
Al willen de meeste mannen natuurlijk liever iets nuekqen waarbij ze de botten vast kunnen grijpen
Ze heeft niet eens vetrollen, gewoon een buikje
Altijd leuk om te horen die smoesjes, je bedoelt dat je geen lekker wijf kan krijgen en daarom maar genoegen neemt met zo'n bolle.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:08 schreef BasOne het volgende:
[..]
Botten![]()
Geef mij maar een lekkere rubensvrouw
Heb je wat om vast te pakken, hoef je ook niet bang te zijn dat ze breekt.
lolzors, jij bent grappigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Altijd leuk om te horen die smoesjes, je bedoelt dat je geen lekker wijf kan krijgen en daarom maar genoegen neemt met zo'n bolle.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
lolzors, jij bent grappig
Nee, hou gewoon van 'volle' vrouwen.
Is dat zo raar?
Sommigen houden van 10 jarigen, sommigen houden van dode mensen, sommigen houden van dieren... (iets te veel)
Ik hou van volle vrouwen
Natuurlijk kijk ik ook naar lekkere slanke dennetjes, hell, het is neukbaar of niet, maar heb in bed toch liever een stevige meid.
(en nu niet met pics aankomen van 100tonners, je kan overdrijven)
Ik zou er geen tegen zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
[afbeelding]
of die volle vrouw van de beginpost?
............quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik zou er geen tegen zeggenzo hypocriet ben ik nu ook weer niet
Maar heb toch liever de meid uit de OP.
Tja, ken er ook niets aan doen, hou wel van een stevige bips
hehehehequote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:26 schreef BasOne het volgende:
[..]
hehehehe
Tja ken er niets aan doen, is mijn sexuele voorkeur
Tegen Yolanthe zou ik geen nee zeggen, voor een nachtje
Zou gek zijn als ik het wel deed
Maar zou veel liever de meid uit de OP hebben
die kijkt echt alsof jij ontiegelijk lelijk bentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Me vriendin
[afbeelding]
![]()
Gek hé, mensen die niet willen wat jij wilt.quote:
Wat een vies lelijk kalend wijfquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Me vriendin
[afbeelding]
![]()
Een beetje wel... Yolanthe is toch dé droom van iedere man?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef BasOne het volgende:
[..]
Gek hé, mensen die niet willen wat jij wilt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Een beetje wel... Yolanthe is toch dé natte droom van iedere man?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |