Ik vind dit stukje wel een beetje spoilerig:quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars (NL) - Vanaf 30 mei elke woensdag om 21:00
OP aantrekkelijk genoeg? Zijn er geen grote spoilers erin geslopen?
Kritieken zijn altijd welkom en voor nu:
Ga vertellen hoe geweldig deze serie is.
Maar dat komt misschien omdat ik geheel blanco de serie inging en het toen heel leuk vond om al die achtergronden en verbanden tussen de personages in de serie zelf uitgelegd te krijgen. Maar wellicht wordt dit alles meteen duidelijk in de pilot, dan is het niet zo ergquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:47 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars was ooit de vriendin van Duncan Kane, de zoon van softwaregigant Jake Kane. Duncans zus Lilly Kane was haar beste vriendin. Maar toen zij op mysterieuze wijze vermoord werd en Veronica's vader, sheriff Keith Mars, Lilly’s vader als hoofdverdachte aanwees, veranderde Veronica's leven voorgoed: haar vader moest aftreden als sheriff. Haar moeder, die niet kon leven met het verlies van status, verliet onder mysterieuze omstandigheden haar gezin, Veronica en haar vader alleen achterlatend. Duncan dumpte haar zonder enige verklaring en de populaire Veronica werd door haar leeftijdsgenoten plots genegeerd en als een buitenbeentje beschouwd.
[..]
Elke aflevering heeft een apart verhaal maar er is ook een rode draad: het mysterie rond de moord op Veronica's beste vriendin Lilly Kane.
Ja, dat was een twijfelpuntje. Ik vind het zelf ook nooit leuk om zoiets te lezen, maar dit zal van te voren toch worden benadrukt door BNN zelf en zo zal het ook in de TV-gidsen staan. (Zie: Mikro-gids en @Home TVgids)quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dit stukje wel een beetje spoilerig:
[..]
Maar dat komt misschien omdat ik geheel blanco de serie inging en het toen heel leuk vond om al die achtergronden en verbanden tussen de personages in de serie zelf uitgelegd te krijgen. Maar wellicht wordt dit alles meteen duidelijk in de pilot, dan is het niet zo erg![]()
Overigens is de castfoto uit seizoen 2![]()
En het is mij nooit opgevallen dat Dick Casablanca in seizoen 1 al meedeed![]()
Daar zeg je wat, de pilot is daarom juist heel leuk, dan wordt alles uit de doeken gedaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind dit stukje wel een beetje spoilerig:
[..]
Maar dat komt misschien omdat ik geheel blanco de serie inging en het toen heel leuk vond om al die achtergronden en verbanden tussen de personages in de serie zelf uitgelegd te krijgen. Maar wellicht wordt dit alles meteen duidelijk in de pilot, dan is het niet zo erg![]()
Overigens is de castfoto uit seizoen 2![]()
En het is mij nooit opgevallen dat Dick Casablanca in seizoen 1 al meedeed![]()
Klopt wel. Van bijna elke serie die nieuw begint wordt de verhaallijnal aangekondigd. Bij Drive wist ik ook al wat er zou gebeuren in de pilot, omdat dat al was aangekondigd. En bij Heroes was ook al precies aangekondigd wie welke powers had enzo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef -Mo- het volgende:
- Dick verwijderd, deed wel bijna elke aflevering mee in S1 maar had idd geen grote rol.
- Header verandert.
- Over de precieze inhoud nog in dubio, het lijkt me niet veel anders dat wat men in televisiegidsen gaat lezen en zo maakt hij mijns inziens toch net iets aantrekkelijker.
In mijn tvgids staat het volgende:quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef -Mo- het volgende:
- Dick verwijderd, deed wel bijna elke aflevering mee in S1 maar had idd geen grote rol.
- Header veranderd.
- Over de precieze inhoud nog in dubio, het lijkt me niet veel anders dat wat men in televisiegidsen gaat lezen en zo wordt het mijns inziens toch net iets aantrekkelijker.
Dat is spoilerig én het klopt niet eens preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
In mijn tvgids staat het volgende:
" In het modaine badplaatsje Neptune maken de rijke bewoners de dienst uit en proberen al hun duistere geheimen verborgen te houden. Leerling-prvedetective Veronica Mars is vastbesloten de duistere geheimen te ontrafelen. Dan wordt haar beste vriendin Lily vermoord."
Tja.
Nomineer eens wat puike VM momenten dan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:42 schreef Zhenar het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07[USA] (nominaties)
Oh komt 't eindelijk hier op tvquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef -Mo- het volgende:
Veronica Mars (NL) - Vanaf 30 mei elke woensdag om 21:00
OP aantrekkelijk genoeg? Zijn er geen grote spoilers erin geslopen?
Kritieken zijn altijd welkom en voor nu:
Ga vertellen hoe geweldig deze serie is.
Dat verneuken gedeelte ben ik niet met je eens. Volgens mij was seizoen 3 het dip-seizoen: rob thomas moest dingen omgooien en wist echt niet hoe ie dat moest doen. Volgens mij had hij met die laatste twee eps een format gevonden dat zou werken. Sociale status van V en Keith weer (bijna) terug naar af, Logan weer jackassy en in gevaar, Piz zou wel oprotten enzovoort.quote:Ook denk ik dat als VM nog een seizoen door zou zijn gegaan dat ze de serie helemaal hadden verneukt en dat het halverwege was gecanceld.
Als je dat zo leest, lijkt het voor een leek net alsof Veronica drie episodes lang door een verkrachten wordt achternagezetenquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Uit het Gaafste seriemoment tournament:
[..]
Als je dat zo leest, lijkt het voor een leek net alsof Veronica drie episodes lang door een verkrachten wordt achternagezeten![]()
Hehequote:Op maandag 28 mei 2007 20:30 schreef Zhenar het volgende:
Uit het Gaafste seriemoment tournament:
[..]
Als je dat zo leest, lijkt het voor een leek net alsof Veronica drie episodes lang door een verkrachten wordt achternagezeten![]()
Ja, dat had ik ook bedacht, maar toen had ik het Tournament al gestartquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeheIk wil trouwens wel graag aan dat tournement meedoen maar ik wil de spoilers niet lezen van series die ik nog niet gezien heb
Kunnen ze het niet in spoilertags doen ofzo, dat je neerzet welke serie het is en dan de momenten in spoilertags?
Fijn dat je meedenktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook bedacht, maar toen had ik het Tournament al gestart![]()
Ik zou het op zich wel kunnen invoeren in de volgende ronde. Probleem is echter, dat alleen de nominatieronde spoilervrij kan zijn. Zodra er gestemd moet worden, moet je immers de volledige lijst quoten (of kopiëren) en dan zie je de spoilers alsnog.![]()
Voor het nomineren zou ik op zich nog wel een oplossing kunnen bedenken. Bijvoorbeeld een spoilervrij nominatie topic, waar ik alle nominaties etc. in spoilers plaats. (Dat moeten de mods natuurlijk wel goed vinden, tijdelijk twee topics voor één tournament)
Wat ook kan, is dat ik een post maak in het bestaande topic met de volledige lijst van nominaties die je kunt steunen, maar dan in spoilers. Dan kan ik gewoon naar die post linken en dan hoef je de rest van het topic niet door te lezen.
Of je PM't mij van welke series je wilt weten welke nominaties er zijn, dan kan ik dat terug PM'en en dan kun je in het topic zelf aangeven welke nominaties je steunt. Dan moet je gewoon snel naar het reactiescherm doorscrollen. Als je zelf nominaties wilt posten, kun je natuurlijk hetzelfde doen (snel doorscrollen).
Ik zal kijken wat ik kan doen mbt de spoilers en zal je pm'en wat je nog kunt steunen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn dat je meedenktWat ik al eerder zei, dat je de serie buiten spoilertags zet en de momenten in spoilertags. Dan kan je per serie bekijken of je het wil lezen of niet. Zijn er overigens al momenten uitgekozen of zijn de nominaties nog bezig? De series die ik volg dit seizoen zijn Grey's Anatomy, Prison Break, Lost, How I met your Mother (moet alleen de laatste twee afleveringen nog zien...) en Veronica Mars. Ik kijk nu ook Heroes maar ik ben pas bij aflevering 6
Als ik snel doorkijk kan ik daar binnenkort ook voor nomineren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |