Ja whatever turns you onquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een onderwerp weer... de anale seks
Of een beter resultaat in de popo of een betere terror opstarten dan Jaap kan.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Day het volgende:
Eh....wat wil Eric hiermee bereiken?
Dat past natuurlijk bij het Natrasja-typetje.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat een onderwerp weer... de anale seks
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt aan Amanda deden jullie het ook weleens vaginaal.
Ik denk dat hij er van droomt dat Natrasha een graag geziene gast in allerlei talkshows wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:55 schreef Day het volgende:
Eh....wat wil Eric hiermee bereiken?
Mitch WAS leukquote:
Ze zei Weegschaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef product het volgende:
Eric: Hoe heette je ex Rog toch?
Amanda: Ja
Eric: Das een vis een Rog
Amanda; Nee steenbok
![]()
En daarmee waren alle mooie mannen het huis uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
24.00u tijd voor Mitch om te ver(t)rekken.
Geweldige opmerking bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef product het volgende:
Eric: Hoe heette je ex Rog toch?
Amanda: Ja
Eric: Das een vis een Rog
Amanda; Nee steenbok
![]()
Klopt dit rolletje is niet speciaal voor DGK verzonnen. Maar ik vind hem niet echt een dragqueen, gewoon een travestiet. Een dragqueen is in mijn ogen veel meer glamorous a la een nicky nicole of zo.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij ging Eric voor de kooi al door het leven als een dragqueen.
Hij is er ook helemaal een type voor.
Brian moet gewoon uit de kast komen ipv meisjes anaal te blijven nemen....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef product het volgende:
Volgens mij is dat op de Antillen echt not done, niet stoer, anale sex. Brian durft zijn moeder niet onder ogen te komen...
ik moest gokken want ik wist het niet meerquote:
Ja, maar dit is gewoon een belediging voor alle travestieten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Klopt dit rolletje is niet speciaal voor DGK verzonnen. Maar ik vind hem niet echt een dragqueen, gewoon een travestiet.
vind het prima dat ze daar heen gaan, maar kan aub die klote muziek uit of zachter zodat wij als streamers wat vsan het gelul daar kunnen verstaanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
Klote Huub nu haalt hij iedereen uit kantoor.
was hij bang dat hij anders geen streams had.
Nee daarom was ik al blij dat er een paar in kantoor zaten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef Kaleddis het volgende:
Sjezus wat een klereherrie, het is gewoon geen muziek meer te noemen.![]()
heb zo'n idee dat dat nooit staat te gebeuren, of mitch moet dat doen in opdracht van de redaktiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef mootie het volgende:
Zijn Amanda en Mitch al een bed ingedoken?
Eh....wrong!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef product het volgende:
Volgens mij is dat op de Antillen echt not done, niet stoer, anale sex. Brian durft zijn moeder niet onder ogen te komen...
Die link snap ik ook niet helemaal, volgens mij zijn de meeste heteromannen er niet vies van.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef Liess het volgende:
Ben je meteen homo als je je vriendin (of welk meisje dan ook) anaal neemt?
ACH MISSCHIEN IS natrash zijn type welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian moet gewoon uit de kast komen ipv meisjes anaal te blijven nemen....
Neuh dat niet, maar Brian is een beetje erg anaal gefixeerdquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef Liess het volgende:
Ben je meteen homo als je je vriendin (of welk meisje dan ook) anaal neemt?
Ik vind al dat gesuggereer dat je gelijk homo bent als je meisjes anaal neemt wel wat overdreven. Maar ik ben zeer benieuwd of Brain nog op zijn flikker krijgt van zijn broer. Zijn moeder nodigt ie niet eens uit. Wuat SSuwa, Niet in die Culo toch!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo probeert ze Huub weer voor der karretje te spannen,quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:07 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Het is me wel opgevallen dat Huub vandaag al een aantal keren Lieke wou kussen maar dat zij daar dan van terugdeinst.
Ik ben hetero maar moet er absoluut niks van hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Die link snap ik ook niet helemaal, volgens mij zijn de meeste heteromannen er niet vies van.
En vergeet ook niet dat hij giechelt met een hoog stemmetje en zichzelf dan erg kittig vindt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar Brian is een beetje erg anaal gefixeerd![]()
heel veel negers ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar Brian is een beetje erg anaal gefixeerd![]()
Ok dan, een verklede vent.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon een belediging voor alle travestieten.
Of ze willen het op z'n minst 1 keer geprobeerd hebben. De mannen die ik ken dan. Schijnbaar denken de FOK!-mannen er toch anders over.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Die link snap ik ook niet helemaal, volgens mij zijn de meeste heteromannen er niet vies van.
Mijn neef is een nicht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben hetero maar moet er absoluut niks van hebben
feeling good? Michael Buble.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef KimiK het volgende:
Euhm... even off topic vraagje![]()
Weet iemand van wie het nummer feeling was in het filmpje van de special??
Homo lachje idd ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat hij giechelt met een hoog stemmetje en zichzelf dan erg kittig vindt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat hij giechelt met een hoog stemmetje en zichzelf dan erg kittig vindt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij hupst.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef tony39 het volgende:
volgens mij is huup homo hij dans zo raar hahahahha
zou het niet een schitterende ontknoping wezen als Brian en Huub nog gezellig met z'n tweeën uit de kast springenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef tony39 het volgende:
tis en blijft een uitgang en geen ingangquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben hetero maar moet er absoluut niks van hebben
Oh, nou ja, dan niet, beter!quote:
Dat klopt wel ja;) Ook geprobeerd alleen was het iets te zwaar voor haar, en daarna niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Of ze willen het op z'n minst 1 keer geprobeerd hebben. De mannen die ik ken dan. Schijnbaar denken de FOK!-mannen er toch anders over.![]()
"Feeling good' ik vind de beste versie die van Frank Cunimondo (ooit in een commercial gebruikt), maar dat was dit niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef KimiK het volgende:
Euhm... even off topic vraagje![]()
Weet iemand van wie het nummer feeling was in het filmpje van de special??
Huub is biseksueel...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef tony39 het volgende:
Huub is half gay ja:)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:11 schreef tony39 het volgende:
Hardcore, het wachten is op het moment dat aDEL aan rat voorstelt om de rollen eens om te draaienquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef product het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dan niet, beter!![]()
Wat zit die Brain dan moeilijk te doen de hele tijd, stoer toch kontjeneuken. Props voor Brain en Amanda!
Dat zou erg TIPISCH zijn ja!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
zou het niet een schitterende ontknoping wezen als Brian en Huub nog gezellig met z'n tweeën uit de kast springen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:14 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja;) Ook geprobeerd alleen was het iets te zwaar voor haar, en daarna niet meer gedaan.
ja tziet er niet uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:18 schreef product het volgende:
Wat een vertoning. Een houterige travestiet die der harige benen vooruit schopt en een manwijf dat met der beulsarmen staat te zwaaien en een snolletje dat in een soort semi geil dansjes loop zit...
p.s. Jaap zingt![]()
Stukken beter. Huub kan opzich ook wel leuk draaien hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:17 schreef Marrije het volgende:
Nu Huub draait is de muziek meteen een stuk beter
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:18 schreef product het volgende:
Wat een vertoning. Een houterige travestiet die der harige benen vooruit schopt en een manwijf dat met der beulsarmen staat te zwaaien en een snolletje dat in een soort semi geil dansjes loop zit...
Je vergeet Lieke aan te stippen. Het hupsige meis die het voor elkaar krijgt menig mannenapparaat compleet te doen disfunctioneren.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:18 schreef product het volgende:
p.s. Jaap zingt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |