Ik ben net 21, en naar mijn mening is het dus ook 'redeiljk uitzonderlijk' nooit echt heel erg verliefd te zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:19 schreef Kuikentje het volgende:
Het is soms helemaal niet vreemd dat je nog nooit verliefd bent geweest, sunmoonstar. Je vraagt je af of je eigenliji niet op vrouwen valt, maar ik lees ook nergens dat je wèl verliefd bent geweest op een vrouw. Mag ik vragen hoe oud je bent om een idee te krijgen van 'nog nooit verliefd' en dat je misschien nog heel jong bent en dat dat nog wel komt?
Nee hoor, de meeste jongens van je leeftijd zijn niet zo ver als vrouwen zijn. Als jij het type bent wat erg op innerlijk (persoonlijkheid) valt, kan ik het me heel goed voorstellen dat je niet echt verliefd bent geworden nog.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:22 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik ben net 21, en naar mijn mening is het dus ook 'redeiljk uitzonderlijk' nooit echt heel erg verliefd te zijn geweest.
Even voor de duidelijkheid: ik ben een Vquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste jongens van je leeftijd zijn niet zo ver als vrouwen zijn. Als jij het type bent wat erg op innerlijk (persoonlijkheid) valt, kan ik het me heel goed voorstellen dat je niet echt verliefd bent geworden nog.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef sunmoonstar het volgende:
Is er dan niemand die ooit met iets soortgelijks heeft gezeten..?
Ik snap dat ik 'het huis uit zal moeten', maar juist daar ligt een deel van mijn probleem. Ik ben niet echt een uitgaans-type en zou dus ook zeker niet alleen op stap gaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja hoor..
Ik heb er nooit een issue van gemaakt maar heb ook 3 vriendinnetjes gehad. Vrouwelijke types. Maar ik val op mannen. Even denken, ik was toen begin en midden 20. Maar of je nu op mannen valt of vrouwen, je zult in beide gevallen wel het huis uit moeten..
je hebt toch wel vriendinnen of klasgenoten?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik snap dat ik 'het huis uit zal moeten', maar juist daar ligt een deel van mijn probleem. Ik ben niet echt een uitgaans-type en zou dus ook zeker niet alleen op stap gaan.En ik vraag me af of er iemand met mee zou gaan om een keer zo'n "bepaalde club of bar" te bezoeken....
Wat is dan een uitgaanstype? Ik was een laatbloeier maar toen ik het uitgaan ontdekte zat ik ook vier a vijf dagen per week in kroegen en clubs en daar doe je bergen contacten op. Je kunt er niet om heen en je moet gewoon de deur uit. Kan me wel indenken dat je dat niet makkelijk in je eentje durft. Kijk anders eens op internet of er geen fora voor lesbische vrouwen zijn? Misschien kun je een stapmaatje zoeken die bij jou in de buurt woont?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:29 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik snap dat ik 'het huis uit zal moeten', maar juist daar ligt een deel van mijn probleem. Ik ben niet echt een uitgaans-type en zou dus ook zeker niet alleen op stap gaan.En ik vraag me af of er iemand met mee zou gaan om een keer zo'n "bepaalde club of bar" te bezoeken....
Ik vind van mezelf niet dat ik in een isolement zit. Ik heb best wel wat vriendinnen, maar ik vind het inderdaad moeilijk om mijn twijfels tegenover hen uit te spreken. Ben toch een soort van bang voor hun mogelijke reactie.. Maar misschien is een 'zoektocht' op internet een goede eerste stap......quote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat is dan een uitgaanstype? Ik was een laatbloeier maar toen ik het uitgaan ontdekte zat ik ook vier a vijf dagen per week in kroegen en clubs en daar doe je bergen contacten op. Je kunt er niet om heen en je moet gewoon de deur uit. Kan me wel indenken dat je dat niet makkelijk in je eentje durft. Kijk anders eens op internet of er geen fora voor lesbische vrouwen zijn? Misschien kun je een stapmaatje zoeken die bij jou in de buurt woont?
Zoals jij het hier schrijft klinkt het alsof je een beetje in een isolement zit. Heb je sowieso weinig contacten of vind je het moeilijk om je twijfels over je geaardheid te bespreken met een vriendin?
Dat is wel begrijpelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:16 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik vind van mezelf niet dat ik in een isolement zit. Ik heb best wel wat vriendinnen, maar ik vind het inderdaad moeilijk om mijn twijfels tegenover hen uit te spreken. Ben toch een soort van bang voor hun mogelijke reactie.. Maar misschien is een 'zoektocht' op internet een goede eerste stap......
Een leuke / normale site heb ik ook nog niet echt kunnen vinden. Er staat idd een hoop zooi tussen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk.
Zal ook wel even kijken of ik een leuke normale site kan vinden. Wat ik nu zoëven in de gauwigheid zie is een hele hoop baggeroni.
Maar maak er voor jezelf niet een issue van he? Je schrijft immers nog nooit echt verliefd op een jongen te zijn geweest maar aan de andere kant, ben je dat dan al wel overtuigd op een vrouw geweest?
Waarom begin je sowieso niet met uitgaan met je vriendinnen? Want dat is, of je nu op vrouwen valt of niet, wel de eerste stap. Om mensen te leren kennen moet je erop uit..
heb je wel een keer wat gedaan(gezoend of iets dergelijks) met een man en/of vrouw?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Een leuke / normale site heb ik ook nog niet echt kunnen vinden. Er staat idd een hoop zooi tussen.Hoop dat jij misschien iets vind
![]()
En om even op je volgende punt te komen: ik probeer er zeker geen té groot issue van te maken, maar ik kan er helaas weinig aan doen dat het me wel veel bezighoudt. Op een meisje ben ik overigens nog nooit echt verliefd geweest, maar ik heb het idee, zoals ik helemaal in het begin ook al schreef, me wel meer door hen aangetrokken te voelen.
Ik ga overigens wel eens (niet vaak) uit met vriendinnen maar ontmoet dan eigenlijk niet echt vaak nieuwe mensen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |