Dat gaat ook echt verschil maken op mijn 4:3 CRT beeldbuis ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
HDTV rips zijn meestal nog meer bagger dan CAM versies. Doe dan de HDTVHR, dan begint het nog een beetje leuk te worden.
Het verschil is op een iPod met TV-Out al te zien, en op een doodsimpele computer monitor al helemaal.
een of andere amerikaan die het grootste kutprogramma ter wereld gemaakt heeft.quote:
Denk je dat B.G. Windows zelf geschreven heeft?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme zeg, m'n hekel aan bill gates en z'n kutzooi wordt echt met de minuut groter
Ah, dus het is de schuld van Bill Gates dat jij je iPod met HFS+ geformatteerd hebt?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een of andere amerikaan die het grootste kutprogramma ter wereld gemaakt heeft.
Ik heb een film op m'n laptop staan (powerbook) en die wil ik op een externe HD zetten.
Dat gaat niet, omdat die hd ntfs is ofzo.
hij leest wel alles wat erop staat, maar ik kan er niks opzetten vanwege de 'windows structuur' zegt 't powerbookje.
Zet ik 'm op m'n ipod, omdat ik 'm beneden wil branden, wil ik 'm beneden op de pc zetten, KAN DAT NIET, OMDAT DAT DOMME KUTPROGRAMMA DE SCHIJF NIET KAN LEZEN
teringzooi.
zegt windows dus dat m'n ipod geformatteerd moet worden.
Heel leuk.
Als ik dat doe, kan ik 'm weer niet aan m'n mac hangen
Fijn, echt fijn, dat alles zo goed samenwerkt
Op mijn 55cm CRT TV zie ik via de TV-Out van mijn Macbook duidelijk het verschil tussen HDTV en HDTVHR, ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt verschil maken op mijn 4:3 CRT beeldbuis ja.
Moet je er wat verder vanaf gaan zitten, ook beter voor de ogen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op mijn 55cm CRT TV zie ik via de TV-Out van mijn Macbook duidelijk het verschil tussen HDTV en HDTVHR, ja.
Men neme een (cross)kabel en verbind deze tussen je Powerbook en je PC, et voila Magique..quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een of andere amerikaan die het grootste kutprogramma ter wereld gemaakt heeft.
Ik heb een film op m'n laptop staan (powerbook) en die wil ik op een externe HD zetten.
Dat gaat niet, omdat die hd ntfs is ofzo.
hij leest wel alles wat erop staat, maar ik kan er niks opzetten vanwege de 'windows structuur' zegt 't powerbookje.
Zet ik 'm op m'n ipod, omdat ik 'm beneden wil branden, wil ik 'm beneden op de pc zetten, KAN DAT NIET, OMDAT DAT DOMME KUTPROGRAMMA DE SCHIJF NIET KAN LEZEN
teringzooi.
zegt windows dus dat m'n ipod geformatteerd moet worden.
Heel leuk.
Als ik dat doe, kan ik 'm weer niet aan m'n mac hangen
Fijn, echt fijn, dat alles zo goed samenwerkt
Ziet er leuk uit idd, al zie ik door alle info-managers op de Mac het bos niet meer; heb zelf DevonThink in gebruik en die is OK (mja, geen spotight support en zo). Wel bezwaarlijk dat je data niet echt portable is vind ik. En al die progsels zijn weer van die Mac shareware one trick ponies die dan weer $39,- moeten opbrengen (of ja, $29,- dan). Beetje leuk systeem samenstellen kost zo toch wel aardig wat...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |