Die is wel leuk, maar de rest speelt m niet, dus hou ik het ook maar bij CoD (en UO), MoHAA, NFSU (en 2), en UT (en 2004)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Mooi is dat wel.
Maar speel jij ook graag counterstrike enzo dan?

nou veel plezier dan toch....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
jongens ik ga even afbreken, ik moet een hoop dingen doen vandaag, waar ik op zich wel zin in heb, maar te lui voor ben om van mijn lazy ass af te komen, maar ik ga het nu toch echt doen...
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()

Ik speel het ook niet hoorquote:

Call of Dutyquote:

succes ermeequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
jongens ik ga even afbreken, ik moet een hoop dingen doen vandaag, waar ik op zich wel zin in heb, maar te lui voor ben om van mijn lazy ass af te komen, maar ik ga het nu toch echt doen...
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()

Hl is wel ok....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik speel het ook niet hoor
Maar HL wel
ter informatie: lees: speelde. Ik speel eigenlijk nooit meer games.

Ja succes BranXquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()

Spellen met een verhaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Call of Duty
Medal of Honour Allied Assault

ik speel ALLEEN en uitsluitend games op een LAN. En dat doe ik zo'n 2 of 3 keer per jaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik speel het ook niet hoor
Maar HL wel
ter informatie: lees: speelde. Ik speel eigenlijk nooit meer games.

Ik heb helaas te weinig tijd om mijn PS2 te gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hl is wel ok....![]()
ik speel regelmatig op de PS.....![]()

Multiplayerquote:

doedoeiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()

Ben je er wel goed in dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ik speel ALLEEN en uitsluitend games op een LAN. En dat doe ik zo'n 2 of 3 keer per jaar

Multiplayer is wel tof.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Multiplayer
Lekker door de bosjes sluipen en je maten te grazen nemen, zonder dat ze in de gaten hebben waar je zit

Ik kom redelijk goed meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je er wel goed in dan?
Zo op z'n tijd vind ik het best mooi om een keer een spelletje te spelen, maar ik weiger om er een te kopen, omdat ik het echt snel zat ben.
Geef mij maar mario tennis ofzo

Multiplayer deathmatchquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Multiplayer is wel tof.
Teamplay hou ik niet zo van, ik ben meer van het ego-en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |