Ik ook al zo lang!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:24 schreef murp het volgende:
ikke
ik heb er al 6 jaar 1tje met rood haar
Oeh, dat zijn de mooiste, ik ken er ook zo eentjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef IntensiveGary het volgende:
*meldt*
en ben ook gezegend met een roodharige vriendin, met als bonus groene ogen. dubbel mazzel dus
Zijn groene ogen nou echt zo bijzonder. Ik heb ze ook en ook in het verleden wel eens er iets over gehoord, maar zelf snap ik dat niet helemaal. Heren, leg mij aub uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef IntensiveGary het volgende:
*meldt*
en ben ook gezegend met een roodharige vriendin, met als bonus groene ogen. dubbel mazzel dus
Lastig te omschrijven. Voor mij werkt de combi rood haar+groene ogen als een rode lap op een stier. Waarom? Geen ideequote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:40 schreef As_33 het volgende:
[..]
Zijn groene ogen nou echt zo bijzonder. Ik heb ze ook en ook in het verleden wel eens er iets over gehoord, maar zelf snap ik dat niet helemaal. Heren, leg mij aub uit![]()
daar is mijn liefde voor rood mee begonnenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:23 schreef Friek_ het volgende:
Rood haar ftw!![]()
[afbeelding]
Die dame uit Buffy (Alyson Hannigan) is een mooi voorbeeldje.
lucky youquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef IntensiveGary het volgende:
*meldt*
idemquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:46 schreef Yorrit het volgende:
[..]
daar is mijn liefde voor rood mee begonnen
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:12 schreef fratsman het volgende:
Bij That 70's show zit ook zo'n meid met rood haar en die ziet er wel heuluit.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:03 schreef Likkend_Knuffelbeertje het volgende:
" onder een roestig dak,zit een vochtige kelder"![]()
![]()
Wat een prachtige dame!! Ik heb zelf ook rood/rossig haar en wil mijn haren ook ongeveer op die lengte hebben. Echt prachtig!quote:
Móói meisje inderdaad!quote:Op zondag 20 mei 2007 13:11 schreef Hansch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laura Prepon![]()
Wat een lekker ding
En ja ik ben ook een dude die op redheads valt
En je hebt je speciaal aangemeld om dat te zeggen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:51 schreef Helianthusje het volgende:
[..]
Wat een prachtige dame!! Ik heb zelf ook rood/rossig haar en wil mijn haren ook ongeveer op die lengte hebben. Echt prachtig!
ja vanszelfsprekend.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:05 schreef Nosh het volgende:
En rood haar met bleek-twee-seconden-in-de-zon-en-het-is-vuurrood-lichaamstint:.
Haha, netjes he;-)quote:Op maandag 21 mei 2007 20:47 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
En je hebt je speciaal aangemeld om dat te zeggen?![]()
Plaatje van jezelf dan maar zou ik zeggen![]()
*meldt*quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef ralphbollen het volgende:
Wie valt er dus nog meer op meiden met rood haar?
Hier in het noord-westen is het aanbod ook maar magertjes . . .quote:Het is een uitstervende haarkleur en is in het zuiden van nederland nauwelijks nog te zien.
Heel netjes hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:22 schreef Helianthusje het volgende:
[..]
Haha, netjes he;-)
Ik was eigenlijk al zo lang niet meer op fok geweest, dat ik mijn usernaam EN wachtwoord niet meer wist...Heel handigDus vandaar.
Daarnaast had niemand er nog op gereageerd en ik vond dat dat toch moest gebeuren![]()
Ik heb wel een foto van mijzelf, maar die ga ik hier niet opzettenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:04 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Heel netjes hoor
Maareh....blijft toch de vraag staan of je een foto van jezelf hebt
Ik vind van welquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:28 schreef Angell.Eyess het volgende:
[..]
hey euh ik ga niet mn hele fotoalbum erop zetten![]()
Wil je zeggen dat die er niet is? In dat geval: Schande!quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:04 schreef RiDo78 het volgende:
Kunnen we niet beter een topic in B&H openen met roodharig schoon en weinig tot geen slowchat?
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:11 schreef Hansch het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laura Prepon![]()
Wat een lekker ding
En ja ik ben ook een dude die op redheads valt
idd!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef wipes66 het volgende:
Donna van that 70s show:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij IS er wel..quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat die er niet is? In dat geval: Schande!
Dat is geverfdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:54 schreef Conekiller het volgende:
weet niet wie het is maar
[afbeelding]
en voor de liefhebbers
http://redheads.web-log.nl/redheads/poll/index.html
ken er 3 waarvan er 2 zich geblondeerd hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:25 schreef emo.gif het volgende:
[..]
[..]
idd!
Laura is echt té lekker
Maar in het echt ken ik eigenlijk maar 1 leuke dame met rood haar. maar die is dan ook gelijk god-de-lijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |