Ik ken Berry van Aerle alleen maar van verhalen van mijn vader, verder snap ik niet goed wat Jean Paul de Jong doet tussen dat rijtje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
Een van de beste voetballers ooit uit Nederland. Is postbode ,ballenjongen, waterdrager en europeeskampioen in één. Charismatische persoonlijkheid. Vele bijnamen, maar zijn moeder noemt hem nog steeds ons Ber.
Gullit nam de cup in ontvangst, maar naast hem stond de echte held te stralen. Bescheiden maar wel op het eerste plan. Met beide benen even geweldig, maakte Berry niet uit om met links of rechts te trappen. Zwaar ondergewaardeerd. Berry hoort in het rijtje Cruijff, Maradona, Jean Paul de Jong.
Een vette 9 Berry![]()
Een beetje. Eigenlijk is het een zevenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:04 schreef toma het volgende:
is je rapport cijfer ook ironisch?
Eens. Alleen is het categorie ipv cattegorie.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:53 schreef tong80 het volgende:
Speler uit de jammer maar helaas cattegorie. In potentie wereldtop. Maar verder dan een 6 en half komt ie niet.
Het is i.p.v. i.p.v. ipv.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Alleen is het categorie ipv cattegorie.
Ik vind Marc Overmars als linksbuiten wel beter dan Mido als spits.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Eens. Alleen is het categorie ipv cattegorie.
Clubhopper is Mido en geef hem eens ongelijk. Bruikbaar voor de subtop. Kan wel wat, maar laat dat veel te weinig zien. Lijkt wel of hij alleen goed is als hij weer eens naar een andere club wil. Zo'n beetje zoals Marc Overmars altijd deed. 6,5
Lyon dus niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Lyon? Toen was Gomes er al.
Newcastle-uit was ie niet heel erg gelukkig. Kostte eigenlijk een halve finale plek in de UEFA Cup.
Verder was het een prima doelman en een cultheld, maar het is geen Gomes.
Bijna elke keeper is beter dan Westerveld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waterreus is hoe dan ook een voetballer die 'a load of crap' over zich heen gehad heeft. Drie keer afgeschreven en 3 keer keihard terug genomen. Altijd genegeerd bij oranje. Ik heb het diepste respect voor deze vent. Ik denk dat niemand zo'n sterke persoonlijkheid heeft.
8,5
p.s. Hij is/was sowieso beter dan Westerveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |