wel kersen, als dat helpt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een idee, maar waarom hebben ze in de winkel nooit aardbeien mét steeltjes?![]()
nee, maar daar had ik idd ook al aan gedachtquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
omdat je t zo lief vraagt
1
[afbeelding]
2
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een idee, maar waarom hebben ze in de winkel nooit aardbeien mét steeltjes?![]()
AH heeft aardbeienplanten te koopquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
Laat zien, laat zienquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, net minstens 20 minuten buiten op de overloop gelegen, volgens mij denken de buren nu echt dat ik helemaal gek ben, heb 20 minuten mijn camera op een roze prullenbak gericht, en met dingen gegooid..
Dan is je sluitertijd niet snel genoeg.Hoge sluitertijd bevriest je water(nou ja, hoe hoger, hoe groter de kans). En zelfs op de foto die je daar laat zien is het water niet scherp, dus wellicht is het niet mogelijk; ligt aan de snelheid van je water en de snelheid van je flits. Dus het hoeft niet per se te lukkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[afbeelding]
als je zoiets zou willen doen, zoals ik dus probeerde, wat voor instellingen kun je dan het beste hanteren..?
het opspattende water is op geen van mijn foto's scherp
ah, dan zou ik dus meer met sluitertijden moeten spelenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan is je sluitertijd niet snel genoeg. sluitertijd bevriest je water. En zelfs op de foto die je daar laat zien is het water niet scherp, dus wellicht is het niet mogelijk; ligt aan de snelheid van je water en de snelheid van je flits. Dus het hoeft niet per se te lukken
gewoon aan t wieltje draaien en uitproberen of t wat wordtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ah, dan zou ik dus meer met sluitertijden moeten spelen
ben ik nog wel een noob in, in sluitertijden wisselen
die is heel tof iddquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:19 schreef Kamermans het volgende:
ja flink hoge sluitertijd nemen, ik heb voor foto die ik aantal jaar terug gemaakt had sluitertijd van 1/4000 gebruikt. ISO-800 en F/5.6.
Op een normale cam is het "S"quote:
ok S dusquote:
ik heb een nikonquote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Kamermans het volgende:
geen tv? micchien staat het anders aangegeven,.. welke standen heeft je camera allemaal?
Ik zie dat Pentax het ook heeft, terwijl olympus, sony en nikon A, S, M hebben....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:27 schreef Kamermans het volgende:
ok S dus, canon camera's vallen blijkbaar niet onder normale cameras denk ik dan :p
Ik roep al jaren R P F M.........quote:
ach ja, met 23 graden op de hei staan en met winterkleding gooien is niet mafquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, net minstens 20 minuten buiten op de overloop gelegen, volgens mij denken de buren nu echt dat ik helemaal gek ben, heb 20 minuten mijn camera op een roze prullenbak gericht, en met dingen gegooid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |