quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:15 schreef Isdatzo het volgende:
wat wíl je nu met dit topic en al die moralen
ik wil gewoon het ministerie van morale zaken oprichten als dat nog niet bestaat , ( dat bestaat toch nog niet of wel ? ) ik wil het oprichtenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
[.wat wíl je nu met dit topic en al die moralen .]
Misschien is het beter als je begint met het ministerie van pilletjes.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:41 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik wil gewoon het ministerie van morale zaken oprichten als dat nog niet bestaat , ( dat bestaat toch nog niet of wel ? ) ik wil het oprichten
quote:dit moraal kunnen we opdelen in verschillende ondergeschikte moraalsvormen.
namelijk omgang met :mensen dieren eigendom publiekelijk eigendom ervaringen situaties factoren planten grondstoffen
omgang met mensen is als volgt :gezinsleden familie familie van familie kennisen en vrienden van familie vrienden familie van vrienden kennisen en vrienden van vrienden kennissen familie van kennissen kennissen en vrienden van kennisen
Dieren:gedomesticeerde dieren huisdieren wilde dieren inheemse dieren uitheemse dieren
Eigendomlevens behoeftes luxe eigendommen eigendommen met emotionele waarde
publiekelijk eigendomlandschaps inrichting communicatie middelen natuurlijke toegeeigende gebieden en "goederen"
ervaringenpositieve ervaringen negatieve ervaringen universele ervaringen
situatiesaangename situaties onaangename situaties universele situaties
factorenprettige factoren onprettige factoren universele factoren
Plantenomgang platen in huis omgang planten in tuin omgang planten in de natuur omgang planten in publieke plaatsen leer van planten
Grondstoffenomgang grondstoffen op gebied van handel omgang met betrekking op delving omgang met betrekking op consumptie
wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:28 schreef tinoz het volgende:
ik zit aan de risperdal en kan minder goed denken , en heb ook mindertijd alles uit te werken in mijn eentje is het opzich ook wel moeilijk maar ik ga er voor , ik ga mijn concept moeten herschrijven denk ik want het is te gedetailieerd ....
mijn laatste uur is bijna begonnen
ah ik las het andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:33 schreef tinoz het volgende:
ik moet zo weer terug naar de GGZ en ik kan niet fokken vanaf mijn pocket PC
gek ! ik moet nog kei veel doen in die leven hoor ik heb uren te weinigquote:
was jij niet die drugsverslaafde?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:11 schreef tinoz het volgende:
ik wil een begin maken in de strijd tegen de morale gletscher van deze tijd en een lijst opbouwen met idealen en deze stuk voor stuk gaan uitwerken en de gewoontes die we daarin tegen komen bespreken en dergelijke , omdat fok daar geen plaatst voor bied heb ik mijn forum er voor gebruikt maar het mag ook hier gebeuren voor een deel , vind het alleen dan vervelened dat ik alles moet gaan kopieren maar naar mijn inschatting zal het toch nooit zover komen
Ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
was jij niet die drugsverslaafde?
Hoe kan iemand als jij nou anderen vertellen over moraal? je moet je schamen
domme vragen stellende?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |