abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2007 @ 22:25:01 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49626042
21:27 Hoge noot!

Terwijl de Miljonairs lekker genieten van het vervolg van de gekozen televisieserie, zonderen Jaap en Brian zich af in kantoor. Brian is nog steeds niet erg spraakzaam vandaag. Jaap daarentegen zingt aan één stuk door. Niet dat er maar iets van te verstaan is, maar de hoge noten blijven niet onopgemerkt. Toch geeft Brian geen kik. Beetje ziekjes, dus geen zin in lolligheid vandaag!

21:45 Het beste medicijn?

Amanda weet er wel raad mee...

Bron: Villa Vandaag, 21-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 21 mei 2007 @ 22:55:01 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49627373
22:08 Duistere plannen

Jaap en Huub zijn samen met Lieke en Eric buiten gaan zitten. De verveling lijkt een beetje toe te slaan, maar Jaap heeft een plan. "Laten we gewoon de Villa binnenvallen. Terror! Terror! Terror!", stelt hij voor met een brede grijns. Maar Eric lijkt niet in voor actie. "Ik heb niet zoveel zin om in de poep te rollen", zegt de Leidenaar met een vies gezicht. Lieke stelt voor om alle bedden om te gaan wisselen. We zijn benieuwd wat ons te wachten staat vanavond, jongens!

22:32 Miljonairs in debat

Het viertal gaat verder met het beramen van plannen. "Iedereen wachten en een beetje anijsmelk te drinken totdat ze f*cking naar bed gaan", windt Huub zich nog maar eens op over de saaiheid van vanavond. "We gaan debatteren! Laten we het over domestisch geweld hebben. Of over het in de steek laten van je kinderen", zegt de Oldenzaler lachend. Grote plannen, maar voorlopig blijft het allemaal bij woorden…

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 21 mei 2007 @ 23:55:01 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49629577
22:59 Van rans-Jaap tot dans-Jaap

Van alle gesmede plannetjes is erg weinig terecht gekomen. Huub, Lieke en Eric zijn gezellig de sauna ingedoken en Jaap en Natasia swingen er aardig op los op de bezielende dj-kunsten van Brian. Jaap gooit al zijn charmes in de strijd en blijkt een voortreffelijke danser te zijn. Natasia vindt het geweldig en laat zich overrompelen door de versierkunsten van de Briellenaar. Als later ook Amanda zich op de dansvloer meldt, kan Jaap zijn geluk helemaal niet op!

23:18 "Jij bent echt geil!"

De versierpogingen van Jaap lijken effect te hebben! "Jaap! Ga je mee naar de jacuzzi? Trek je zwembroek aan", stelt Natasia voor. "Ja, ik ga mee", antwoordt Jaap. gewillig. "Wat kan jij sexy dansen, zeg", gaat hij verder. "Jij bent echt geil!" De diva hoort alle lofuitingen met plezier aan. Nou, blaas die bruiloft maar af, Jaap!

Wat een man...

23:35 Midnight snack

Hoewel het al bijna middernacht is, besluiten de Miljonairs een frisse duik in het zwembad te nemen. Met een lekker hapje erbij zijn de levensgenieters helemaal in hun element. "We hebben nog lasagne!", oppert Natasia. Nou, dat gaat er wel in! Maar of Carlos daar blij mee is…

23:40 Lekkere trek

dinsdag 22 mei 2007 @ 09:25:04 #104
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49634496
08:20 Al slapend...

Hoewel Lieke en Huub lekker naast elkaar liggen, was het gisteravond niet zo gezellig. De hele dag was Lieke al het pispaaltje: ruzie met Palma, Eric mogelijk kwijt als dekking en ruzie met Natasia. Als klap op de vuurpijl kwam Huub 's avonds ook nog met de mededeling dat hij nog steeds verliefd is op zijn ex-vriendin Hedda. Nu lijkt alles weer goed. Hoewel, de twee hebben elkaar al slapend de rug toegekeerd…

Gezellig?

08:50 Action please!

De nacht is voorbij en dat is te merken aan alle geluiden. Palma en Herma hebben zich namelijk al volop op het werk gestort. De stofzuiger wordt aangedaan en de Miljonairs worden gewekt. Amanda heeft moeite met het wakker worden. Ook Brian probeert Palma te negeren en houdt zijn ogen dicht. Natasia loopt dromerig door de slaapkamer. Kom op jongens! Actie!

09:00 Palma opgeslokt

Terwijl iedereen langzaam wakker wordt, kijkt Palma even bij haar collega Herma, die de chillroom stofzuigt. Herma is Palma blijkbaar ook wel eens zat want ze probeert het hoofd huishouding op te zuigen. Uiteraard is dit grappig bedoeld en daar kan Palma wel tegen. "O nee, daar gaat Palma!", roept ze uit. Natasia loopt lachend langs. "Dag hoofd huishouding!", zegt Palma terwijl ze doet alsof ze opgeslokt wordt door de slang. Wat een avonturen op deze vroege morgen!

Bron: Villa Vandaag, 22-05-2007
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:55:03 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49635167
09:21 Klikspaan Jaap

Jaap zoekt Palma even op in de keuken. "Lieke heeft de keukendienst niet gedaan", vertelt Jaap. "Wie is dat?", reageert Palma. "Ze heeft het expres niet gedaan om jou te pesten", aldus de Briellenaar. "Wat flauw zeg. Zou het ooit nog veranderen?", vraagt Palma zich af. "Nee, dat denk ik niet. Ze heeft een pak slaag nodig", reageert Jaap. Palma moet er hard om lachen. "Ik ga maar even sporten", zegt de Briellenaar. Go Jaap!

09:37 Korter dan kort

In een stringetje en een shirtje staat Amanda voor de spiegel. "Dit is wel een heel kort rokje he?", zegt Huub tegen Amanda terwijl hij haar outfit in zich opneemt. We zijn wat gewend van Amanda, maar dit gaat zelfs Huub te ver. "Nee, dit is een shirtje!", legt Amanda serieus uit. Gelukkig maar, anders blijft er niks te raden over!

09:47 Zieltjes winnen

Eric heeft niet goed geslapen. "Waarom kom je dan niet beneden liggen?", vraagt Natasia. "Ik laat me niet wegpesten", zegt Eric. "Brian wisselt nog wel eens van bed. Als hij weer bij Amanda slaapt, dan kom je maar lekker bij mij liggen", zegt Natasia. "Ja, misschien wel", peinst Eric. "Je hebt hier echt rust nodig! Anders red je het niet", adviseert de diva. Ook Brian is vanmorgen erg aardig tegen Eric. Proberen ze Eric aan hun kant te krijgen?

dinsdag 22 mei 2007 @ 10:25:03 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49635963
09:56 Palma pakt Lieke terug

Natasia en Eric hebben samen een plan bedacht om Huub en Lieke te pakken. "Laten we snel de tafel afruimen zodat zij niet meer aan tafel kunnen ontbijten", zegt de diva. "Ja, dat vind ik echt een super plan", reageert Palma. "Ze staan nog steeds samen onder de douche", zegt Eric. "Ik ga snel Amanda halen want zij lust wel een croissantje", roept Natasia. De Miljonairs ruimen samen met Palma heel snel de tafel af. "Zo snel is het nog nooit gebeurd!", lacht het hoofd huishouding. Kunnen Lieke en Huub dit grapje wel waarderen?

dinsdag 22 mei 2007 @ 10:55:03 #107
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49636867
10:14 Natasia 'nep aardig'

Huub vindt het verdacht dat Natasia zo 'nep aardig' doet. "Dan weet je gewoon dat er iets aan de hand is!", zegt hij. Lieke weet het niet. "Denk je dat er wat is?", vraagt ze. "Ik heb wel een keer in een uitzending gezien dat ze een heel serieus gesprek hadden…", gaat ze verder, waarmee ze doelt op Wilgo en Natasia. Het houdt Huub al lang niet meer bezig. Die staat inmiddels in de keuken een broodje te smeren. Hij moet alles zelf pakken want de tafel is inmiddels opgeruimd, maar dat lijkt hem niet te deren. Zo snel als je gewend bent aan luxe, zo snel wen je ook weer aan het 'normale' leven.

10:34 Doodstil

Lieke begint te klagen over het ontbijt. Ze is buiten aan tafel geschoven bij Palma, Herma, Brenda, Eric, Natasia en Huub. Het blijft verder doodstil aan tafel. De rest doet een spelletje wie het langste zijn of haar mond kan houden. Alleen Huub doet er niet aan mee. "Jij bent ook wel vermoeiend hoor", zegt hij tegen Lieke. "Wat knap dat je dit kan!", zegt Lieke, terwijl ze Palma scherp aan kijkt. De vogeltjes fluiten erop los, maar verder is er niks te horen. Brenda barst in lachen uit. Ook Natasia en Herma volgen met een schaterlach. Toch nog gezellig!

dinsdag 22 mei 2007 @ 11:25:02 #108
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49637909
10:48 Cursus Psychognomie

Annette Muller komt vandaag weer een cursus psychognomie geven. "Wat leuk dat je er weer bent", zegt Amanda. Met zijn allen nemen ze plaats aan de grote eettafel. "Onze handen weten beter de weg dan ons verstand", vertelt Annette. "Ik ga jullie vandaag leren: Waar gaat mijn hand heen als ik iets denk." Vorige week is het achterhoofd aan de beurt geweest en daar gaan ze deze week weer mee verder. "Als ik praat over de liefde en diegene gaat met zijn hand aan de onderkant van zijn achterhoofd dan weet je dat het over seksualiteit gaat", vertelt Annette. De Miljonairs luisteren heel aandachtig en schrijven ook alles op. Handige informatie voor in de toekomst!

10:56 Lieke wil wel!

De Miljonairs mogen elkaars achterhoofd aanraken. Daaraan is te voelen of diegene afstand wil of juist sociaal is. Annette probeert het ook en trekt haar conclusie. "Lieke wil wel, maar Huub twijfelt", zegt ze. Iedereen barst in lachen uit. "Lieke wil dus wel?", vraagt Huub nog een keer. "Lieke heeft een vaste kant, wil aangeraakt worden en wil vrijen…", zegt Annette. "Ja, dat heeft Huub helemaal niet!", roepen er een paar in koor. Weten we dat ook weer!

dinsdag 22 mei 2007 @ 11:55:01 #109
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49638995
11:20 Een plekje voor geld!

"Onder deze bult, heb je hier een verdikking", legt Annette uit. "Maar daar iets onder, achter je oren, is het plekje van het geld", gaat ze verder. De oren worden gespitst aan tafel! Nu wordt het natuurlijk interessant! "Wij hebben een soort handel in ons en dat hebben dieren ook. Als ik het heb over geld heb of over iets wat ik graag zou willen, dan ga ik daar heen met mijn hand. Vrouwen gaan hier draaien", legt Annette uit, terwijl ze haar haar ronddraait. "Wat betekent dat?, vraagt Amanda, die dat gebaar best vaak maakt. "Dat je dingen verbergt", antwoordt Annette. "Ahaa!", roept Brian. De rest lacht. Zo kom je nog eens wat te weten!

dinsdag 22 mei 2007 @ 12:25:02 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49640156
11:50 Pas op Lieke

De Miljonairs rekken zich even geeuwend uit. Toch wel vermoeiend om een uur stil te luisteren. Annette wil Lieke op het eind van de les nog iets op hart drukken. "Zij kan soms bang zijn voor agressie. Jij bent aan ene kant dwingend en aan de andere kant pas je je aan. Zij moet oppassen dat ze niet het instrument wordt van iemand die wel weet wat hij wilt." Dus Lieke je bent gewaarschuwd!

dinsdag 22 mei 2007 @ 12:55:02 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49641228
12:10 Zware muziek

Jaap beweegt zijn hoofd ritmisch heen en weer op de beat van de heavy metal die door het kantoor heen dreunt. Niets lekkerder dan een potje schaak onder begeleiding van wat 'heavy' muziek. Misschien wordt hij ooit nog eens grootmeester? Hij is immers oneindig gevangen in luxe, kortom tijd genoeg...

dinsdag 22 mei 2007 @ 13:25:02 #112
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49642251
12:39 15 minutes of fame

Lieke heeft een opwindend nieuwtje voor Natasia. Alle smeuïge details van hun kibbelarij van gisteren staan te lezen op de site van De Telegraaf. "Bitchfight in de Gouden Kooi", kopt de site. "Echt waar", reageert de diva stomverbaasd. "Nou ik kan mij niet voorstellen dat er geen ander nieuws is", reageert zij vervolgens cynisch. De Miljonairs scharen zich rond het beeldscherm om het sappige artikel te lezen. Als een ruzie in De Gouden Kooi al nieuwswaardig is...

12:51 Ergernissen...

Eric wil graag even met Lieke praten over haar keukendienst. "Wat mij de laatste tijd opvalt is, dat jij mij anders behandelt dan de rest", aldus Lieke. "Maar jij gedraagt je heel vervelend tegen Palma", zegt Eric. "Maar zij haalde gisteren mijn familie erbij en dat klopt gewoon niet. Vanmorgen kreeg ik gewoon expres lege batterijen", roept de blondine. "Ja, natuurlijk. Ik haal twaalf batterijen uit hetzelfde pakje. Ik vind dit geweldig dit heeft zo moeten zijn", lacht Palma. "Je bent toch volwassen. Jij had gisteren keukendienst en dan doe je gewoon je taken. De anderen hoeven het niet voor jou op te lossen. Je bent gewoon verplicht om de keukendienst te doen", zegt Eric boos. Ook Huub komt zich even in het gesprek mengen. "Hoe vaak doe jij de keukendienst?", vraagt de Oldenzaler. "Ja, dat weet ik niet precies hoor", antwoordt de Leidenaar. En de discussie blijft maar doorgaan…

dinsdag 22 mei 2007 @ 13:55:01 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49643404
13:20 The Lieke en Palma show

De discussie tussen Palma en Lieke blijft maar doorgaan. De twee dames doen er alles aan om elkaar te irriteren. "Wil je met me tongen?", lacht Palma. "Nee, dan zoek ik wel een andere man", reageert de blondine. Huub en Jaap liggen helemaal dubbel en beginnen te zingen: "Zoenen is gaaf, zoenen is gaaf. "Vind je mooi hé om Miljonairtje te spelen hé?", vraagt Lieke. "Nee, hoor ik ben gewoon Palma", schreeuwt het hoofd huishouding. Jaap moet er weer hard om lachen. "Ga door ik moet vermaakt worden", aldus Jaap. Hoe lang zal dit nu weer gaan duren?

dinsdag 22 mei 2007 @ 14:25:01 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49644646
13:52 Eric laat zijn kunsten zien.

Misschien ook maar een cursus visagie voor Eric

dinsdag 22 mei 2007 @ 14:55:01 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49645895
14:20 Eric leert epileren

Het is weer tijd voor Amanda's wekelijkse cursus visagie met de dames van Dreams of Beauty. Eerst wordt de 19-jarige zelf onder handen genomen door één van de dames. Maar daarna is het de beurt aan Amanda om Bianca's gezicht te doen. Eric heeft haar huid al helemaal schoongemaakt. Samen gaan de twee haar wenkbrauwen epileren. "Je moet de huid strak houden en de haartjes naar één kant toe trekken", vertelt de 19-jarige. De Leidenaar volgt op de voet alle handelingen die Amanda verricht. Misschien een idee voor Eric om ook visagieles te gaan volgen!

dinsdag 22 mei 2007 @ 15:25:01 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49647140
14:57 Natasia vertelt haar verhaal...

Natasia en Lieke nemen even de tijd voor elkaar. "Maar ik dacht dat jullie zouden trouwen hier", zegt Lieke. "Ja, dat wilde ik wel graag, maar Wilgo wilde niet hier trouwen. Maar we gaan nog wel trouwen hoor! We zijn al zes jaar bij elkaar", reageert de diva. "Dus je kinderen zijn niet van hem?", vraagt de blondine. "Nee. We willen uiteindelijk ook naar Suriname verhuizen maar ik moet nog even in Nederland blijven om Yairo zijn gezondheid", vertelt Natasia. "Moeten jullie nu altijd nog naar het ziekenhuis?", vraagt Lieke. "Ja het kan natuurlijk altijd misgaan met zijn lever. Maar mocht het mis gaan dan kan hij het linkerdeel van mijn lever krijgen", vertelt de diva. Aandachtig luistert Lieke naar het verhaal van Natasia. "Wat zijn de risico's nu voor Yairo?", vraagt de blondine. "Dezelfde risico's die wij ook hebben, maar hij heeft natuurlijk wel een laag immuunsysteem", antwoordt Natasia. Hopelijk blijft alles goed gaan met Yairo.

dinsdag 22 mei 2007 @ 15:55:01 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49648429
15:15 Het derde oog

Huub ligt lusteloos uitgestrekt op de bank. Lieke komt even een zoentje stelen. "Ik verveel mij helemaal de pleuris", zegt de Oldenzaler chagrijnig. Gelukkig heeft hij een trouw vriendinnetje wat hem altijd kan vermaken.De Hilversumse kruipt knus tegen hem aan. Huub masseert zachtjes het voorhoofd van de blondine. "Masseer je mijn derde oog?", vraagt zij.Het zogenoemde Derde Oog is een katalysator die paranormale vermogens kan oproepen en het bewustzijn in nieuwe richtingen kan uitbreiden. Altijd handig!

dinsdag 22 mei 2007 @ 16:25:02 #118
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49649615
15:44 Dikkertje dap

Het is tijd voor de wekelijkse weging. Amanda slaakt verschrikt een kreetje. "Oh Jezus, wat erg!", roept ze genegeerd. "Amanda is weer een halve kilo aangekomen", zegt Carlos nuchter. "Ik heb gisteren getraind", laat de blondine verontwaardigd weten. Zij traint volgens eigen zeggen twee keer in de week. "Dat is echt bullshit", fluistert Huub. "Hou je je aan het eetschema?", vraagt de trainer streng. De blondine ontsnapt naar buiten voor een broodnodig sigaretje. Het luxe leven in de Villa eist bij de 19-jarige duidelijk zijn tol!

Dat is even schrikken...

15:54 "Volgevreten dikke dronken zatlap"

Carlos vertrekt geen krimp als het 'echtpaar' Huub en Eric elkaar weer verbaal in de haren vliegt. "Ze eten gewoon veel te veel", zegt Huub cynisch tegen de trainer. "Ik kan prima voor mij zelf spreken, jongen", reageert Eric giftig. En dan volgt er weer een schreeuwpartij. "Stomme flikker, hou je bek toch. Je bent een volgevreten dikke dronken zatlap", gilt Huub. 5 minuten later zijn de twee driftkikkers weer bedaard. Zoals gewoonlijk is het een storm in een glas water...

dinsdag 22 mei 2007 @ 16:55:00 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49650918
16:08 Speaking terms?

Nu Carlos in de Villa is, grijpt Jaap even zijn kans om hem om advies te vragen. Jaap is namelijk bezig met een sollicitatieprocedure voor zijn nieuwe Personal Trainer. "Wat zou je aan iemand vragen als je iemand aan wil nemen als Personal Trainer?" De fitnessinstructeur is verbaasd door de aanspraak van Jaap. "Sinds wanneer zijn wij op eens 'on speaking terms'?", vraagt hij zich af. "We zijn toch 'brothers'?", zegt Jaap met een grote glimlach. Maar Carlos is verbolgen. "Nee. Ik wil eerst excuses", reageert hij. Jammer Jaap, leuk geprobeerd!

16:27 Op naar de sportschool

Amanda zit niet lekker in haar vel, letterlijk. De blondine is namelijk flink wat kilootjes aangekomen. "Ik voel mij niet gelukkig", zegt ze zieligjes. "Ja ik zie het, je bent 'down'", reageert Brian nuchter. "Kan Amanda zichzelf motiveren om te trainen?", vraagt hij aan de blondine. "Je moet strenger voor jezelf worden!" Amanda knikt braaf. Hop, op naar de sportschool dan!

dinsdag 22 mei 2007 @ 17:25:01 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49652074
16:49 Wie kan Jaap temmen?

Jaaps afvalrace is momenteel gestrand. Het zwaargewicht heeft Carlos ontslagen en ook van zijn dieet komt niets terecht. Tijd voor een nieuwe trainer. "Ik ben van de politie Amsterdam", grapt Jaap als hij de eerste kandidaat opbelt. Een goede eerste indruk is altijd belangrijk, toch? En dan komt de aap uit de mouw: "Ik ben Jaap uit De Gouden Kooi!" De twee maken een afspraak om 8 uur 's ochtends. Mocht de Miljonair een ochtendhumeur hebben, dan weet de personal trainer precies waar hij aan toe is!

17:08 "Ik sta op de A12"

Jaap belt. Hij gaat over, en over, en over, maar helaas. Er wordt niet opgenomen. "G*dver", is de reactie van de Briellenaar. Dan nog maar een ander nummer proberen. Deze gaat ook weer over. Dit keer is het raak. "Ja, hallo. Ik sta op de A12, kunt u een auto sturen", vraagt Jaap. "Ja", wordt er geantwoord aan de andere kant. "Spreek ik met de wegenwacht?", vraagt de Briellenaar door. "Aah! Jaap", roept Joep. "Je bent een ronde verder", weet Jaap serieus te vertellen. Morgen om 16 uur 's middags komt de volgende kandidaat op bezoek voor een gesprek. Hij geeft nog één laatste advies: "Bereid je goed voor. Je maakt een goede kans!" Hopelijk maakt Joep hier gebruik van.

dinsdag 22 mei 2007 @ 17:55:01 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49653095
17:34 De strijd tegen de kilo's...

...goed bezig, Amanda!

dinsdag 22 mei 2007 @ 18:25:01 #122
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49654303
17:46 Een lekker hapje voor Eric?

Eric heeft het wel gehad met alle hetero's in de Villa. Hij heeft zich daarom aangemeld bij datingbureau Mundo in de hoop een lekkere man te vinden. Miriam van Mundo komt zijn aanmeldingen overhandigen. "Je krijgt een half uur", vertelt zij lachend. "Binnen een half uur moet je er twee uitkiezen, vanavond mag je die twee bellen." "Spannend", zegt de Miljonair opgewonden. Eric mag uiteindelijk maar één kandidaat in de Villa ontvangen. Denk dus goed na!

dinsdag 22 mei 2007 @ 18:55:00 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49655446
18:12 Twijfelen, twijfelen en nog eens twijfelen...

"Micheal mag zeker komen", zegt Eric vol enthousiasme tegen Jaap. "Ik zit alleen nog heel erg te twijfelen", vertelt hij. Eric mag er twee bellen vanavond, maar dan zal hij toch een keuze moeten maken. "Deze gaat nooit seks met jou hebben op televisie. Huub heeft al een seksslaafje en ik gun jou ook een playmate", roept Jaap. Stuk voor stuk strepen ze toch de aanmeldingen weg. Komt Eric er toch nog uit?

18:27 De keuze is gemaakt!

De keuze is gemaakt. Eric gaat vanavond Remon en Michael bellen. Uit deze twee mannen gaat hij weer een keuze moeten maken. Wie komt er straks namelijk in de Villa langs voor een date? Miriam komt weer binnenlopen. "Waarom heb je deze keuzes gemaakt?", vraagt ze. "Dit is een echte man. Hij komt erg sterkt over", vertelt Eric enthousiast. "En de ander?", vraagt Miriam. "Een hele leuke vent. Volgens mij heb ik met hem al eerder gesproken en dat was toen wel leuk", antwoordt hij vrolijk. We zijn benieuwd naar je keuze die je vanavond gaat maken!

Het twijfelen is voorbij... De keuze is gemaakt!

18:51 Vlees in de kuip

Net nu Eric eindelijk de knoop heeft doorgehakt, komt Jaap de boel weer even sarren. "Ik heb het gevoel dat je de verkeerde keuze heb gemaakt", zegt hij op zeurderige toon. Eric. Maar de Leidenaar is niet onder de indruk. "Ik heb het gevoel dat jij met Cora de verkeerde keuze hebt gemaakt!", luidt zijn reactie dan ook. Eric gaat vervolgens onmiddellijk achter de computer zitten om nog meer foto's te bekijken van zijn uiteindelijke keuzes. Want je moet natuurlijk wel weten wat voor vlees je in de kuip hebt!

dinsdag 22 mei 2007 @ 19:55:00 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49658043
19:18 Gekke bekken trekken

Tja, wat moeten we hier nu van maken?

dinsdag 22 mei 2007 @ 20:25:00 #125
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49659418
00:08 Hoogtepunt!

De hormonen van Jaap spelen behoorlijk op vannacht. Nadat hij eerst Natasia heeft proberen te verleiden, is hij uiteindelijk in de jacuzzi beland. Ook de overige Miljonairs gaan in de jacuzzi zitten, maar erg lang blijven ze niet. Jaap legt namelijk de hand aan zichzelf. Wat begint met liefkozende wrijvingen, eindigt in een stevige climax waarin Jaap met veel geluid en gebaar een hoogtepunt bereikt. "Het duurt even, maar dan heb je ook wel wat!", zegt hij nagenietend. En dan wandelt hij tevreden de jacuzzi uit, die overigens voorlopig een no-go-area is…

En daar is 'ie dan....

19:40 Even wat tijd voor elkaar

Brian en Amanda hebben net een kleine twintig minuten onder de douche gestaan, maar hebben nog niet genoeg van elkaar. Ook Natasia krijgt lucht van hun wilde plannen. "Geen seks hebben hoor!", roept ze. "Daar kan ik niet tegen, twee mensen die seks hebben terwijl ik niets heb", gaat de arme diva verder. "Niks zeggen hoor, boven! Anders komt iedereen kijken!", roept Brian, die graag alleen met Amanda wil zijn. Natasia belooft niets te zullen zeggen. Nou, aan het werk dan maar, jongens!

19:45 Een gezellige bende

Ondanks het stilzwijgen van Natasia zijn de activiteiten van Amanda en Brian niet onopgemerkt gebleven. Sterker nog, het heeft Huub en Lieke op een idee gebracht. Het tweetal is onder de douche gesprongen en er wordt zichtbaar genoten. Als we daar de zelfliefkozingen van Jaap van gisteravond bij optellen, dan kunnen we niet anders concluderen dan dat het behoorlijk gezellig begint te worden in de Villa!

dinsdag 22 mei 2007 @ 20:55:02 #126
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49660898
20:14 Jaap op zoek

Jaap wordt het allemaal teveel en besluit Huub en Lieke te verblijden met een bezoekje. Wanneer hij poedelnaakt de douchecabine binnenwandelt, zet Lieke het onmiddellijk op een lopen. Schreeuwend vlucht ze onder de dekens terwijl Huub zich intussen kapot lacht. Maar Jaap geeft niet op en gaat vier meter verderop even buurten, waar Brian en Amanda ook nog steeds bezig zijn. Maar helaas, ook zij blijken niet in te zijn voor een triootje. Jammer Jaap, dan maar weer de jacuzzi in?

20:32 "Biertje, Jaap?"

Huub en Brian gaan, nu hun lieflijke plannetjes in het water zijn gevallen, even buiten zitten. Samen bespreken ze de aanwezigheid van Jaap in de Villa. "Deze gast heeft geen lifetime-body", zegt Huub. Ook Brian heeft hier zijn gedachtes over. "Hij is niet zo grappig dat 'ie ook een emotionele band heeft met iemand in dit huis", vertelt de Antilliaan. "En die grote dingen spelen wel bij mij", gaat hij verder. "Hij redt zich wel buiten", kijkt Huub vast vooruit op een mogelijke exit van Jaap. Maar dan heeft Brian gezien dat Jaap aan is komen lopen. Onmiddellijk verandert hij het onderwerp. "Ik denk dat ik Grolsch ongeveer net zo lekker vind als Heineken", zegt hij opeens. Huub voelt deze switch feilloos aan en speelt het spel met Brian mee. "Biertje, Jaap?", vraagt de Oldenzaler. Dat scheelde niet veel, jongens!

dinsdag 22 mei 2007 @ 21:25:01 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49662451
20:49 "What about the bachelor-party?"

"What about the bachelor party?", vraagt Brian meteen. "Mijn ideeën gaan eigenlijk altijd De Gouden Kooi voorbij. Ik heb wel een idee! Er gaat toch niks voorbij als je knaterdronken voor het altaar staat en dan zoekt naar een plek waar je kan kotsen terwijl je eigenlijk naar je bruid moet kijken", vertelt Huub in een lachende bui. "Geweldig!", is de reactie van Brian. We zien het alleen niet gebeuren…

21:02 "Ik ben gek op seks!"

Eric heeft een half uur de tijd om zijn twee uitverkorenen te spreken. "Wat verwacht je van onze eventuele date?", vraagt Eric aan de eerste kandidaat Remon "Ik verwacht niets. Elkaar leren kennen vooral. Ik ben niet echt uit op een seksdate", vertelt Remon. "Niet? Ik ben juist gek op seks!", roept Eric uit. "Zou jij seks kunnen hebben op de eerste date?", vraagt de Leidenaar. "Zou eventueel kunnen, maar het is geen must", is het antwoord. Nou Eric, daar zullen de vonken niet bepaald vanaf vliegen…

dinsdag 22 mei 2007 @ 22:25:01 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49665991
21:28 De tweede kandidaat

Dan is het tijd voor de tweede kandidaat, Michael. "Ik las dat je vrij ondeugend bent", zegt Eric. "Valt wel mee hoor", verzekert Michael de Leidenaar. "Ik ben gek genoeg van mezelf, dus ik heb geen drank of drugs nodig", vertelt de tweede kandidaat van zichzelf. "Je zegt dat je lief bent. Waarom ben je dan lief?" "Omdat ik gewoon een hele lieve jongen ben!", is het eenvoudige antwoord. "En ik vind je leuk en grappig, maar ik ben niet echt op zoek naar een relatie", vertelt hij verder. Het gesprek gaat verder en de twee willen van alles van elkaar weten. Ze botsen alleen een beetje op het gebied van de seks, wat voor Eric natuurlijk van groot belang is. "Bedankt en ik spreek je morgen!", zegt Eric. Wie van de twee gaat het worden?

dinsdag 22 mei 2007 @ 22:55:00 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49667503
21:56 Ruzie om de keukendienst

Lieke roept de groep bijeen. "Ik wil even wat kwijt. Er zijn mensen die ervoor kiezen de keukendienst niet te doen. Als een paar mensen het niet doen weiger ik het ook", vertelt Lieke. Dit is iets wat niet in goede aarde valt bij de overige Miljonairs. "Heel simpel: óf het wordt gewoon een zooitje óf iedereen doet de keukendienst", begint Lieke langzaam te schreeuwen. Vervolgens ontaardt het in een gigantische ruzie, waarin iedereen om het hardst schreeuwt. Die keukendienst ligt gevoelig hè, jongens?

22:23 Eric twijfelt

Natasia bespreekt met Eric de twee kandidaten van zijn toekomstige date. De een was wat terughoudender over seks dan de andere", legt hij uit. "Dat weet ik welke je moet hebben, want jij bent echt startklaar!", is de weinig fantasievolle reactie van de diva. "Ik wil niet echt een seksdate, want dan huur ik wel een gigolo in", vertelt Eric verder. We zijn benieuwd!

dinsdag 22 mei 2007 @ 23:25:00 #130
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49668726
22:52 Een duivels plan...

Natasia, Eric en Amanda hebben duivelse plannen voor Huub. "Zullen we Gaby bestellen voor Huub? ", stelt de diva voor. "Ik moet toch de keuken nog doen!", gaat ze door. Ze twijfelen geen moment en lopen naar de telefoon toe. "Ja, hallo met Amanda, Eric en Natasia. Wij willen graag Gaby bestellen", vraagt Amanda lief. "Ja, voor vanavond", licht ze toe. Het is een slim plan, maar of het ze gaat lukken is nog maar de vraag…

dinsdag 22 mei 2007 @ 23:55:01 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49669792
23:27 "Lieke wil het ook!"

Het ziet er naar uit dat Gaby vanavond komt. Nu Huub en Lieke er een klein luchtje van hebben gekregen, gaan Amanda en Natasia nog een keer bellen. De reactie van Lieke is duidelijk: "Doe maar, het mag!" Amanda en Natasia zetten het toneelspel graag op: "We willen graag Gaby bestellen. Lieke wil het ook, zij vindt het goed. Als het vanavond kan, dan mag het vanavond en anders vrijdag." De Miljonairs gaan duidelijk nog niet slapen. Maar wat zal er komende nacht gebeuren? Duidelijk is dat in de afgelopen 24 uur er genoeg seks is geweest, maar of de komende nacht ook weer vol seksuele verlangens zit, gaat de tijd ons leren...

woensdag 23 mei 2007 @ 09:25:02 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49674896
08:20 Heftige dag voor Lieke?

Lieke heeft het de afgelopen dagen niet gemakkelijk gehad. Haar dagen bestonden uit ruzies, ruzies en nog meer ruzies. Zelfs Huub steunt zijn vriendin niet echt. Gisteravond heeft hij toegegeven, in een gesprek met Eric, dat hij zich moeilijk in kan houden als hij Melisa ziet. "Melisa zoent me wel terug want die is ook nog niet vergeten wat Lieke over haar gezegd heeft", fantaseert Huub dromerig. Er is nog iemand die haar pijlen heeft gericht op Lieke; Amanda. Vorige week werden ze al zoenend en vrijend aangetroffen in de slaapkamer, maar Amanda blijkt toch niet zo'n fan te zijn van de blondine. Ze heeft gisteravond gezegd Lieke te willen pakken… Wederom een heftige dag voor Lieke?

08:35 Net een plaatje uit een vakantiefolder...

Je zult er maar wonen...

08:50 Roddeltantes

Lieke ging gisteren in staking. Ze wilde de keukendienst niet meer doen omdat de meeste Miljonairs de keuken niet opruimen. Uiteraard kreeg ze de hele groep over zich heen… Uiteindelijk verloor ze de discussie en doet Lieke voortaan weer netjes de keukendienst. Natasia is als eerste op vanmorgen en begint er meteen over tegen Palma, maar die gaat er niet echt op in. "Ik hoop dat het vandaag een beetje gezellig wordt", zegt Palma. Is het hoofd huishouding het geruzie even zat?

09:10 Lieke negeert Palma

Iets te vroeg gejuicht. Palma is misschien niet op oorlogspad, maar Lieke wel! Het hoofd huishouding wil de blondine nieuwe batterijen geven voor haar zender, maar Lieke neemt ze niet aan. Gistermorgen verdacht ze Palma ervan dat ze haar expres lege batterijen gaf. Lieke draait zich nog eens lekker om in haar bed terwijl Palma met uitgestrekte arm blijft staan. Uiteindelijk legt ze de batterijen maar bij de Miljonair in bed en gaat de rest wekken. Dit zal wel een vervolg krijgen!

Bron: Villa Vandaag, 23-05-2007
  woensdag 23 mei 2007 @ 09:55:01 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49675666
08:59 Aparte sportoutfit van Natasia...

Een greep uit de verkeerde kast?

09:21 "Handen thuis!"

De eerste ruzie van deze morgen is een feit. Wederom gaat het om een 'clash' tussen Palma en Lieke… "Wat zou het fijn zijn als we eens met z'n allen konden ontbijten…", zegt Palma die met haar armen over elkaar de slapende Miljonairs bekijkt. Lieke heeft haar jurkje al aan en zit op bed. "Laat ons rustig aankleden!", zegt ze. Palma zegt dat de opmerking niet voor haar was, maar Lieke wil er niks van weten. Ook Natasia bemoeit zich ermee. "Voel je niet aangesproken meisje!", roept ze tegen Lieke. Palma loopt op Lieke af om haar eens de waarheid te zeggen, maar Huub houdt haar tegen. "Handen thuis!", roept hij. Palma, die haar handen nog netjes achter haar rug heeft, wordt daar natuurlijk alleen maar bozer om. De clash is van korte duur want Palma vertrekt naar boven. Voor even weer rust…

09:37 "Begin de dag met een Palma..."

"Begin de dag met een lach", zingt Natasia al de hele morgen. Jaap raakt geïnspireerd en maakt er zijn eigen versie van: "Begin de dag met een Palma". Brian staat ondertussen het dagschema te bekijken. "Wat?", roept hij uit. "Krijgen we een personal Nintendo?", vraagt hij blij. "O nee, een personal trainer voor Jaap…", klinkt het wat teleurgesteld. De Briellenaar krijgt vandaag namelijk sollicitanten over de vloer. Carlos traint Jaap niet meer en dus moet er een vervanger komen. Rond 14:00 wordt de eerste kandidaat verwacht!

Palma danst op de muziek van Jaap!

woensdag 23 mei 2007 @ 10:25:02 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49676483
09:59 Rustig de krant lezen is er voor Jaap niet bij!

Huub wil ook een deel...

woensdag 23 mei 2007 @ 10:55:01 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49677459
10:25 Acht maanden en honderd dagen!

Het is feest! "Natasia en Brian zitten vandaag precies acht maanden in de Villa", zegt Amanda tegen Eric. De twee staan zich in het zweet te werken op de loopband. "O, wat leuk!", is Erics reactie. Hij denkt even diep na. "Ik zit er vandaag precies honderd dagen in!", zegt hij. "Gefeliciteerd!", roept Amanda al rennend. Een bijzondere dag dus!

woensdag 23 mei 2007 @ 11:25:01 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49678521
10:58 Een ingewikkelde pose!

Natasia leest de krant...

woensdag 23 mei 2007 @ 11:55:02 #137
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49679793
11:36 Natasia bijt van zich af

"Oh! Hoe ik krijg ik Jaap nou uit m'n slaapkamer?", zegt Eric, diep zuchtend, terwijl hij wegloopt bij het zwembad. De Leidenaar loopt richting de slaapkamer, waar hij getuige wordt van Huub, die zich uitleeft op de huishouding. "Wat heb jij nou weer?", roept Natasia verontwaardigd. Huub is blijkbaar niet tevreden over de poetskwaliteiten van zijn huishouding en wijst ze hier en daar op kleine nalatigheden. Eric en Natasia raken de laatste tijd steeds vaker geïrriteerd door Huubs uitlatingen en ook nu gaan ze weer tegen de Oldenzaler in, met name Natasia. Volgens de Oldenzaler bijt de diva hem in zijn gezicht. Hij trekt op zijn beurt, een kwartier lang, zijn beste scheldwoorden uit de kast om Natasia de huid compleet vol te schelden. Het zal de Surinaamse een zorg zijn. Na het bijtincident snelt zij naar de fitnessruimte om daar haar frustraties weg te boksen.

woensdag 23 mei 2007 @ 12:55:01 #138
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49682150
12:09 Huub drie keer in actie!

Dat Huub niet de enige is die de Villa op zijn kop kan zetten, weet de Oldenzaler zelf maar al te goed. Een beetje zorgelijk richt hij zich daarom tot Jaap: "Je gaat vanavond wel even 'chill' doen met mijn broertje, hè?" "Tuurlijk!", antwoordt Jaap schijnheilig. "Nee, dan is het goed, want niemand komt aan mijn broertje!", zegt Huub vervolgens. Missie volbracht. "Ik ga Natasia even afzeiken. En zo erg, dat ze zo in de stress schiet, dat haar lichaam straks die nieuwe borsten gewoon afstoten!", besluit Huub vervolgens en loopt weg uit het kantoor, richting de Villa. Onderweg stuit hij op Amanda, wiens nagels onder handen worden genomen door Tilly, de nagelstyliste. Hij raakt met ze in gesprek en besluit zijn nieuwe missie, het afzeiken van Natasia, voorlopig even uit te stellen. In plaats daarvan besluit hij zijn kleren uit te trekken en een verfrissende duik in het zwembad te nemen. Heerlijk!

12:32 "Mogen we bij je slapen?

Terwijl Amanda geniet van een het zonnetje en de manicure van Tilly, ergert ze zich tegelijkertijd aan geluidsoverlast. Niet van de buren, maar van de overvolle vijver. Familie Kikker laat namelijk nogal van zich horen vandaag. "Dat lawaai", klaagt 'kikkervriendin' Amanda. "Ze roepen je", weet Eric te vertellen. "Amáááánda, mogen we bij je slapen?" Het gezicht van de 19-jarige spreekt boekdelen. "Laat ze maar lekker daar", zegt Amanda met een vies gezicht. Nu maar hopen dat Eric de kikkers niet op ideeën heeft gebracht...

12:47 Pas op! Felle zon!

pi_49683514
Post verplaatst naar DGK Updates.

[ Bericht 95% gewijzigd door Day op 23-05-2007 14:25:16 ]
Zet gewoon ff de beelden van Roel op de Talpa site. De hereniging met zijn ouders en Dido + het eventueel intervieuw met hem. Op die manier heb ik nog enigzins een idee van hoe het verlopen is.
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:55:01 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49684448
13:12 Ruzie met Hans?

Brian, Natasia en Hans, de thaiboksleraar, hebben het over conflicten. "Het is makkelijk om hier te gaan stoken, maar dat doe ik niet. Ik houd me er buiten", zegt Hans. "Het is zo makkelijk om je in het gezicht te spugen", gaat hij verder. "He, mij?", vraagt Natasia verschrikt. "Nee, in het algemeen is het makkelijk", legt Hans uit. Gelukkig maar! De diva heeft het niet aan de stok met de sterke Hans!

13:25 Natasia en haar mede-Miljonairs

Het opstootje van Huub en Natasia houdt de gemoederen nogal bezig. Niet zozeer die van de boosdoeners zelf, maar met name die van hun mede-Miljonairs. Als Natasia en Brian terugkomen van het sporten, laat Eric weten hoe hij erover denkt. "Dat is toch niet normaal! Als je iets dwars zit, moet je dat gewoon zeggen", begint de Leidenaar. Natasia kan het allemaal niks schelen. "Als het je niet bevalt, pak dan lekker de telefoon en ga tegen hun lopen zeiken!", gilt de diva terug. Huub merkt dat Natasia vatbaar is voor commentaar en mengt zich zodoende ook in de discussie. "Weet je nog wat Yairo zei tegen jou op de trap, tijdens de familiedag?", begint Huub pesterig. "Oh, ja hoor! Begin maar weer over mijn kinderen! Lekker makkelijk!", gilt Natasia terug. "Ga je nog weg over vier maanden?", wil Huub weten. "Nee! Ik blijf!", roept de diva vastberaden. Fijn, weten we dat ook weer!

woensdag 23 mei 2007 @ 14:25:00 #141
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49685677
13:48 "Gossie!"

Natasia ontdekt een lieveheersbeestje tussen de steentjes. "O, gossie!", roept ze uit. Het rode beestje ziet er wat verkreukeld uit. Ze pakt 'm liefdevol op en gooit 'm weg. Hij zweeft inderdaad door de lucht, maar gebruikt niet z'n vleugeltjes. "O, waarom ga je op de rand zitten?", vraagt de diva terwijl ze het beestje bij de vijver ziet. Natasia doet letterlijk geen vlieg kwaad. Hoewel, daar denkt Huub natuurlijk anders over na vanmorgen...

Fly beestje..., fly!

pi_49686630
Goed Topic
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:55:01 #143
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49686879
14:15 Op zoek naar Kermit

Wat je allemaal niet kan doen als Miljonair in De Gouden Kooi. Natasia en Brian kregen net thai-boksles van een privéleraar, Amanda en Eric hebben net hun nagels laten verzorgen door een nagelstyliste en nu zijn Eric en Huub, samen met het hoofd huishouding kikkers aan het vangen in de vijver. Erg succesvol zijn ze niet, want de kikkers zijn hen steeds veel te slim af. Dit tot groot ongenoegen van Huub, die in alle frustratie besluit om achter een kikker aan te duiken. Weer zonder succes. Jammer Huub, volgende keer beter…

Plons!

woensdag 23 mei 2007 @ 15:25:00 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49688103
14:42 Jaap houdt niet van zon

Dat de zon weer schijnt, voor het eerst sinds een paar weken, zal Jaap een worst wezen. Al vrijwel de hele dag is hij in het kantoor te vinden. Compleet gefocussed richt hij zich nu op zijn pianolessen. Het klinkt nog voor geen meter, maar Jaap doet zijn uiterste best om er iets van te maken. Volhouden Jaap, voor je het weet kun je je meten aan Mozart…

woensdag 23 mei 2007 @ 15:55:00 #145
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49689409
15:11 Even lekker helemaal niks doen

Het is momenteel erg rustig in De Gouden Kooi. Buiten genieten de vrouwelijke Miljonairs nog steeds van het lekkere weer. Huub en Eric liggen lekker voor Pampus in het zwembad en Jaap heeft net een bakje eten voor zichzelf gemaakt. Ondanks het warme weer, heeft Brian zichzelf in een van zijn nette pakken gehesen. De reden hiervoor is niemand bekend. Waarschijnlijk wilde hij er gewoon netjes uitzien. Bij deze, Brian, het is je gelukt!

15:37 Het warme weer zorgt voor rust

Huub en Eric in de chillmodus...

woensdag 23 mei 2007 @ 16:25:00 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49690669
16:04 Wereldrecord

Huub is bezig het wereldrecord 'audiodagboek inspreken' te verbeteren. In ijl tempo brengt hij luisterend Nederland op de hoogte van de gebeurtenissen in De Gouden Kooi sinds de laatste keer dat hij iets insprak. De Oldenzaler geeft wel nog even te kennen dat hij een verassing voor Brian in petto heeft, vanavond. Dat belooft wat!

woensdag 23 mei 2007 @ 16:55:06 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49691891
16:26 Respect

Jaap heeft iemand over de vloer de die solliciteert naar de functie van Personal Trainer. "Een Personal Trainer moet voor mij echt over sociale vaardigheden beschikken. Hoe zit het met jouw sociale vaardigheden?", valt Jaap maar met de deur in huis. "Ik had hiervoor namelijk een trainer" gaat Jaap verder. "Carlos?", onderbreekt de sollicitant de Briellenaar. "Ja, jij noemt de naam, ik mag hem niet meer noemen. Maar ik vond het zwaar om met hem te werken. Carlos voelde zichzelf beter dan mij. Er was geen gelijkheidsbeginsel", vertelt Jaap op emotionele wijze. "Ik behandel iedereen altijd met respect", belooft de sollicitant. Gelukkig maar, want dat doet Jaap ook altijd!

woensdag 23 mei 2007 @ 17:25:02 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49692894
16:45 "Doe je aan boksen?"

De twee spreken verder over eventuele trainingschema's. Na het vragenvuur van Jaap, wil de sollicitant ook nog één en ander van Jaap weten. "Wat doe je met cardiotraining? Alleen maar duur?", vraagt de sollicitant. "Ja", antwoordt Jaap. "Geen interval?", wil de trainer weten. "Nee", is de korte reactie van Jaap. "Ik vind ook dat we veel moeten herhalen", stelt de trainer voor. "En doe je aan boksen?", vraagt de trainer. Ja hoor, breng terror-Jaap maar weer op ideeën!

16:57 Een goed gesprek onder de zon

Amanda en Natasia liggen lekker te luieren in de tuin. Het gesprek tussen de dames gaat over de paarden en valpartijen. "Ik heb een vriendin en zij heeft geen voortand meer. Ze heeft een hoefijzer tegen haar tand aan gekregen", vertelt de 19-jarige. "Echt waar. Heeft het paard haar geschopt?", vraagt de diva. "Ja. Maar ik ben echt zo vaak gevallen. Ik heb ook een litteken op mijn rug", vertelt Amanda. "Die heb ik nog nooit gezien. Yairo valt ook zo vaak, hij is echt een brokkenpiloot", zegt Natasia. "Ja, dat was ik vroeger ook en ik was ook echt een huilbaby", reageert de 19-jarige. En dan valt het gesprek even stil en genieten de dames lekker van het zonnetje.

17:03 Is dit 'm?

Het klikt in ieder geval...maar of dat genoeg is voor Jaap?

woensdag 23 mei 2007 @ 17:55:02 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49693771
17:15 Jaap en Joep?

Het sollicitatiegesprek zit er bijna op. Tot slot wil Jaap nog een kringgesprek met iedereen en daaruit blijkt dat Joep goed in de smaak valt bij de Miljonairs. Joep komt uit Oldenzaal, dus dat klinkt Huub natuurlijk als muziek in de oren. Eric wil ook nog iets zeggen voordat Joep vertrekt. "Ik hoop dat je Jaap net zo'n lekker kontje bezorgt als jezelf", zegt Eric. Jaap heeft nog één sollicitant te gaan en dan zal hij een beslissing nemen. Kunnen we binnenkort het duo Jaap en Joep verwachten?

woensdag 23 mei 2007 @ 18:25:01 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49694759
17:30 Nieuwsgierige Natasia

Natasia wil graag wat sappige informatie van Amanda. "Heeft Brian je nog steeds niet laten komen?", vraagt een nieuwsgierige diva. "Ja dat kon toch ook niet", antwoordt de 19-jarige. "Ze was nog steeds ongesteld", roept Brian. "Wat 'nog steeds'", zegt Natasia verbaasd. "Nee, tot vandaag, dat was vijf dagen", reageert Amanda. "Nou, dan had ik hem ook niet laten komen hoor", roept de diva. Amanda wil er niet meer over praten en loopt naar buiten. Tja, daar heeft Natasia wel een beetje gelijk. Voor wat hoort wat!

17:42 Verveling...

Eric, Lieke en Amanda genieten van een aangename meimiddag. Het warme weer slaat alleen wel een beetje over op de Miljonairs. "Ik word een beetje lomig van dit weer", zucht Lieke. "Wanneer krijgen we nou weer eens een leuke stemming? Dat is alweer zo lang geleden", mekkert Eric, die wel weer eens zin heeft in iets leuks. Afwachten maar! Je weet per slot van rekening nooit waar je aan toe bent in De Gouden Kooi!

Wakker blijven, Eric!

18:05 Koken in pak!

Vanavond is het de beurt aan Brian om te koken. Hij laat maar al te graag zijn kookkunsten zien aan zijn mede-Miljonairs. Brian is, gehuld in zijn pak, druk in de weer om allemaal lekkere hapjes te maken. Ondertussen is Lieke hem komen helpen. "Wat lief dat je mij komt helpen", zegt de Antilliaan. "Ja hé", reageert de Hilversumse. Lieke gaat de tafel buiten dekken waar Eric en Amanda zitten. "Wat ruikt het lekker", zegt Amanda. "Wanneer gaan we eten?", roept de Leidenaar naar Brian. "Over tien minuten", antwoordt de Antilliaan. Alvast eet smakelijk Miljonairs!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')