abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50087293
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jullie willen zoveel......
Het begint met ambitie
  maandag 4 juni 2007 @ 12:39:46 #127
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_50088104
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jullie willen zoveel......
En jullie gaan volgend jaar voor een derde plek, kwartfinale UEFA Cup en halve finale KNVB beker?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_50090101
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ajax lijkt het spel hard to get te spelen, 15 miljoen moeten ze gewoon doen. Veel meer krijg je er niet voor. Zoveel kapers zijn er denk ik niet op de kust verder.
Nog een jaar Sneijder en kampioen worden plus een goed CL seizoen en dan volgend jaar maar 10miljoen cashen levert meer op voor Ajax hoor.
  maandag 4 juni 2007 @ 13:47:25 #129
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50090148
quote:
Op maandag 4 juni 2007 12:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En jullie gaan volgend jaar voor een derde plek, kwartfinale UEFA Cup en halve finale KNVB beker?
Ga je nou eerst maar eens daadwerkelijk plaatsen voor het hoofdtournooi van de CL voordat je gaat roepen dat je 'm wilt winnen zjroentje

Maar inderdaad niks mis met gezonde ambitie
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50090515
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Nog een jaar Sneijder en kampioen worden plus een goed CL seizoen en dan volgend jaar maar 10miljoen cashen levert meer op voor Ajax hoor.
Die zekerheid heb je niet, dat je die resultaten boekt. Verder heeft hij Ajax al gedag gezegd in z'n hoofd, dan heb je toch minder aan hem als hij z'n transfer niet maakt.
That's all folks!
pi_50090765
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Die zekerheid heb je niet, dat je die resultaten boekt. Verder heeft hij Ajax al gedag gezegd in z'n hoofd, dan heb je toch minder aan hem als hij z'n transfer niet maakt.
Tja. Misschien breekt ie morgen zijn been tegen Thailand. Zekerheid wat dat betreft is er ook nooit.

Berichtje van AD.nl
quote:
Sneijder: ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax

BANGKOK - Voor Wesley Sneijder is de droom om bij Valencia te kunnen voetballen uit elkaar geklapt. De overgang van Ajax naar de Spaanse club gaat niet door, zo heeft zijn zaakwaarnemer bevestigd.
In Bangkok - waar hij zich met het Nederlands elftal voorbereidt op de oefeninterland tegen Thailand - reageerde de middenvelder maandag teleurgesteld. ,,Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax. Voor mij persoonlijk is dat teleurstellend.''

Ajax lijkt Sneijder graag voor de club te willen behouden. Valencia meldde zich onlangs met een bod op hem, maar Ajax weigerde een prijs te noemen voor de spelbepaler. ,,Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''
Even die teleurstelling dus en vanaf 1 september volop knallen bij Ajax. Ik geloof dat Sneijder wat dat betreft wel anders is dan een Zlatan, Trabelsi of Grygera wat dat betreft. Graag willen is niet persee en kost wat kost moeten.
  maandag 4 juni 2007 @ 14:17:41 #132
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50090969
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

Even die teleurstelling dus en vanaf 1 september volop knallen bij Ajax.
Jij denkt echt serieus dat Sneijder volgend jaar ook nog bij ajax zal spelen?
Hij heeft nog een kleine 3 maanden om weg te komen, er zullen heus nog wel andere clubs interesse tonen in de komende 3 maanden.

Het mooiste zou natuurlijk zijn als hij 2 of 3 dagen voor het verstrijken van de transferdeadline vertrekt
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50091700
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Het mooiste zou natuurlijk zijn als hij 2 of 3 dagen voor het verstrijken van de transferdeadline vertrekt
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_50099468
Whehe hij is niet blij
pi_50101354
Nu hoor je Valencia, AC Milan en Manchester en als puntje bij paaltje komt gaat hij naar HSV
  maandag 4 juni 2007 @ 22:02:22 #136
66130 Erasmusch
easy easy
pi_50108025
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tja. Misschien breekt ie morgen zijn been tegen Thailand. Zekerheid wat dat betreft is er ook nooit.
Hoop doet leven.
pi_50110009
Grappig dat hij zo verontwaardigd is dat hij het daar moest lezen. Hij zal toch wel weten dat hij voor Valencia ook maar nummer 25+ is en dat ze daar niet voor draven. Het zegt hoogstens wat over zijn zaakwaarnemer, zeg dat dan direct.
pi_50117377
quote:
Op maandag 4 juni 2007 14:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jij denkt echt serieus dat Sneijder volgend jaar ook nog bij ajax zal spelen?
Hij heeft nog een kleine 3 maanden om weg te komen, er zullen heus nog wel andere clubs interesse tonen in de komende 3 maanden.

Waarom niet? Alex, Farfan, Gomes hebben ook langer bij PSV gespeeld dan iedereen had gedacht. Kuijt ook. Sneijder is echt niet het type dat gaat forceren om het forceren.

Kan het naar een mooie club, dan graag! Moet je blijven, nou ok dan en nog een jaar knallen.
quote:
Sneijder: geduld tot 31 augustus

SEOUL - Wesley Sneijder wil de deur voor een transfer naar het buitenland deze zomer nog niet dichtgooien, maar hij gaat geen problemen maken als hem nog een seizoen Ajax wacht. De middenvelder zegt dat nu een transfer naar Valencia is afgeketst. ,,Dat het is afgeketst hoor en lees ik althans. De leiding van Ajax heeft mij persoonlijk niets laten weten en dat vind ik belachelijk,’’ stelt Sneijder, die met Oranje door Azië reist.

,,Het nieuws zelf is voor mij een teleurstelling, ik had mijn zinnen had gezet op een vertrek naar Valencia. Maar blijkbaar is de situatie zo dat ik niet weg kom bij Ajax.

,,Ik ga er nu vanuit dat ik me 5 juli gewoon meld op de eerste training van Ajax voor het nieuwe seizoen. Vervolgens zien we het wel, ik heb nog geduld tot 31 augustus. En komt er geen andere concrete interesse los, dan blijf ik bij Ajax en zal ik mijn stinkende best doen om volgend jaar nóg beter te presteren. Begrijp me niet verkeerd: Ook bij Ajax is er voor mij nog genoeg uitdaging. Ik zal zeker geen rel schoppen om een vertrek te forceren.’’

Begin augustus moet Ajax bij de UEFA de lijst met spelers namen inleveren voor de voorrondewedstrijden in de Champions League. Het eerste duel in die voorronde is op 9 augustus. Als Sneijder daarin voor Ajax aantreedt, mag hij tot aan de winterstop niet meer voor een andere club Champions League spelen.

Vorig jaar was er heel de zomer onzekerheid over een transfer van Dirk Kuyt bij Feyenoord. Op de valreep maakte Liverpool de deal rond, waarna Feyenoord grote problemen had om in korte tijd een vervanger te vinden.

[ Bericht 48% gewijzigd door BliksemSchigt op 05-06-2007 08:47:41 ]
pi_50280218
'Lang' zal hij leven...
'Lang' zal hij leven...
'Lang' zal hij leven...
...............................

23 alweer
pi_50282004
Jaakke: 'Sneijder blijft gewoon bij Ajax'

9/6/2007 19:28

Ondanks vermeende interesse uit Engeland, Aston Villa en Tottenham Hotspur zouden in de markt zijn, is Wesley Sneijder komend seizoen gewoon in het shirt van Ajax te bewonderen. Dit is de overtuiging van voorzitter John Jaakke.

'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder bij Ajax', vertelde Jaakke aan RTV Noord-Holland. 'De contacten die wij met hem hebben gehad, wijzen erop dat hij blijft. Wij zullen daar ook alles aan doen.'

Sneijder had zijn zinnen gezet op een transfer naar Valencia, maar de Spaanse club haakte af vanwege een te hoge transfersom. De 23-jarige middenvelder reageerde met de mededeling dat hij een gesprek wilde met de clubleiding van Ajax.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:39:25 #141
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50285248
Jaakke
De transferperiode duurt nog ruim twee maanden.
En ik heb zelf het gevoel dat hij kort voor het einde van die periode nog vertrekt.
pi_51413679
quote:
Sneijder laat tot voorronde alles open
Door René (Eilanden) op donderdag 12 juli 2007 21:38

Als Wesley Sneijder op 14 augustus aanstaande met Ajax in de voorronde van de Champions League uitkomt, dan is een vertrek, wat de middenvelder betreft, niet meer bespreekbaar.

Als de Utrechter in een voorrondewedstrijd meespeelt, dan mag hij voor de rest van het seizoen niet meer in actie komen voor een andere club. "Tot 14 augustus laat ik alles open. Ik hoop nog op een mooie club, maar als ik die voorrondewedstrijd heb gespeeld blijf ik sowieso bij Ajax en ga ik niet meer weg", aldus Sneijder.

Terwijl hij teamgenoot Babel wél bij Ajax zag vertrekken, baalt de Ajacied nog wel van het afketsen van zijn transfer naar Valencia: "De werkwijze van Liverpool is niet met die van Valencia te vergelijken. Bij Ryan ging het in een bliksemvaart, terwijl het in mijn geval in een grote soap uitmondde. Ik ben uiteindelijk nog gewoon in Amsterdam."
Sneijder kwam over in het Sportjournaal alsof ie liever gisteren dan vandaag wil vertrekken .
pi_51414096
Wil ie toch ook. Hij wilde naar Valencia.
pi_51416035
Volgend jaar een Van der Vaartje en een transfer naar Villa
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51416134
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef DrDentz het volgende:
Wil ie toch ook. Hij wilde naar Valencia.
Te hoog gegrepen. Ze maken em daar ook af in de kleedkamer.

Hij kan liever naar een club gaan die bestaat uit voornamelijk werkers zodat zijn kwaliteiten nut hebben.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 13 juli 2007 @ 01:30:55 #146
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51416518
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 01:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgend jaar een Van der Vaartje en een transfer naar Villa

Hij zal niet eeuwig bij Ajax blijven lijkt mij. En voor een club als Valencia komt ie gewoon te kort.
pi_51416707
Sneijder geeft clubs nog een maand de tijd

12/7/2007 23:33

Clubs die het plan hebben Wesley Sneijder over te nemen van Ajax hebben nog precies een maand. Als er voor het eerste optreden van de Amsterdammers in de voorronde van de Champions League nog geen transfer is afgerond, dan blijft de middenvelder bij deze club.
Op 14 augustus begint de derde voorronde van de belangrijkste clubcompetitie in Europa. Ajax moet het dan opnemen tegen een nog onbekende tegenstander. Deze duels zijn bindend voor de rest van het Europese seizoen.

'Ik ben niet iemand die expres die wedstrijden gaat missen zodat ik dan nog tot 31 augustus de kans heb weg te komen', vertelde Sneijder voor de camera van Novum. 'Ik kan je wel vertellen dat als ik die wedstrijden heb gespeeld, ik dan sowieso bij Ajax blijf.'

Onlangs liepen onderhandelingen tussen Ajax en Valencia over een transfer van Sneijder op niets uit. De Utrechtse middenvelder bestempelde die gesprekken als een 'soap'. Ondanks talloze geruchten hebben andere clubs zich vooralsnog niet officieel gemeld bij de werkgever van de Oranje-international.

Zou hij het zelf ook geloven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51416762
Wesley Sneijder 1984

2002/03 Ajax 17 4 Eredivisie
2003/04 Ajax 30 9 Eredivisie
2004/05 Ajax 30 7 Eredivisie
2005/06 Ajax 19 5 Eredivisie
2006/07 Ajax 30 18 Eredivisie
Totaal 126 43

1999/00 Ajax 1 0 Eredivisie
2000/01 Ajax 27 7 Eredivisie
2001/02 Ajax 20 14 Eredivisie
2002/03 Ajax 21 18 Eredivisie
2003/04 Ajax 26 7 Eredivisie
2004/05 Ajax 22 6 Eredivisie
2005/06 Hamburger SV 19 9 Bundesliga
2006/07 Hamburger SV 26 8 Bundesliga
Totaal 162 69

Dit jaar dus gewoon een slecht seizoen omdat hij zich niet meer kan opladen en dan voor een klein prijsje naar een Europese subtopper omdat hij nog maar een jaar onder contract staat
pi_51416884
Real Madrid schijnt hem te volgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_51416942
Goede keus, ik kan Raul er nog wel uit spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')