klein beetje kansloos is het allemaal welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
wat leuk dat jullie zo oordelen van een afstandje...
groeten uit de studio
Als jullie de volgende keer de cocktailparty combineren met FOK!-meets-EkstraWeekend dan kunnen we van een veel kleinere afstand oordelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
groeten uit de studio
Zie de reactie gepost onder het account van Veenstraquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:50 schreef Sirolf het volgende:
We're being spotted...
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/18/thumb/img55.jpg]afbeelding][/url]
Die cocktail damequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/18/thumb/img54.jpg]afbeelding][/url]
Da's ons 'werk'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef MichielV het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zou bijna vragen naar de adressen van hun partyflock-accounts.
Hier maar ruim een uhm .. uur ... Achja, beter dan Alphen aan de Rijn of Leeuwarden (of aan die kanten dan).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Den Bosch is hier trouwens een 15 min vandaan.![]()
Het maakt me niet uit wat er op de camera's te zien is. Erger is dat ik Lianne en Femke nergens meer ziequote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie op 2 camera's een lege bank... Domien blijf es van die dames af en ga aan het werk!
your point is...?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Den Bosch is hier trouwens een 15 min vandaan.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik heb al z'n platen. Dan kan ie niet meer draaien hè."![]()
![]()
.
Die zullen wel zijn blijven hangen op pagina 5.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
De gezellige dames durven niet meer te reageren.
of weten niet hoe en wat. Kan ook natuurlijk.
Ff jennen.
Waarom komt er geen reactie meer bij? Wat raar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zullen wel zijn blijven hangen op pagina 5.
3 zelfs: Veenstra, Domien en Ekdomquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:59 schreef MichielV het volgende:
zeg es wat aardigs er is wel een fokker aanwezig
Hoezo? Staat daar een foto van mij?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zullen wel zijn blijven hangen op pagina 5.
Als die Birgit of Renske heet komt die ook niet meer terug, gok ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:00 schreef Toad het volgende:
Seraphina? Wilde gok. Die is hier nooit meer eigenlijk.
Wie dan? Nu ben ik toch wel benieuwd...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:59 schreef MichielV het volgende:
Meen je??! welke?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:59 schreef MichielV het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:00 schreef Toad het volgende:
Seraphina? Wilde gok. Die is hier nooit meer eigenlijk.
Chatgirl misschien?
Er zijn nog meer topics en subfora op FOK! hoor, niet heel FOK! kom in dit topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef Toad het volgende:
MissyMirjaM zou ook evt nog kunnen...
Ik ben daarom ook nog niet klaar met het opnoemen van users. Was van plan heel vrouwelijk fok te noemen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog meer topics en subfora op FOK! hoor, niet heel FOK! kom in dit topic.
Volgens mij is die een paar maatjes groterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef Toad het volgende:
MissyMirjaM zou ook evt nog kunnen...
Was een biertje aan het openen, dus hoorde ik het niet goed natuurlijk....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is ook pas de 142e keer dat Ekdom die grap maakt
Die twee blond gekrulde dames zijn niet uit Den Bosch of Nijmegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:05 schreef -Hans- het volgende:
Het is Seraphina ! er was ja een dame uit Nijmegen bij. Toch?? Maar welke is het? Gok dat het een van de dames is die naast Veenstra staat.
Die naam recent niet meer gehoordquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Napster het volgende:
Leuk dit
Werkt Edwin Brienen nog bij de radio? Die had vroeger een tof programma op radio3, Vacuum![]()
Volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Edwin_Brienen is die tegenwoordig filmregisseur.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:06 schreef Napster het volgende:
Leuk dit
Werkt Edwin Brienen nog bij de radio? Die had vroeger een tof programma op radio3, Vacuum![]()
Je weet dat er 180.000 Fok-accounts zijn?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:05 schreef -Hans- het volgende:
Het is Seraphina ! er was ja een dame uit Nijmegen bij. Toch?? Maar welke is het? Gok dat het een van de dames is die naast Veenstra staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |