*ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:07 schreef Cyaa het volgende:
Air Traffic![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een heerlijke band, gezien op de afgelopen editie van London Calling,
en ik ga naar Parkpop speciaal voor Air Traffic![]()
En waar kan ik die vinden?? Of mag je dat niet zeggen..quote:Op zondag 3 juni 2007 23:10 schreef Cyaa het volgende:
Net van Bellah de gelekte cd gekregen. Lekker. Alleen ik vind de accoustic versie van Time goes by mooier dan de gewone. Dankje Bellah![]()
Ik denk het niet, PM me je email adres maar dan mail ik je de link.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:43 schreef Leeee het volgende:
[..]
En waar kan ik die vinden?? Of mag je dat niet zeggen..
Maar eerst nog op Parkpop!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Bellah het volgende:
foei! haha ik ga m wel kopen. beloofd.
ik heb nu ongeveer alles wat er te vinden is qua audio (en ja cyaa.. air traffic haalt arctic monkeys en the strokes in op last.fm...i'm actually quite sad)
ze staan nu ook op lowlands
Je hebt m me zelf gestuurdquote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Bellah het volgende:
ik heb nu ongeveer alles wat er te vinden is qua audio (en ja cyaa.. air traffic haalt arctic monkeys en the strokes in op last.fm...i'm actually quite sad)
Je moet natuurlijk wel muziek luisteren die anderen niet luisterenquote:Op maandag 4 juni 2007 09:39 schreef Bellah het volgende:
Dat je het jammer vindt dat Air Traffic arctic monkeys en the strokes in haalt op last.fm.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:50 schreef Bellah het volgende:
sorry?
smsen tijdens een concert?quote:Op maandag 25 juni 2007 13:32 schreef Bellah het volgende:
Uh ik stond helemaal vooraan, maar het podium was best huge en hoog en er zat nog 10 meter tussen of zo... en er stonden wijven achter me die schreeuwden alsof ze vermoord werden
Maar! De piano stond te zacht in het begin, ik vond het nieuwe refrein van this old town vaag, en ik kende 1 liedje niet, tot ik erachter kwam dat de titel gewoon op zo'n scherm stond maar dat ontdekte ik te laat. En dat zegt jullie wss allemaal niks, maar ik vertel het toch maar
Het was pure liefde![]()
![]()
Haha ahh jawel. Dit is waarschijnlijk nu een van mn fav bands, maar ik schijn een van de enigen te zijn en dat is stom.. En ik ging de setlist bijhouden maar toen ging ik mensen smsen en toen was ik 'm weer kwijt
Ze speelden een paar nummers van t nieuwe album maar mainly oude dingetjes (of ja, nee die staan ook op t album, maar ze speelden ook I can't understand en Fractured Life en die zijn 'nieuw') en an end to all our problems was echt geniaal mooi.
ze staan nummer 1 op last.fm![]()
ik stem!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:59 schreef Love Mae King het volgende:
6 oktober in Paradiso heb ik begrepen...
Ohja, en ik probeer al de hele ochtend op Air Traffic te stemmen zodat in elk geval dat stomme Tokio Hotel maar niet winthttp://www2.metmichiel.nl/page/singlestrijd
* Memento-Mori agreesquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:46 schreef StarGazer het volgende:
Damn, "No More Running Away" was live toch wel heel gaaf
Ah, bedankt!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Pink_Floyd het volgende:
De nieuwe single gratis?
Linkje naar hun site:
http://air-traffic.co.uk/download/comeon/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |