Uitzonderingen daar gelaten. De gemiddelde Ali van om de hoek heeft hier in ieder geval niks te zoeken. Dat kun je racistisch noemen; Ik noem het eerlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk. je sluit echt wel bepaalde culturen uit. Gewoon gebaseerd op vooroordelen.
Alsof je iedere Surinamer, Turk of Marokkaan persoonlijk kent.![]()
Je sluit Ali uit omdat je denkt dat hij bepaalde eigenschappen heeft die jij niet fijn vindt. Maar als Ali gewoon open-minded is, vrouwen niet als minderwaardig beschouwt en gewoon een fijne aardige jongens is,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten. De gemiddelde Ali van om de hoek heeft hier in ieder geval niks te zoeken. Dat kun je racistisch noemen; Ik noem het eerlijk.
Wat begrijp je niet aan "utizonderingen daar gelaten" ? Begrijpend lezen is niet jouw ding of wel. Hoeveel open minded, liberale, geïntegreerde, goed ontwikkelde Turkse Nederlanders ken jij?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je sluit Ali uit omdat je denkt dat hij bepaalde eigenschappen heeft die jij niet fijn vindt. Maar als Ali gewoon open-minded is, vrouwen niet als minderwaardig beschouwt en gewoon een fijne aardige jongens is,
En jij sluit hem dan toch uit, gewoon vanwege zijn afkomst, dan is dat bekrompen.
En als Ali een irritant kutventje is, dan moet je zus maar betere partners uitkiezen, en jij mag daar dan best over klagen. Maar je kan niet verbieden, je weet dat dat geen zin heeft.
Ja, dat kwam er later bij he ventje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "utizonderingen daar gelaten" ? Begrijpend lezen is niet jouw ding of wel. Hoeveel open minded, liberale, geïntegreerde, goed ontwikkelde Turkse Nederlanders ken jij?
Laat me raden. Ze zijn niet islamitisch (dat is namelijk per definitie een religie die man en vrouw niet als gelijk beschouwt), ze voelen zich niet in de eerste plaats een Turk en ze hebben geen hekel aan typisch Nederlandse normen en waardenquote:
Ze zijn wel islamitisch. (de islam verschilt op dat punt weinig van het christendom en vrouwen zijn zeker niet minderwaardig), ze voelen zich Turkse Nederlanders, en ze hebben inderdaad geen hekel aan Nederlandse normen en waarden, wél aan bekrompenheid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat me raden. Ze zijn niet islamitisch (dat is namelijk per definitie een religie die man en vrouw niet als gelijk beschouwt), ze voelen zich niet in de eerste plaats een Turk en ze hebben geen hekel aan typisch Nederlandse normen en waarden?
HAHAHA! Ik lig ECHT helemaal krom hier!! Geniaal!quote:Tja, als je van je ouders geen zwart vriendje mag, dan moet je maar een dildo kleien van je eigen stront.
Ik ken veel Turken (honderden). Allemaal anti-semieten, anti-homo's, voelen zich in de eerste plaats Turk, vinden Turkije het mooiste land ter wereld en zijn schijnheilig. Overigens kan ik het op persoonlijk vlak best goed met ze vinden, maar ze zullen nooit familie van me worden. Ik ken één Turk met een Nederlandse vriendin, die moest zich van hem bekeren en is nu z'n verloofdequote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zijn wel islamitisch. (de islam verschilt op dat punt weinig van het christendom en vrouwen zijn zeker niet minderwaardig), ze voelen zich Turkse Nederlanders, en ze hebben inderdaad geen hekel aan Nederlandse normen en waarden, wél aan bekrompenheid.
Dat is te betwijfelen. Jij kan het goed vinden met mensen die je schijnheilig vindt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ken veel Turken (honderden). Allemaal anti-semieten, anti-homo's, voelen zich in de eerste plaats Turk, vinden Turkije het mooiste land ter wereld en zijn schijnheilig. Overigens kan ik het op persoonlijk vlak best goed met ze vinden,
Ok, mooi is dat.quote:maar ze zullen nooit familie van me worden. Ik ken één Turk met een Nederlandse vriendin, die moest zich van hem bekeren en is nu z'n verloofde. No way dat dat met mijn zusje ooit gaat gebeuren. De eerste Turk of Mocro die hier op de stoep staat voor mijn zusje, sla ik het licht uit z'n ogen. Daar ben ik heel eerlijk in.
Tuurlijk knul, ik ken de verkeerde Turken. Wel erg toevallig dat ik dan net al die foute kenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is te betwijfelen. Jij kan het goed vinden met mensen die je schijnheilig vindt?![]()
![]()
Jij kent blijkbaar de verkeerde Turken. Maar goed het is er blijkbaar met de paplepel ingegoten gezien je eerdere reacties.
[..]
Ok, mooi is dat.![]()
![]()
En dan klagen over Turken, als jij zulke denkbeelden hebt....
En ik ben zo'n Turkse Nederlander voor het geval je het niet doorhad.
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tuurlijk knul, ik ken de verkeerde Turken. Wel erg toevallig dat ik dan net al die foute ken.
quote:
Het scheelt dat mijn zusje niet op Turken en Mocro's valtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.![]()
Heb geen zin meer in deze discussie.
Veel plezier nog met je vooroordelen, gaat vast nog heel veel leuks opleveren.![]()
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn zusje niet op Turken en Mocro's valt.
Dude, je lijkt zelf op een Turkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn zusje niet op Turken en Mocro's valt.
Maar, belangrijker, hij is het niet!quote:
Het is dat jij het zegt, anders had ik er misschien op gereageerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:27 schreef SuperWeber het volgende:Ouders die hun kinderen fatsoenlijk opvoeden
Die zie je niet zoveel meer
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar, belangrijker, hij is het niet!
Je punt is? Ik train ook met Turken en Mocro's en met sommige ben ik ook wel eens op stap gegaan. Huidskleur interesseert me geen reet, cultuur wel. En ondanks dat ik met sommigen best vriendschappelijk om ga hoeven ze bij mijn zusje niet in de buurt te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |