Er nooit van uitgaan of het voor een ander duidelijk/mooi is , gewoon zelf je eigen ding doen , wat JIJ mooi vindt. Dat geeft naar mijn idee nog steeds de leukste foto'squote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:22 schreef LekkerApart het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen ook een idee..
Moet het nog uitvoeren, en weet niet of het duidelijk genoeg is/aanslaat..
Hoop vandaag/morgen iets te hebben..
Ik heb 50 van die grappenmakers in een aquarium zitten.quote:
slimpiequote:Op zondag 27 mei 2007 22:18 schreef freud het volgende:
Gewoon vergeten in te zenden... Foto is wel klaar, HAHAHAHA.
't is een bewerking die alleen gebruik maakt van curves en levels. Dat valt binnen de PS-regels.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:50 schreef prupke het volgende:
dat truukje van : morphicx onder welke noemer valt dat van sjopregels?
ok danquote:Op zondag 27 mei 2007 23:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is een bewerking die alleen gebruik maakt van curves en levels. Dat valt binnen de PS-regels.
En die van Kamermans?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is een bewerking die alleen gebruik maakt van curves en levels. Dat valt binnen de PS-regels.
het is idd niet echt een super foto neequote:Op maandag 28 mei 2007 21:49 schreef k_man het volgende:
OK.
Het is trouwens wel een mooi voorbeeld voor de stelling dat een slechte foto met bewerken nooit iets goeds zal worden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:49 schreef k_man het volgende:
Het is trouwens wel een mooi voorbeeld voor de stelling dat een slechte foto met bewerken nooit iets goeds zal worden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Kamermans het volgende:
Ik vond het toch wel leuk om iets in te sturen deze maand, dit was gewoon het enige recente wat ik geschoten heb, en ik heb er al 4 punten gescoord![]()
Ik verbaasde me al enormquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:09 schreef Puckzzz het volgende:
en toen klapte mijn internet er gedurende het weekend uit
Ik ook , hoe haalt ze het in dr hoofdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:06 schreef ..zapper het volgende:
0 punten hier. Enfin, het enige waar ik me kwa bewerkingen aan stoor is die foto met die tekst er op.
Lullig zeg...hopelijk is het voor de volgende wedstrijd weer geregeldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
mja hij doet het nog steeds nietik heb al gebeld maar bij @home zeggen ze (natúúrlijk
) dat het niet bij hun ligt maar in mijn computer zelf. nu is dit ook wel een mogelijkheid en ik heb zo het vermoeden dat het komt doordat mijn zoon Soldiers of Fortune heeft gedownload en online gespeeld. Mijn firewall was het hier al niet mee eens, maar die heb ik genegeerd
nu schijn ik geen IP meer te hebben.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |