ben er tijdens mijn vakantie nog één tegengekomen ook. Maar hij/zij heeft mij niet aangevallen. Maar als je de gewone Nederlandse mieren gewend bent en je ziet dat beest dan, dan merk je pas hoe groot ie isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Carolyne1575 het volgende:
wat een klotemier zeg
die is het ook niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:15 schreef methan het volgende:
Ken nog wel een tijgermier bv
het is wel de reus onder de mieren, maar zo heet hij niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:17 schreef methan het volgende:
reuzenmier
datgene dat op de plek van "zand" moet komen is een dier(soort)quote:
Rode pitbullmier?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tip: de naam van het gedeelte dat voor mier moet komen is in het Engels een ander dier dan in het Nederlands. Daarnaast is in het Nederlands een Engelse naam voor het dier. (ik hoop dat je het nog snapt)
we komen in de buurt, het is inderdaad een hondenras-mierquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:27 schreef methan het volgende:
buldogmier
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:37 schreef ChrisJX het volgende:
In het zand?
Dieren die in het water leven kunnen onder of boven water een winterslaap houden. Zo doet de roodwangschildpad dit onder water. De schildpad graaft zich in de modder in, op de bodem van een vijver.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:39 schreef Cootz het volgende:
Onder water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |