Oh, dat heb ik dan even gemist. Deel 740, zie ik nu... Makkelijk gescoord dan.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:07 schreef sanger het volgende:
Die hebben we laatst gehad, althans iets soortgelijks.
Elektrische lading.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:07 schreef sanger het volgende:
Die hebben we laatst gehad, althans iets soortgelijks.
Elektrische lading.
Beiden correct, ik zocht de burgemeestersfunctie.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef Cootz het volgende:
Allen oud-burgemeester van Amsterdam? Ook allen PvdA-er?
Formule 1quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:24 schreef Cootz het volgende:
We zijn wel een beetje aan het één-twee-en, he Sanger? Even zien, waar weet je niks van?
Goring pleegde zelfmoord`voordat zijn executie kon plaatshebben, Seys Inquart werd ter dood veroordeeldquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:37 schreef Yankee het volgende:
Goring en Seyss Inquart?
Ja, er waren er 12 die wel gedaagd werden, maar niet ter dood veroordeeld zijn. Daar zocht ik twee namen van. Göring is er daar geen van, want die is wel veroordeeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef Yankee het volgende:
In de vraag staat veroordeeld, niet geexecuteerd.....
Juist, die kreeg 20 jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef DiviFilius het volgende:
Albert Speer
okay dank je. Had de vraag verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, er waren er 12 die wel gedaagd werden, maar niet ter dood veroordeeld zijn. Daar zocht ik twee namen van. Göring is er daar geen van, want die is wel veroordeeld.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:50 schreef sanger het volgende:
Germania
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |