Ik ken er ook nog één:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:51 schreef Stofje het volgende:
Ik weet nog een ontstellend geestige woordgrap.
ChoWie?
Haha. Ontstellend geestige woordgrap was dat.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja.Daarom zei ik ook dat het droog was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2
1
Hoezo? Ik lust worst. Maar ik heb liever rauwe hamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:21 schreef dubidub het volgende:
DIe zin is trouwens ook te veranderen in: 'remlof lust je worst' en dat is best verontrustend, remlof
Kinderen in Afrika hebben honger.quote:
Maar nu laat je het bezittelijke voornaamwoord 'je' weg, en dat verandert de context nogalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo? Ik lust worst. Maar ik heb liever rauwe ham
Ik zal je geruststellen: ik lust jouw worst nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Maar nu laat je het bezittelijke voornaamwoord 'je' weg, en dat verandert de context nogal![]()
Dank. Maar je ontkent niet dat je iemands worst lustquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal je geruststellen: ik lust jouw worst niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |