bedankt piet! lost dat mijn probleem ook eens opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
als een saus met room (of een hollandaise) gaat schiften, een ijsklontje erdoor, of een klont koude boter en slaan met een garde.
Pudding schift toch niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
bedankt piet! lost dat mijn probleem ook eens opwerkt dit ook met pudding?
Kan best, er zijn genoeg soorten pudding die je moet koken, als er dan (slag)-room in zit dan wil dat nog wel eens gebeuren.quote:
daarom moet je ze ook van griesmeel of chocolade makenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan best, er zijn genoeg soorten pudding die je moet koken, als er dan (slag)-room in zit dan wil dat nog wel eens gebeuren.
ja en dat kan je in een bedrijfskeuken helaas nie zelf bepalenquote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef kless het volgende:
[..]
daarom moet je ze ook van griesmeel of chocolade maken![]()
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:27 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
bedankt piet! lost dat mijn probleem ook eens opwerkt dit ook met pudding?
Vertel eens wijsneus, hoe maakt jij een pudding van chocolade?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:51 schreef kless het volgende:
[..]
daarom moet je ze ook van griesmeel of chocolade maken![]()
ok ok cacao.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel eens wijsneus, hoe maakt jij een pudding van chocolade?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |