Ben je heel erg wanhopig op zoek naar een bepaald nummer? Kom je er ècht niet meer uit? Vraag in dit topic de rest van Fok! om welk nummer het precies gaat. Er zijn hier ruim 21000 users (klonen meegerekend) die jouw vraag eventueel zouden kunnen beantwoorden.....
Wie begint?
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 04-02-2002 13:31]
Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.
Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.
quote:Een beetje zoeken op Google (zoektermen agnetha, abba, solo) biedt raad. Ik heb er alvast eentje voor je: 'jag var sa kär'(en op de 'a' in 'sa' ook nog een bolletje, maar dat kon ik niet typen).
Op maandag 04 februari 2002 13:59 schreef heaven7 het volgende:
Heb al eens eerder een topic geopend met zon vraag, denk niet dat dit veel zin heeft.
Nog 2 zweedse agnetha nrs van VOOR abba.
En die andere zoek je zelf maar.
Ik vind het altijd zo leuk om die muziekraadseltjes op te lossen in dit topic.
quote:fok was mijn laatste hoop zoals ik in mijn topic al zei.
Op maandag 04 februari 2002 14:11 schreef postinggirl het volgende:[..]
Een beetje zoeken op Google (zoektermen agnetha, abba, solo) biedt raad. Ik heb er alvast eentje voor je: 'jag var sa kär'(en op de 'a' in 'sa' ook nog een bolletje, maar dat kon ik niet typen).
En die andere zoek je zelf maar.
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 04-02-2002 14:14]
quote:Ik had er toch al een gegeven?
Op maandag 04 februari 2002 14:14 schreef heaven7 het volgende:[..]
fok was m,ijn laatste hoop zoals ik in mijn topic al zei.
ik heb echt alles al gehadalle zoemachines, downloadprogramma als kazaa enz.
niks helaas
quote:die heb ik al
Op maandag 04 februari 2002 14:14 schreef postinggirl het volgende:[..]
Ik had er toch al een gegeven?
quote:ik ken hm wel waar weet de titel ook zo 123 niet
Op maandag 04 februari 2002 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, een beetje een parodie op Schots/Iers drinkgedrag.Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.
Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.
quote:Gevonden!
Op maandag 04 februari 2002 14:20 schreef Lady_Faolan het volgende:[..]
ik ken hm wel waar weet de titel ook zo 123 niet
Three dead trolls in a baggie - A Dublin lullaby
* zich voor het hoofd slaat. Ik heb dat nummer gewoon!
quote:Die verdraaide Ierse muziek ook altijd, je bent niet de enige die nooit weet wat wat is en hoe dat heet.
Op maandag 04 februari 2002 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* zich voor het hoofd slaat. Ik heb dat nummer gewoon!
Alvast bedankt
Cannibal Holocaust
en
Necromantic
Wie heeft hier enig idee?
quote:Ik heb wel een nummer met precies die txt ergens van mp3.com geplukt ongeveer een jaar geleden... Ik zal het es opzoeken
Op maandag 04 februari 2002 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, een beetje een parodie op Schots/Iers drinkgedrag.Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.
quote:Irish drinking song is van Buck O Nine
Op maandag 04 februari 2002 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.
Anyone?
quote:PPK - Resoruction
Op maandag 04 februari 2002 17:33 schreef rschuil het volgende:
wie weet welk nummer dat is uit de reclame van de CD trance 2002? het allereerste nummer wat wordt gebruikt voor die reclame.Alvast bedankt
Edit: Je moet niet op dat getok letten, Soundforge had een beetje moeite met encoden ofzo denk ik...
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |