Goed lezen, bij meer dan 4 dvd'squote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef Skinkie het volgende:
Equilibrium, The Brothers Grimm, UltraViolet kan hier nog een dealtje op?
Dan doe ik Event Horizon er bij en wil ik de LOTR Symphony er bij
Doe het zelfquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:24 schreef Treinhomo het volgende:
Maak 's een mooi prijsje voor 'Walk the line', 'The brothers Grimm' en 'Equilibrium'.
De bovenstaande films voor 30 euro.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef Skinkie het volgende:
Equilibrium, The Brothers Grimm, UltraViolet kan hier nog een dealtje op?
Dan doe ik Event Horizon er bij en wil ik de LOTR Symphony er bij
Ik hoef geen extra dvd en bied je 25 euro inclusief porto.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:33 schreef Dizer het volgende:
Zoals bij de anderen, kom maar zelf met iets. Jullie willen allemaal zowat dezelfde dvd's.
Ik volg je nou niet helemaal. Dusquote:
Excl. verzendkosten splitten? (Eventueel ophalen is ook een optie)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik volg je nou niet helemaal. Dus
Equilibrium
The Brothers Grimm
UltraViolet
Event Horizon
LOTR Symphony
voor 30? Excl of incl?
Waarom doe je niet slim?quote:
Heb je een tip? Want als extra film zou ik op het eerste gezicht niet verder komen dan Brother Bearquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom doe je niet slim?
4*6=24
Als je er nou nog 1 bij neemt, zit je op 30euro.
Kan je 1 gratis kiezen: LOTR Symphonie.
Verzenden is 6.20. Sls we die delen, zit je op 3 euro = 33 incl verzendkosten...
Waar hou je van?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Heb je een tip? Want als extra film zou ik op het eerste gezicht niet verder komen dan Brother Bear
Top! zet het even op de mail. Zie mijn profielquote:
Ik heb voor je Fahrenheit 9/11 (2 disc slipcover) nog in de aanbiedingquote:
Als je heel graag "Van God Los" wilt hebben is dat wat mij betreft goed, pak ik wel een andere...quote:
Jij kan gedachten lezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:44 schreef Dizer het volgende:
Jullie hebben tot zondag om daar uit te komen.
Ik verstuur (als ik het geld op tijd binnen heb) op dinsdag.
Reageer dan zelf niet denigrerend. Ik deed als eerste een bod op wat ik had gevraagt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:49 schreef TheYoung1 het volgende:
-- doe eens normaal. Hij was eerder dan jij. Idioot. Officiele waarschuwing. --
Past zeker door de brievenbusquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:43 schreef RobertVH het volgende:
Apocalypse Now (The Complete Dossier digipack)
Past die grap in een envelope of moet die via pakket post?
Als het de eerste is zou ik hem graag claimen.![]()
Ik had net al wat bij je gekochtquote:
Dat kan, dat is 250 incl verzendenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:48 schreef Rejected het volgende:
Ik wil graag je primal fear, american history x, 25th hour, the illusionist en fight club aanschaffen.
Als ik dit had geweten, had ik hem meegenomen naar de IKEA woensdagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef Skaai het volgende:
OMG kan ik die Will Young dvd niet van je kopen?![]()
Uitgerekend de gratis dvd is de meest interessante![]()
Oh, ja dat is goed. PM me maar met je aaresgegevens, dan PM ik je terug met mijn rekeningnummerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:24 schreef Skaai het volgende:
Als Walk the Line nog vrij is dan wil ik die ook wel. Dus voor die 2 dvd's 12,50 incl?.
Walk the line, maar die is net al vergeven helaas...quote:
Owquote:
Oh vet. Dan ga ik daar langs, die heb je in elke winkelstraat in Nederland. Boekenvoordeelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik heb trouwens bij zo'n boekhandel dinges American Pscyho met NL subs voor ¤2,50 gekocht.
PM back.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef Dizer het volgende:
Zoals via PM, dat is me echt te weinig omdat de verzendkosten alleen al 6.20 zijn.
Sorry schat, het is met Bruce Willis.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
The Kid, is dat de Charlie Chaplin film of de Bruce Willis? Indien 1: verkocht!
Exclusief verzendenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:41 schreef Phreak. het volgende:
- About a Boy
- Thirtheen
8 euro incl verzendkosten ?
Exclusief. Want het wordt een pakket en dat is 6.20 verzenkosten johquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:31 schreef Patton het volgende:
Magnolia en die Pacific War tinbox voor 20 inclusief?
Jammer. Maar je 'schat' maakt mijn maandag toch goed!quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jammer. Maar je 'schat' maakt mijn maandag toch goed!![]()
Dan delen we de verzendkosten. 23 euro?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Exclusief. Want het wordt een pakket en dat is 6.20 verzenkosten joh
Ok is goed. PM me even met je gegevensquote:Op maandag 2 juli 2007 13:28 schreef Patton het volgende:
[..]
Dan delen we de verzendkosten. 23 euro?
Primaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Fahrenheit 9/11 (2 disc slipcover)
Army of Darkness (de beroemde R3 versie dus..)
¤15 ex verzend?
Als je het geld hebt gestort, moet je nog even je Adres PM'enquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Done.
Hoi, even vanuit het werk..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:37 schreef Patton het volgende:
Al iets ontvangen/verstuurd?
Tjah, een pakketje versturen is 6,20. Een pakketje onder de 10 kilo aangetekend, is 6,45. Voor 25 cent meer, doe ik dat graagquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:26 schreef Patton het volgende:
Pakketje is vandaag binnen gekomen.
Super inpakwerk trouwens en nog wel aangetekend verstuurd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |