quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is naast een hoerenloper waar hij trots op is ook een super-arrogant mannetje die echt naast zijn schoenen loopt.
amanda maakt misschien verkeerde keuzes maar doet het wel met een schoon geweten.
huub doet alles, maar dan ook alles met voorbedachte rade
Dus je hebt geen kinderen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd daar nou mee te maken, ik loop in ieder geval niet meer op een schoolplein als je dat bedoelt
Sneaky!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
Jaap doucht toch maar in zijn onderbroek met Natrasha zo vlakbij?
Meestal ben ik het niet met je eens maar je laat me wel lachen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet nodig, dat heeft iemand van VOL vast al gedaan![]()
nee, dat zal nog wel flink wat jaartjes duren haha, en de juiste vriendin enzo, moet eerst afstuderen, carriere etcquote:
Kleine kanttekening toen ze laatst ruzie met brian had en hem zo vaak hypocriet noemde omdat hij tegen andere wel zegt dat haar tieten nep zijn en dat niet in haar gezicht zei... vertelde ze er niet bij dat ze over brian, achter zijn rug om, tegen eric roddelde dat ze hem verdacht van homoseksuele gevoelensquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub is naast een hoerenloper waar hij trots op is ook een super-arrogant mannetje die echt naast zijn schoenen loopt.
amanda maakt misschien verkeerde keuzes maar doet het wel met een schoon geweten.
huub doet alles, maar dan ook alles met voorbedachte rade
Het is een beetje moeilijk te bepalen. Ik heb het geluid onder Rat en Amanda aan staan, maar ik hoor de vrijende Lieke en Huub veel harder.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het doosje begint alweer te hijgen, dus...
Heb al ge-edit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk te bepalen. Ik heb het geluid onder Rat en Amanda aan staan, maar ik hoor de vrijende Lieke en Huub veel harder.
En volgens mij nog in dezelfde ruimte ook. Slaapt Natasia daar ook niet nog ergens tussen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:02 schreef haak2 het volgende:
de mannen zijn beide een rode pik aan het halen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Als de jochies met iemand van buiten de kooi neuken, doen ze het rustig onder de douche, goed zichtbaar, maar als ze het met de huishoeren doen, wordt het dekbed er angstvallig overheen gehouden.
Nee, het zijn gewoon erg aktieve dekbedden die mevrouw des Bouvrie heeft aangeleverd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Amanda ligt nu GEEN SEKS te hebben met Braajen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon erg aktieve dekbedden die mevrouw des Bouvrie heeft aangeleverd.
Is duidelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, als ze daar eten krijg ik honger, als ze daar drinken wil ik ook drinken en nu....
Maak je vriend dan wakker, in het geval van het niet aanwezig zijn van denk dan aan mijn aandelen duracellquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Bah, als ze daar eten krijg ik honger, als ze daar drinken wil ik ook drinken en nu....
Nog steeds US of A.. dus nog steeds de leuke avonden aan het missenquote:
wil je ook in je reet genomen worden..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:12 schreef uniekhoorn het volgende:
1: Brian en Amanda.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:13 schreef Day het volgende:
Ok, ik ben het even kwijt nu. (was me aan het verbazen dat Eric met pruik gaat slapen). Wie liggen er op stream
stream 1 : Amanda en Brianquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:13 schreef Day het volgende:
Ok, ik ben het even kwijt nu. (was me aan het verbazen dat Eric met pruik gaat slapen). Wie liggen er op stream 1 en wie op stream 2?
Ach, Amanda doet het ook wel 'ns met zonnebril op.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:15 schreef CocaColaLight het volgende:
Huub heeft met zijn sokken aan het konijn liggen uithangen
Ach voor jou is het nog vroeg in de avond. Ik ga nu een paar uurtjes plat, toch nog een dagje werken voordat het weer weekend is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nog steeds US of A.. dus nog steeds de leuke avonden aan het missen
Slaap lekker, en hou je dekbed in de gatenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach voor jou is het nog vroeg in de avond. Ik ga nu een paar uurtjes plat, toch nog een dagje werken voordat het weer weekend is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |