Haha, dat heb je best leuk gedaan Prupke!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef prupke het volgende:
balen idd ymke en puckzzz
tis vroeg maar goed , had een idee in mijn hoofd voor het volgende onderwerp
[afbeelding]
is nog niet makkelijk om creatief te zijn met je eten![]()
Dat lijkt op een idee wat ik hadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
met de kleur zit ik een beetje,quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik vind de kleur nogal vies, en ja het zou nog mooier zijn om 'm dan helemaal symmetrisch open te snijden en centreren. belichting gaat nog net, maar zit wel op het randje.
en die naam mag wel een tikje subtieler.....
heb ik op mijn tft ook,quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
geel (TFT werk) i.c.m. met wel erg donkere schaduwen, wat 'm dus niet lekker sinaasappelig maakt...
is daar een tool voor te maken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
ik denk dat je toch beter op de p.c. de kleuren goed kan zetten, aangezien gros van de mensen hier het niet op een mac zullen bekijken.
mac is beter voor beeldbewerking, maar dan wel meer voor print e.d. niet voor een wedstrijdje als dit.
no offence aan niemand
quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:58 schreef Puckzzz het volgende:
mac is beter voor beeldbewerking, maar dan wel meer voor print e.d. niet voor een wedstrijdje als dit.
no offence aan niemand
De Mac (en dus ook Safari) ondersteunen kleurprofielen.Windows ondersteunt het niet. Dus wanneer jij je foto bewaard als jpeg, gebruik dan sRGB.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:21 schreef PKfotografie het volgende:
heb het al gevonden denk ik, (gamma iets hoger gezet, nu heb ik een redelijk gelijk oogende foto)
sorry voor SC
Ah goeie tip.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De Mac (en dus ook Safari) ondersteunen kleurprofielen.Windows ondersteunt het niet. Dus wanneer jij je foto bewaard als jpeg, gebruik dan sRGB.
Leuk idee, zeker een kanshebber met wat meer aandacht voor de uitvoering/nabewerking. Paar suggesties: beetje spannender belichten, achtergrond even rechttrekken, ondergrond in overeenstemming met je onderwerp maken, een niet-geknakte prei nemen , kleurtjes een beetje boosten in de nabewerkingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
Foto met potentie. Symmetrie is al genoemd, sluit ik me bij aan. En ik zou m iets meer licht aan de voorkant geven. Ben je gelijk van je kleurprobleempje af denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef prupke het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |