Tja, beter dan dat ze iemand doodrijden natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef Noway666 het volgende:
Ik erger me dood aan automodebielen die overal voor stoppen niet alleen zebrapaden (wat wel moet!) maar ook op punten waar ze GVD wel voorrang hebben.
Ben je net weer de spits en file uit zit er weer zo'n sufkut voor niks te remmen.
True maar vooral bij scholen moeten jonge kinderen aangeleerd worden wat hun recht is. Van rechts voorrang en bij haaietanden stoppen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja, beter dan dat ze iemand doodrijden natuurlijk.
En terechtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:59 schreef sander89 het volgende:
Gelukkig stopte ze niet voor Piet Paulusma![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xOk6lxtjx7I
Behalve vanmiddag dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:40 schreef Victor_Eremita het volgende:
Ik loop altijd vrij rigoureus een zebrapad op (Ik kijk wél uit natuurlijk). Ik ben nog nooit aangereden, dus als je stug doorloopt stoppen ze altijd wel.
Sla ze dood.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:34 schreef repeet het volgende:
Er zijn hier in het centrum van Rotterdam genoeg leswagens die ook niet stoppen compleet met lachende leraar.
Stom genoeg weten veel voetgangers de regels zelf ook niet. Vaak stop ik (op de fiets) voor een zebrapad, gaan die voetgangers me schaapachtig staan aan te kijken in plaats van te lopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:14 schreef Kreator het volgende:
Vooral fietsers irriteren me mateloos. Auto's stoppen hier meestal wel voor het zebrapad bij mij voor de deur, maar fietsers denken kennelijk dat zij niet hoeven te wachten als ik over wil steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |