Met iedereen die spontaan aan de dunne is?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:17 schreef VoreG het volgende:
Ik zou me ergens gaan verstoppen, in de WC van dat restaurant oid. Misschien zitten daar nu ook nog mensen angstig te wachten totdat ze bevrijd worden.
Dat is wel een beetje vreemd. Hoeven ze niets op te ruimen ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het schijnt dat ze de poorten van de dierentuin weer hebben opengegooid, mensen mogen weer naar binnen![]()
hij is dus nu verdoofd en weer achter slot en grendelquote:In Diergaarde Blijdorp in Rotterdam heeft een ontsnapte gorilla bezoekers aangevallen. Eén vrouw zou zwaargewond zijn geraakt. Even na 16.00 uur wist een schietploeg hem te verdoven.
Het dier wist rond 14.45 uur over de stenen omheining van het buitenverblijf te komen. Hij viel een vrouw aan en sleurde haar mee. Daarna sloeg hij de glazen deur van het restaurant kapot en rende daar om zich heen slaand rond.
De dierentuin werd ontruimd, en het dier werd in een hoek gedreven en verdoofd. Het was erg druk in de dierentuin. De gorilla is de zilverrug, de leider van de groep.
Ze heeft m een bloedneus geslagen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:20 schreef milagro het volgende:
djezus, hij had die vrouw meegesleurd, stopt dan , gaat liggen , buigt zich over de vrouw heen, en dan een hoop gegil vd vrouw, en gorilla komt weer omhoog met ene bebloede bek
Hij heeft volgens een vrouw die in de wc zat verstopt wel aan de deur lopen trekken maar kreeg hij de deur niet open.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja, en een WC deurtje houd een Gorilla tegen![]()
Net op Rijnmond dat hij bij een WC deur stondquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Eerst de deur van de toegang tot die ruimte en daarna het WC-deurtje.
Beestje kan vast geen 2 deuren openmaken.
Ik heb ook gehoord dat hij dr gebeten zou hebben.. Wel goede zaak van de dierentuin dat ze hem niet dood hebben geschoten, vind ik.. Twee gewonden valt me ook heel erg mee eerlijk gezegtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:20 schreef milagro het volgende:
djezus, hij had die vrouw meegesleurd, stopt dan , gaat liggen , buigt zich over de vrouw heen, en dan een hoop gegil vd vrouw, en gorilla komt weer omhoog met ene bebloede bek
Volgens een ooggetuige is dat hele resteaurant in puin geslagen maarja, je weet nooit hoe erg er wordt overdrevenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:21 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje vreemd. Hoeven ze niets op te ruimen ofzo?
Waarschijnlijk is er een stokstaartje ontsnaptquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Volgens een ooggetuige is dat hele resteaurant in puin geslagen maarja, je weet nooit hoe erg er wordt overdreven![]()
Nu voor de lol de volgende los laten..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het schijnt dat ze de poorten van de dierentuin weer hebben opengegooid, mensen mogen weer naar binnen![]()
Ik verloor vroeger ook altijd al met verstoppertje...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Net op Rijnmond dat hij bij een WC deur stond![]()
Dierentuin is nu al weer gewoon open trouwens.
die aap reageert volkomen normaal, dus het zou idd triest zijn als hij dood zou moeten dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat hij dr gebeten zou hebben.. Wel goede zaak van de dierentuin dat ze hem niet dood hebben geschoten, vind ik.. Twee gewonden valt me ook heel erg mee eerlijk gezegt
Geef maar een eigen interpretatie aan een nieuwberichtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hij heeft volgens een vrouw die in de wc zat verstopt wel aan de deur lopen trekken maar kreeg hij de deur niet open.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:25 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geef maar een eigen interpretatie aan een nieuwbericht![]()
Hij zou een paar keer aan de deurkling gezeten hebben maar 2 mannen hielden deze vast dus ging Gorilla ergens anders heen. Ik weet niet of jij uberhaupt wel eens een Gorilla hebt gezien maar die wordt niet tegengehouden door een kartonne deur![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:25 schreef mrbomb het volgende:
De website van Blijdorp ligt trouwens plat 'Wegens onderhoud ontsnapping gesloten'...
Toepasselijk stukje tekst bij dat plaatje van die gorillaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:32 schreef Maggie het volgende:
LOL de NOS is ook in de ban van de Gorilla!!
[afbeelding]
stagiair zekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:26 schreef michiel_merk het volgende:
Nieuwslezer "is de gorilla gevaarlijk ?'![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:32 schreef Maggie het volgende:
LOL de NOS is ook in de ban van de Gorilla!!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |