Daar dachten de bondscoaches anders over....quote:Bijna elke keeper is beter dan Westerveld.
6,5 voor Crespoquote:Op donderdag 5 juli 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Not my type of player. Te veel opportunist. Overal te zien maar niet waar het vuur is. Nu scoort ie weer in een toernooi waar iedereen op apegapen ligt. Kan me geen mooie goal van hem herinneren. Was jong volwassen en plukt er financiëel nog de vruchten van.
6 en half
In tegenstelling tot bijv. Shevchenko kan hij wél in elke competitie een goed seizoen draaien. Crespo verdient geen 6,5quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:33 schreef tong80 het volgende:
Vandaar mijn 6 en half.
Dus alle coaches zagen het verkeerd ?
Ik vind Bogarde ook erg goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:02 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Zidane is 1 van de, dan wel grootste voetballers van de afgelopen jaren. De kopstoot in de finale vergeef ik hem. Maar schitterende voetballer met een fijne pass en een harde kopstoot.
Oepsquote:Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Waar is jouw beoordeling van Roy Beerens?
Speler waarvan ik altijd heb gedacht, daar valt meer uit te halen. Werd pas op latere leeftijd extroverter. Laatste twee jaar bij de verkeerde club gespeeld. Geen echte topper. Mede door zijn mentaliteit. Technisch is ie perfect. Geef hem een 7 en half voor zijn carriere.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |