abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3044108
Zo, deel 6 in de reeks alweer.

Ben je heel erg wanhopig op zoek naar een bepaald nummer? Kom je er ècht niet meer uit? Vraag in dit topic de rest van Fok! om welk nummer het precies gaat. Er zijn hier ruim 21000 users (klonen meegerekend) die jouw vraag eventueel zouden kunnen beantwoorden.....

Wie begint?

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 04-02-2002 13:31]

pi_3044377
Ik ben op zoek naar een nummer, een beetje een parodie op Schots/Iers drinkgedrag.

Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.

Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_3044634
Heb al eens eerder een topic geopend met zon vraag, denk niet dat dit veel zin heeft.
Nog 2 zweedse agnetha nrs van VOOR abba.
pi_3044742
quote:
Op maandag 04 februari 2002 13:59 schreef heaven7 het volgende:
Heb al eens eerder een topic geopend met zon vraag, denk niet dat dit veel zin heeft.
Nog 2 zweedse agnetha nrs van VOOR abba.
Een beetje zoeken op Google (zoektermen agnetha, abba, solo) biedt raad. Ik heb er alvast eentje voor je: 'jag var sa kär'(en op de 'a' in 'sa' ook nog een bolletje, maar dat kon ik niet typen).

En die andere zoek je zelf maar.

Ik vind het altijd zo leuk om die muziekraadseltjes op te lossen in dit topic.

pi_3044766
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:11 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Een beetje zoeken op Google (zoektermen agnetha, abba, solo) biedt raad. Ik heb er alvast eentje voor je: 'jag var sa kär'(en op de 'a' in 'sa' ook nog een bolletje, maar dat kon ik niet typen).

En die andere zoek je zelf maar.

fok was mijn laatste hoop zoals ik in mijn topic al zei.
ik heb echt alles al gehad alle zoekmachines, downloadprogramma als kazaa enz.
niks helaas

[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 04-02-2002 14:14]

pi_3044770
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:14 schreef heaven7 het volgende:

[..]

fok was m,ijn laatste hoop zoals ik in mijn topic al zei.
ik heb echt alles al gehad alle zoemachines, downloadprogramma als kazaa enz.
niks helaas

Ik had er toch al een gegeven?
pi_3044776
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:14 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Ik had er toch al een gegeven?

die heb ik al
moet je titels dan?
pi_3044796
nou, voor de 2e keer dan maar:

- Jag vill att du skall bli lycklig
- Mitt sommarland

pi_3044829
quote:
Op maandag 04 februari 2002 13:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer, een beetje een parodie op Schots/Iers drinkgedrag.

Het bevat o.a. de zin: "We drink and fight, we drink and fight and we drink and fight some more!" Ik heb het een tijd geleden gehoord maar ik kan er niet meer opkomen welk nummer het is, of van wie.

Het is iig niet 'Irish drinking song' van Dropkick Murphies, al lijkt de muziek er wel heel veel op. Het is ook niet 'Irish' van Dennis Leary.

ik ken hm wel waar weet de titel ook zo 123 niet
Microsoft, I think, is fundamentally an evil company. -James Clark, Netscape... ~~ If the world didnt suck we would all fall off...
  maandag 4 februari 2002 @ 14:21:15 #10
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3044836
In de musical Aida heb je 3 hoofdrolspelers. Een blanke man, een zwarte vrouw en een blanke vrouw. In de tv-reclame voor de musical zingt die blanke vrouw een nummer dat volgens mij erg mooi is, en nu zoek ik de naam van dat nummer. Anyone?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3044916
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:20 schreef Lady_Faolan het volgende:

[..]

ik ken hm wel waar weet de titel ook zo 123 niet

Gevonden!

Three dead trolls in a baggie - A Dublin lullaby

* zich voor het hoofd slaat. Ik heb dat nummer gewoon!

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 4 februari 2002 @ 15:54:03 #12
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3045966
quote:
Op maandag 04 februari 2002 14:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
* zich voor het hoofd slaat. Ik heb dat nummer gewoon!
Die verdraaide Ierse muziek ook altijd, je bent niet de enige die nooit weet wat wat is en hoe dat heet.
pi_3047414
wie weet welk nummer dat is uit de reclame van de CD trance 2002? het allereerste nummer wat wordt gebruikt voor die reclame.

Alvast bedankt

Nee heb je en Ja kun je vergeten
pi_3047933
Ik zoek dus naar bladmuziek voor de piana van het liedje overcome van live! Ik zoek het notenvoorbeeld en niet alleen de akkoorden!!!!!!
  maandag 4 februari 2002 @ 19:53:09 #15
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_3048658
Ik ben opzoek naar de tracklist van de soundtracks:

Cannibal Holocaust

en

Necromantic

Wie heeft hier enig idee?

bencramerben zaxxon carqula
  maandag 4 februari 2002 @ 20:54:25 #16
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_3049149
quote:

Ik heb wel een nummer met precies die txt ergens van mp3.com geplukt ongeveer een jaar geleden... Ik zal het es opzoeken
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
  maandag 4 februari 2002 @ 21:17:35 #17
11767 Locke
Psychonaut
pi_3049340
quote:

Irish drinking song is van Buck O Nine
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
  dinsdag 5 februari 2002 @ 22:26:44 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3061317
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Abba waarin een stukje zit dat luidt "Dance, dance, to the dance, dance, to the dance, dance".

Anyone?

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 6 februari 2002 @ 19:32:18 #19
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_3071731
Hallo iedereen, ik ben opzoek naar de Tracklist van de nieuwe cd van Bola. Getiteld: Fyuti. Google bracht voor mij geen succes, heeft iemand een andere optie of de tracklist zelf?
bencramerben zaxxon carqula
  woensdag 6 februari 2002 @ 19:43:13 #20
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_3071822
quote:
Op maandag 04 februari 2002 17:33 schreef rschuil het volgende:
wie weet welk nummer dat is uit de reclame van de CD trance 2002? het allereerste nummer wat wordt gebruikt voor die reclame.

Alvast bedankt

PPK - Resoruction
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_3071859
Weet iemand voor my de naam van dat nummertje van Micheal Jackson waar een vette remix van is? (hy wordt steeds gedraaid op ID&T radio)
Wees gezond, stamp op techno...
pi_3071862
Ik hoorde dat er een Bushwacka remix is van Billy Jean van Micheal Jackon, dus dat zal m wel zijn! Dr is trouwens ook een remix serie van allemaal nummers van The Jacksons uitgekomen dus daar kan het ook eentje van zijn..
pi_3071867
oh klote uh, nee maar hy's net uit...dus ik hoop dat het die is...een beetje een club nummer is het maar ik gaat ff kyken thanx
Wees gezond, stamp op techno...
pi_3071994
Ik heb er ook weer eentje: Dit Sampletje(8 sec, 56Kb wav) komt uit Cosmic Assasins (uit Wave Twisters The Movie!) van DJ Q-Bert... Weet iemand:
1.) Waar dat piano riedeltje van is?
2.) Waar die beats van zijn die je even later hoort?

Edit: Je moet niet op dat getok letten, Soundforge had een beetje moeite met encoden ofzo denk ik...

Alvast bedankt!

pi_3075283
Hej zoek een titel van een nummer een soort R&B/Bubblin nummer komt het woord douchy in voor met een vette bass. weet iemand waar ik het over heb?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')