En terecht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:50 schreef yeighlak het volgende:
de laatste keren viel ik telkens op buitenlanders en mun ouders maakten dr dus een probleem van telkens
niets inderdaad, de meesten zijn zo dom als het achtereind van een varkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 04:01 schreef yeighlak het volgende:
wat heeft school nou met een buitenlander te maken verdorie
om er, nadat ie iedereen ingepalmd heeft, alsnog achter te komen dat het een loverboy isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:33 schreef Merel1808 het volgende:
En als jij thuiskomt met een buitenlandse kerel die je fantastisch behandeld, die écht verliefd op jou is, en die zich weet te gedragen naar je ouders toe, denk ik dat je ouders heel snel leren om langs dat kleurtje heen te kijken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:16 schreef ruud_fr het volgende:
de nachtmerrie van iedere vader, z'n dochter die thuiskomt met dat soort tuig
Heel scherp, en je hebt nog gelijk ook.quote:niets inderdaad, de meesten zijn zo dom als het achtereind van een varken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 03:46 schreef Double-Helix het volgende:
Wat voor "buitenlander"?
en weet je zeker dat het geen loverboy is?
Goede vader ben jij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik zou mijn dochter per direct onterven en het huis uit trappen als ze met een moslim thuis zou komen. Dan is ze gewoon mijn dochter niet meer, punt.
Je hebt wellichtwat moois gemistquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was al heel jong hoor toen dat soort gesprekken er waren.
Toen ik vervolgens een donkere jongeman heel leuk vond, brak de pleuris uit. Ik kreeg te horen dat mijn oma het zou besterven en dat mijn vader hem niet voor de deur wilde vinden.
Er volgden wat redelijk intelligente gesprekken, maar inmiddels was door al het gezeur mijn ' zin ' al vergaan. Ik heb daarna wel bewust rekening gehouden met de wens van mijn ouders, dat was wel opvallend.
Ik moet wel bekennen dat mijn vader in de loop der jaren wijzer is geworden en er nu denk ik veel minder moeite mee zou hebben, mits de persoon in kwestie uit een goed nest komt en zich betamelijk gedraagt.
Een moslim is echter een no go area. Dan onterft hij mij.
Dit is inderdaad de veiligste oplossing, mits goed uitgehardquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:59 schreef thabit het volgende:
Tja, als je van je ouders geen zwart vriendje mag, dan moet je maar een dildo kleien van je eigen stront.
en nu de zin gramatikaal wel goed?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:30 schreef Bort het volgende:
Ze valt waarschijnlijk die kereltjes omdat haar het gewoon niet willen
plaats er ergens 'voor' en 'ouders' tussenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:54 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
en nu de zin gramatikaal wel goed?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn zus kwam ook ooit een keertje thuis met een Turk.
Eén keertje dus...
En hoe wil je dat gaan tegenhouden dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn dochter moet het later ook niet wagen om met een moslim thuis te komen hoor. Echt veel te gevaarlijk. Na een paar jaar is ze een slaafs vrouwtje dat met hoofddoek over straat gaat.
stel je voor dat ie van haar de prostitutie in moetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:31 schreef HarryP het volgende:
Ik vraag me af hoe de ouders van die jongens er over denken dat hun zoon met z'n losse hollandse aan komt zetten. Racisme komt van 2 kanten.
En wie ruimde het op?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:57 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn zus kwam ook ooit een keertje thuis met een Turk.
Eén keertje dus...
Mooi is dat, gaat vast goedkomen met de integeratie door deze wederzijdse bekrompenheid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef cultheld het volgende:
Mijn zusje hoeft trouwens ook niet met een moslim, Antilliaan, illegaal of tokkie aan te komen zetten. Gelukkig ziet ze zelf ook in dat dat niet gaat werken.
Ik noem dat geen bekrompenheid hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi is dat, gaat vast goedkomen met de integeratie door deze wederzijdse bekrompenheid.
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik noem dat geen bekrompenheid hoor. Het is niet zo dat wij per definitie een andere cultuur uitsluiten (ik ben zelf multicultureel) en bijv. joden, hindoestanen en Italianen zijn prima, maar mijn net genoemde voorbeelden zijn absoluut niet wenselijk als schoonzoon/schoondochter
. Mijn KNIL-opa zei tegen mijn moeder al dat ze niet met Surinamers (negers), Turken of Marokkanen thuis moest komen
.
Beter lezen pik.quote:
Het is toch duidelijk. je sluit echt wel bepaalde culturen uit. Gewoon gebaseerd op vooroordelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |