Yep, zeker nadat ie hier is uitgeflotenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Klopt. En geef hem eens ongelijk.
Ik maak me meer zorgen over het middenveldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De nieuwe Chivu? Chivu haalde in het begin ook erg veel kaarten maar wat een held bleek het later toch te zijn.
Maar zondag dus waarschijnlijk een AZ zonder Dembele en Koevermans, dat zou het voor ons een heel stuk makkelijker zijn zonder Jaap. Ik zeg 1-2 zondag.
Gedragen? Haal je tong eens uit zijn reet johquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:18 schreef N.i.c.k het volgende:
Bedankt Sneijder. Dit laatste seizoen was je weergaloos. Waarschijnlijk nog beter dan de media al opgevallen was. Je hebt Ajax gedragen als een speler van 30 !
Nee, laten we allemaal hard gaan roepen dat Gabri de belangrijkste man van Ajax was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Gedragen? Haal je tong eens uit zijn reet joh
Dit is toch wel de meest kanslose post die ik afgelopen maand heb gelezenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef rednajt het volgende:
als die joden zondag uitgeschakeld worden dan worden de playoffs afgeschaft door de knjb en kessler de joden kontenlikker bij uitstek![]()
Ik vraag me altijd af hoe gasten als jij IRL zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef rednajt het volgende:
als die joden zondag uitgeschakeld worden dan worden de playoffs afgeschaft door de knjb en kessler de joden kontenlikker bij uitstek![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef rednajt het volgende:
12 miljoen is afgewimpeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef devv05 het volgende:
Pff, we gaan weer eens veel te weinig voor Sneijder vangen, zal wel 12 miljoen worden ofzo, daar waar je toch minstens 15 had moeten eisen.
Het Nederlands elftal is volgende week pas.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef BB-boy het volgende:
Hier staat wel wat pareltjes op trouwens
http://www.degoeieouwetijd.nl/songs_lied_meer.php?id=46
Hee daar hebben we de opperpauper ook weer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef rednajt het volgende:
Ik heb geen problemen met dat likken, hij doet het goed!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:37 schreef rednajt het volgende:
Vind ik niet gek hoor, hij staat gewoon weer in de CL finale dit jaar, Milan is een goede club voor hem.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:16 schreef MaxC het volgende:
Ik las trouwens in Sportwereld dat Seedorf zijn loopbaan in Milan wil eindigen![]()
Hoezo moet je daar 'gewoon' van winnen, paar jaar geleden waren dat soort ploegen jullie directe concurrentquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:01 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, die titel. Ook al bied een club (of het nou Ajax of PSV) is 10 miljoen aan Excelsior, je moet er als AZ zijnde gewoon van winnen.
Waarom nou weer zo'n suffe post, hij zegt toch gewoon wat normaals? Natuurlijk moest AZ gewoon van Excelsior winnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:17 schreef navigator het volgende:
[..]
Hoezo moet je daar 'gewoon' van winnen, paar jaar geleden waren dat soort ploegen jullie directe concurrent![]()
Jullie leven zwaar boven je stand.
Allemaal leuk en aardig een paar jaartje meedraaien maar doe mij maar gewoon Feijenoord ipv de kaasjes, dat is tenminste echte concurrentie en rivaliteit.
Al die gemaakte shit uit alkmaar kots ik op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |