Hier kan ik me wel in vinden, zonde dat Ten Cate meent hem anders te moeten gebruiken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:31 schreef Blawh het volgende:
Goede functionele techniek, laat zich niet van de wijs brengen, goed overzicht, neusje voor de goede positie en sterk met de kop. Eigenlijk alle eigenschappen die een spits moet hebben. Enige minpunt is zijn traagheid op de eerste meters. 8
Smit?quote:
Is van voor mijn tijd, helaasquote:
Kick Smit is ook van voor mijn tijd. En helaas vind ik het niet, want dan was ik nu wat ouder geweest en ik ben het leven nog lang niet zat.quote:
Zo kun je het ook bekijken natuurlijk. Maar nu hebben we wel mooi Kick Smit en z'n kicksen gemistquote:Op zondag 17 juni 2007 19:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kick Smit is ook van voor mijn tijd. En helaas vind ik het niet, want dan was ik nu wat ouder geweest en ik ben het leven nog lang niet zat.
Haalt het natuurlijk niet bij Kick Smit.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:35 schreef toma het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Ben het gewoonweg weer eens met je eens. Was een 8 geweest als die strafschop was toegekend en Nederland de final had gewonnen.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haalt het natuurlijk niet bij Kick Smit.
Pi-Air deed het altijd goed als hij voor het eerst bij een club kwam. Schoot Feyenoord naar de UEFA cup winst, en heeft het verder ook aardig gedaan, nog wat titels gepakt. Kan als geen ander een vrije trap nemen, maar wist niet zo goed wanneer hij moest stoppen. Iedere 'tweede' periode bij een club mislukt, daar heeft Feyenoord dit seizoen de vruchten van kunnen plukken![]()
Maar hij speelde ook mee op het WK98, wat hij zeker niet onaardig deed. Een 7,5 voor Pierre.
Hoezo weerquote:Op zondag 17 juni 2007 19:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ben het gewoonweg weer eens met je eens. Was een 8 geweest als die strafschop was toegekend en Nederland de final had gewonnen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden, zonde dat Ten Cate meent hem anders te moeten gebruiken.
Aah, ik al teruglezen waar je dat nog meer zei, maar hier zei ik het.quote:
Hij won alleen nooit een EC 1, helaas. Had het hem in zijn 'goede' periode wel gegund.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
Goeie voetballer. Lange en mooie carriere. Na zijn dertigste pas echt goed geworden mede door zijn vrije trappen. Helaas bij elke club met ruzie weggegaan. En het lag nooit aan hem. Bij 3 EC-1 winnaars gespeeld. 8 is net iets te veel denk ik. Daarom een 7.5
Hij zat bij ex-topclubsquote:Op zondag 17 juni 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij won alleen nooit een EC 1, helaas. Had het hem in zijn 'goede' periode wel gegund.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |