Jaap is een maniak. Een ransjaapquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:03 schreef static het volgende:
Is die Huub nou zo'n maniak? Hij zou bij mij al op de bodem van die vijver liggen.
Bij jou wel hequote:Op donderdag 31 mei 2007 02:03 schreef static het volgende:
Is die Huub nou zo'n maniak? Hij zou bij mij al op de bodem van die vijver liggen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Wat een werkelijk triest zooitje is 't toch![]()
Ik zat gister is ff weer te kijken en wat een ziektes, scheldwoorden, eten er door zo'n huis vliegen op een dag. En iedereen doet ook onbeschaamd mee, stelletje kampers. Alleen Sylvia was imo nog normaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en ik altijd denken dat asociaal gedrag ook een grens kende.
het gaat idd echt nergens meer over.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:21 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Ik zat gister is ff weer te kijken en wat een ziektes, scheldwoorden, eten er door zo'n huis vliegen op een dag. En iedereen doet ook onbeschaamd mee, stelletje kampers. Alleen Sylvia was imo nog normaal.
ik zou me niet zo concentreren op natasia, hoewel ik haar ook een dom wijf vond, ze valt me juist de laatste tijd erg mee, heel humanistisch zeg maar. de rest zijn trailerfreaks. jaap heeft nog wel wat intelligentie, maar helaas lijdt hij aan een hersenstoornis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:23 schreef patrick37 het volgende:
hoezo,vechten mag niet?
brainless slaat sloerie amanda
brulgorilla natasia bijt Huub enzovoot
als je deel uitmaakt van br-am-na mag jje alles!slaan,bijten en nog veel meer
alleen nena moest vertrekken voor 1 schop,er wordt met zoveel verschillende maten gemeten in de GK
Ik heb vaak het idee dat de redactie een flinke voorkeur heeft,wordt er misselijk van.
Het niveau wordt steeds minder met voor mij als absoluut dieptepunt de brulgorilla,dat noemt zichzelf moeder,
het is toch niet te geloven,denk dat die man van gorilla compleet klaar met haar is,ik zie/of hoor nirts meer van hem,is volledig te begrijpen trouwens.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dus heeft ze nu tieten van zaagsel?
Op FOK! ook he zou je zeggen, maar ook dat is nog niet gebeurdquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:50 schreef static het volgende:
Het moet er gewoon een keer van komen dat ze elkaar de hersenen inslaan.
wat is dit nou weer voor vergelijking? ik word een beetje moe van dit soort bullshit vergelijkingen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op FOK! ook he zou je zeggen, maar ook dat is nog niet gebeurd
Gewoonquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor vergelijking? ik word een beetje moe van dit soort bullshit vergelijkingen...
Tsja, virtueel zou ik je kunnen fileren tot op het bot, maar een biertje drinken hebben we ook gedaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Op FOK! ook he zou je zeggen, maar ook dat is nog niet gebeurd
Whaha ja.. we hebben zelfs samen buiten gekeken naar bosbeetle en paarse paashaas die aan het kotsen dan wel slapen waren op de straat.. Vond het wel een 'bonding experience'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:13 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, virtueel zou ik je kunnen fileren tot op het bot, maar een biertje drinken hebben we ook gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |