...maar is het ook algemene kennis?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben er weer. En ik vond het best makkelijk te googlen
Bij mij in ieder geval niet..quote:
er zijn wel meer vragen waarvan je kan twijfelen of iets tot Algemene Kennis behoort.quote:
Volgens mij is dit alleen google-baar of je moet toevallig in de buurt wonen. Is dit wel eens op tv geweest, heeft het wel eens in de krant gestaan, wordt het gebruikt in slechte grappen? Zoniet, dan lijkt het me niet echt algemene kennis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
er zijn wel meer vragen waarvan je kan twijfelen of iets tot Algemene Kennis behoort.
Zo kun je alles wel wegredenerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:12 schreef erkel het volgende:
Volgens mij is dit alleen google-baar of je moet toevallig in de buurt wonen. Is dit wel eens op tv geweest, heeft het wel eens in de krant gestaan, wordt het gebruikt in slechte grappen? Zoniet, dan lijkt het me niet echt algemene kennis.
inderdaad en kan je beter niet meedoen.quote:
Hee, de manege ken ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De steeg wordt beschouwd als de kortste straat in Nederland. Toch is dat straatje nog ergens groot in, namelijk als vestigingsplaats van de oudste burgermanege van Nederland, opgericht door koning Lodewijk Napoleon in 1806
Albanie, Zwitserland? Of wil je engelse namen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het goede antwoord van de Bibliotheekstraat in Den Haag.
nieuwe vraag:
Op de FIFA ranglijst staan 207 landen. Noem mij het eerste en laatste land dat hierop staat, als men een alfabetische volgorde hanteert.
Nee de Nederlandse namen. Zwitserland is goed. Albanië nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:27 schreef Cootz het volgende:
[..]
Albanie, Zwitserland? Of wil je engelse namen?
Het land komt alfabetisch voor Albanië dus Armenië is ook niet goedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:29 schreef ChrisJX het volgende:
Armenieë
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
Afghanistan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |