Ik heb geen contact meer met mn ex voorlopig, had 1 week nadat het uit was een brief geschreven en daarna niks meer laten horen, weet dus niet hoe het met haar gaat en zij weet niet hoe het met mij is. Misschien heeft ze het ook moeilijk, misschien niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoals ik in Pm al zei ik denk niet dat hij er nog moeite mee heeft.. je weet het nooit natuurlijk maar aan de signalen die hij afgeeft lijkt me dat niet..
Fijn is dat hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh dat gevoel moet ik nog even krijgen.. Dat dacht ik net wel van komop Yasha nu is het klaar niet meer achter hem aan blijven lopen.. Jij hoeft geen contact te zoeken want je bent hem helemaal niets verplicht.. En nu gewoon weer leuke dingen gaan ondernemen enje studieachterstandin gaan halen
Net even mijn mama gebeld en dat was wel heel fijn om die weer even te horen![]()
Wel jammer dat ik eerst ruzie met hem heb moeten krijgen voordat ik me nu zo voel!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh dat gevoel moet ik nog even krijgen.. Dat dacht ik net wel van komop Yasha nu is het klaar niet meer achter hem aan blijven lopen.. Jij hoeft geen contact te zoeken want je bent hem helemaal niets verplicht.. En nu gewoon weer leuke dingen gaan ondernemen enje studieachterstandin gaan halen
Net even mijn mama gebeld en dat was wel heel fijn om die weer even te horen![]()
Terug Vind Post...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef Hoolie2k6 het volgende:
somebody please tell me wtf betekend dat TVP! raak hier psychisch van in de war
Zo'n meel heb ik ook gestuurd....maar daar heeft ze niks mee gedaan....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Yo
Ik heb net met ^^^^ gesproken..
En het is duidelijk nu.. ben er klaar mee..
Ik laat je met rust en jij moet maar zien wat je met mij doet..
Ga der nu eerst een nachtje overslapen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |