zal even kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:39 schreef Beschouw het volgende:
ff tussendoor
[afbeelding]
.
Meedoen? GOOGLE VBL-Quiz #7
quote:Op maandag 23 juli 2007 12:58 schreef Solstice het volgende:
Heel goed aan de bal, nog beter als hij hem af moest pakken, ook een 9.
Ben 23, dus heb het zelf niet meegemaakt. Maar ik heb een aantal wedstrijden van het Nederlands elftal en Ajax gedownload, en op Eurosport zijn ook af en toe wel is beelden te zien. En de verhalen die je over hem hoort beïnvloeden je ook natuurlijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kan em niet beoordelen. Heb em nooit zien voetballen. Zijn jullie zo oud, of beoordelen jullie op verhalen
Ik ben 44 en heb hem dus live meegemaakt. Unieke voetballer.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kan em niet beoordelen. Heb em nooit zien voetballen. Zijn jullie zo oud, of beoordelen jullie op verhalen
Qua persoonlijkheid een drol, maar als voetballer zijn tijd ver vooruit. Inschuivende laatste man, feitelijk de eerste vrije verdediger ter werreld. Had vrijwel geen overtredingen nodig, schakelde zich veelvuldig in bij de opbouw. Stijlvolle voetballer. Heeft alles gewonnen wat er te winnen valt. Niet bepaald mijn favoriet, maar zijn klasse kan ik niet verloochenen. 8,5quote:
Finale in 74quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En die zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |