abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 21:58:24 #176
68023 LennyKravitz
Fly away...
pi_51502804
quote:
Bob Geldof, a prominent critic of this year’s event, suggested that everyone who attended any Live Earth event stay home in the dark on the next fifteen July 7’s “to atone for their dunderheaded stupidity” in buying into the idea that staging a series of carbon-spewing, electricity-chewing events would “mean fuck all to a toad.”
Whaha.... ik was ook in Londen... en dacht je nou echt omdat ik denk dat het milieu ermee opschiet met mijn aanwezigheid aldaar? Nee... ieder weldenkend mens weet best wat hij of zij kan doen; daar heb je geen concert voor nodig! Ik kwam gewoon voor een leuk uitje... en een leuk concert...

Net zoals 98% procent van de andere bezoekers...

Zolang autos op benzine blijven rijden, zolang industriele landen zooi de lucht instoten, zolang zal het niet uitmaken dat een paar westerlingen de termostaat een graadje lager zetten. GELUL... dat is het... Als de halve westerse wereld aan mensen uitsterft aan een ziekte of zo... dan zal het misschien een beetje helpen...

Ow ja... en dan barst er ergens vast een vulkaan uit, en dan gaat er weer een hoop zooi de lucht in...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')