ik ook, lijkt me wel grappig zo'n ontsnapte gorilla, komen ze er achter dat ie ook de dierentuin zelf is ontvlucht, heel rotterdam in paniekquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou ws ineens heel religieus worden en gaan bidden "omg omg please laat hem doorlopen.... en die ander pakken ... "![]()
is het erg als ik het jammer vind dat hij alweer gevangen is![]()
![]()
Zeg, ik moet nog boodschappen doen enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook, lijkt me wel grappig zo'n ontsnapte gorilla, komen ze er achter dat ie ook de dierentuin zelf is ontvlucht, heel rotterdam in paniek![]()
dan zou ik even opletten bij de groente en fruit afdelingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg, ik moet nog boodschappen doen enzo.![]()
ik mistte nog wel een tof vrijdagmiddag topic...zou het ook wel jammer vinden...kan ie niet ff de binnenstad in wandelen voor de laatste modellen van Gorilla wear?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:52 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zou ws ineens heel religieus worden en gaan bidden "omg omg please laat hem doorlopen.... en die ander pakken ... "![]()
is het erg als ik het jammer vind dat hij alweer gevangen is![]()
![]()
volgens het nos journaal is hij nog niet gevangenquote:
Hoor nu op rtl 7 dat ze hem in een hoek hebben gedreven, maar zeker nog niet gepakt.quote:
dat had hij al jaren kunnen doen, maar deed het niet, en ineens vandaag denkt hij "ben er gek ook, wat doe ik hier nog"..... en dan sta jij er net met je cameraquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:03 schreef Ynske het volgende:
hij is ontsnapt volgens omstanders is hij over een stenen afscheiding heengekomen
en dan niet op t knopje duwenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:05 schreef milagro het volgende:
[..]
dat had hij al jaren kunnen doen, maar deed het niet, en ineens vandaag denkt hij "ben er gek ook, wat doe ik hier nog"..... en dan sta jij er net met je camera
volgens mij heb je als gorilla in Blijdorp niet heel veel te klagen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:06 schreef knnth het volgende:
komt ervan als je gaat genieten van dierenleed .... beesten horen in de vrije natuur
En je laat die aap in een gebouw klimmen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:09 schreef VoreG het volgende:
Kan je een goede film van maken. Aap onstnapt in de dierentuin en dan de medewerkers volgen die met een verdovingsgeweer rondlopen.
1 voor 1 worden ze aangepakt.
In de vrije natuur worden die beesten nog steeds afgeknald. En helaas kan je'm hier niet in het Amsterdamse bos laten rondslingeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:06 schreef knnth het volgende:
komt ervan als je gaat genieten van dierenleed .... beesten horen in de vrije natuur
origineel ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:09 schreef VoreG het volgende:
Kan je een goede film van maken. Aap onstnapt in de dierentuin en dan de medewerkers volgen die met een verdovingsgeweer rondlopen.
1 voor 1 worden ze aangepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |