17:30 Nieuwsgierige NatasiaNatasia wil graag wat sappige informatie van Amanda. "Heeft Brian je nog steeds niet laten komen?", vraagt een nieuwsgierige diva. "Ja dat kon toch ook niet", antwoordt de 19-jarige. "Ze was nog steeds ongesteld", roept Brian. "Wat 'nog steeds'", zegt Natasia verbaasd. "Nee, tot vandaag, dat was vijf dagen", reageert Amanda. "Nou, dan had ik hem ook niet laten komen hoor", roept de diva. Amanda wil er niet meer over praten en loopt naar buiten. Tja, daar heeft Natasia wel een beetje gelijk. Voor wat hoort wat!
17:42 Verveling...Eric, Lieke en Amanda genieten van een aangename meimiddag. Het warme weer slaat alleen wel een beetje over op de Miljonairs. "Ik word een beetje lomig van dit weer", zucht Lieke. "Wanneer krijgen we nou weer eens een leuke stemming? Dat is alweer zo lang geleden", mekkert Eric, die wel weer eens zin heeft in iets leuks. Afwachten maar! Je weet per slot van rekening nooit waar je aan toe bent in De Gouden Kooi!
Wakker blijven, Eric!18:05 Koken in pak!Vanavond is het de beurt aan Brian om te koken. Hij laat maar al te graag zijn kookkunsten zien aan zijn mede-Miljonairs. Brian is, gehuld in zijn pak, druk in de weer om allemaal lekkere hapjes te maken. Ondertussen is Lieke hem komen helpen. "Wat lief dat je mij komt helpen", zegt de Antilliaan. "Ja hé", reageert de Hilversumse. Lieke gaat de tafel buiten dekken waar Eric en Amanda zitten. "Wat ruikt het lekker", zegt Amanda. "Wanneer gaan we eten?", roept de Leidenaar naar Brian. "Over tien minuten", antwoordt de Antilliaan. Alvast eet smakelijk Miljonairs!
Bron: Villa Vandaag, 23-05-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel