ja idd, dat ie maar een leuk afscheidscadeau geeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:02 schreef rompompom het volgende:
Sneijder zit met z'n hoofd al in Valencia, ik hoop dat-ie ons niet vergeet tegen AZ.
Zoiets als destijds tegen Schotland lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
ja idd, dat ie maar een leuk afscheidscadeau geeft3 goals op zn minst!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Zoiets als destijds tegen Feyenoord lijkt me wel leuk.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:51 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd zeg. Het team is dit jaar gedragen door Sneijder samen met Stam, Gabri, Davids, Huntelaar (die toch echt weer vaak scoorde). Pluspunten vond ik ook Ogararu, Van der Wiel, Babel, Emanuelson, Heitinga ook met z'n weergaloze lange passes. Grygera mag niet vergeten worden. Vermaelen vind ik het ook goed doen. Perez verdient zeker meer speeltijd. Mitea had ik lange tijd het voordeel van de twijfel gegeven, toen heb ik 'm afgeschreven, maar nu zit ik toch weer in dubio. Wat hebben we toch een mooi team eigenlijk.
trainingenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Hoe heeft Mitea je in dubio gebracht? Want hij heeft helemaal niks laten zien in z'n invalbeurten.
Nah niet heel veel maar hij heeft wel een klein beetje laten zien. Maar hij moet nu maar eens gaan zorgen dat hij fit blijft anders mag hij wat mij betreft een andere club gaan zoeken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Hoe heeft Mitea je in dubio gebracht? Want hij heeft helemaal niks laten zien in z'n invalbeurten.
ze kwamen toch niet meerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:37 schreef w00h00 het volgende:
Zit het Ajax vak vol tegen AZ? vast niet.
Geloof alleen dat zn contract nog niet zo lang geleden met een paar seizoenen is verlengd...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nah niet heel veel maar hij heeft wel een klein beetje laten zien. Maar hij moet nu maar eens gaan zorgen dat hij fit blijft anders mag hij wat mij betreft een andere club gaan zoeken.
Da's handig, dan levert-ie nog wat op ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Geloof alleen dat zn contract nog niet zo lang geleden met een paar seizoenen is verlengd...
Oh, zou jij als club een speler aantrekken die meer gebleseerd is dan op het veld staat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's handig, dan levert-ie nog wat op ook.
Die vent is geen cent waard.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:14 schreef rompompom het volgende:
Da's handig, dan levert-ie nog wat op ook.
Ach, er zijn zat clubs die voor een half miljoen die gok wel willen nemen. Die gaan er logischerwijs vanuit dat ze een betere medische staf hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:16 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Oh, zou jij als club een speler aantrekken die meer gebleseerd is dan op het veld staat?
Een terugslag van wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef kevin6188 het volgende:
Geen Maduro morgen, hij kampt met een terugslag.
quote:'Grootse plannen Barclays met Ajax'
Volgens Frits Seegers, een Nederlandse topmanager van Barclays, heeft de Britse bank grootse plannen met de sponsoring van Ajax als het ABN Amro kan overnemen. Seegers is fan van de club. Hij liet dat weten tegenover Het Parool. Wat die plannen precies inhouden, liet hij overigens niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |