abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 1999 @ 15:58:00 #1
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_195743
Na alle diverse topics en discussies over wie er het huis uit moet is het wellicht weleens interessant om te bekijken wie er volgens ons de 250.000 gulden verdient. Dus wie stemmen we er niet uit en wint daarmee.

Mijn top3:

1: Willem
2: Maurice
3: Ruud

<P>
pi_195744
waarom alleen maar mannen??
Ik vind Karin toch ook wel redelijk stabiel en Sabine interesseert het allemaal geen reet en met zo'n instelling win je wel.
Maurice vind ik ook een goede kanshebber daar heb je wel gelijk in
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:15:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_195745
Mona!

Mona heeft alles in huis om te winnen:

1. Ze heeft lef (2 weken te laat komen)
2. Ze weet hoe ze snel vrienden maakt
(bier meenemen)
3. Ze is niet bang om haar gevoelens te tonen
(meteen huilen)
4. Zelfs als die nep zijn (zie 3)
5. Ze weet snel een hoop publiciteit te
genereren (zie alle topics )
6. Ze is zo lelijk en aso dat de overigen
elkaar uit MEDELIJDEN weg zullen stemmen.
7. Het publiek zal daarin meehelpen

Jammer dat greenpeace haar deze week nog gaat proberen terug in de zee te slepen

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 4 oktober 1999 @ 16:15:00 #4
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195746
1) Willem. Heeft inmiddels ook emotie laten zien. Kan alleen maar beter worden.
2) Ruud. Kan alleen maar slechter worden. Heeft wel zoveel aanhang dat 't nog spannend kan worden.
3) Maurice. Weinig kans, maar als de andere twee het verstieren blijft hij over.

Bart kan de volgende nominatieronde niet aan en zakt door de mand.
Nee, de dames niet. Niemand is sterk genoeg.
Sabine verliest het, al hopt ze elke dag met Bart.
Bianca gaat spoedig.
Mona blijft nog even, maar eindigt laag.
Karin wil met sinterklaas thuis zijn, heeft ze gezegd. Wie het goed met haar voor heeft stemt haar er dus uit.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  maandag 4 oktober 1999 @ 18:19:00 #5
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_195747
Waarom geen vrouwen... Toeval misschien? En trouwens ze zijn gewoon stuk voor stuk niet leuk. Bianca is een enge, egocentrische heks, Karin nooit in beeld te zien (maar ok, krijgt nog een kans), Sabine nog dommer dan Tara ooit was. Bij Mona heb ik zowieso mijn twijfels of dat wel een vrouw is...
Maurice kan ook nog groeien, zogauw V die camera's eens van Bart afhalen (die wip komt toch niet?) en Ruud is te populair.
<P>
pi_195748
1. Karin-yup heeft het niet nodig
2. Mona is niet stabiel genoeg, ondanks ....kg.
3. Bianca denkt toch dat het vals geld is
4. Maurice MOET achter zijn maskers vandaan komen, anders haalt hij November niet
5. Sabine verdient het niet, omdat ze Bart gebruikt om de eindstreep te halen
6. Bart is een te groot risico voor hanen-gevechten en bron van jaloerse conflicten om de eindstreep te halen.
7en8. Ruud en Willem moeten gewoon ff afspreken dat ze buiten de deur de poet met elkaar delen.
pi_195749
NIET MEE EENS!

TARA moet gewoon die 250.000 ballen winnen. Waarom?!..............Dat weet ik niet.

Maar ze heeft het huisje verlaten, en dat is stoer.

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 4 oktober 1999 @ 18:33:00 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_195750
ik ben benieud als we een camara 24 per dag op een willekeurig persoon zetten hoe dom die wordt.. wat ik wil zeggen... op echt iemand te beoordelen kan je hiet uitgaan van zulk een project

wie zal winnen maakt niet uit.. een beetje slimmigheid en ze kunnen er allemaal een slaatje uit slaan

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_195751
Ik denk nog steeds dat Maurice er met het geld vandoor gaat.

Maar degene die ik het gun is Karin.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
pi_195752
1. Willem
2. Ruud
3. Karin

Deze mensen maken op mij een stabiele indruk, stabiel genoeg om de 100 dagen met elkaar vol te maken. Ik gun ze het ook van harte.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_195753
Volgens mij zullen de volgende 3 personen overblijven:
[list]
  • Bart
  • Sabine
  • Ruud

waarom ?? omdat Sabine en Bart daar wel uitkomen met z'n tween. En Ruut omdat die het wel vol zal houden met al z'n fans.

• Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
    pi_195754
    Volgens mij zullen de volgende 3 personen overblijven:

• Bart
    • Sabine
    • Ruud

waarom ?? omdat Sabine en Bart daar wel uitkomen met z'n tween. En Ruut omdat die het wel vol zal houden met al z'n fans.
    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
    pi_195755
    toch ??
    Of zijn jullie het hier niet mee eens ?
    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
    pi_195756
    D'ruit vliegen achtereenvolgens Mona, Bart, Karin, Maurice en Sabine. Ruud wordt eervol derde (en wordt gewaardeerd tv-quizzenpanellid), Bianca (super come-back) nummero twee, en Willem gaat er met de poet vandoor (kan die een mooi verjaarskadootje voor z'n dochtertje kopen )
    pi_195757
    De enige drie mensen die normaal doen en gewoon zichzelf zijn blijven over. Dat zijn dus Willem, Karin & Maurice.
    Aan het begin had ik nog Ruud gezegd, maar ik moet het toch met Paul De Leeuw eens zijn, die man is echt dom. Leuk en tof, mar wel dom.

- WatHadJeDan
      dinsdag 5 oktober 1999 @ 01:21:00 #16
    354 Robin666
    No 'newbie' Problem!
    pi_195758
    Ik denk dat vooral Veronica veel geld verdient!
    "Kutkip!"

pi_195759
    Willempie wint!!
    Zeker weten,de rest is niks!

Hij snurkt ook niet en Ruud wel...
    o enne hij was sneller dan Ruud met dat eerste schaap!Beh!

Toch?

pi_195760
    Willem investeer die poet in je tuin jongen!
    Toch?

pi_195761
    Of in je voetbalclubje....
    truste.....
    Toch?

pi_195762
    Wie blijft:

Willem (= Jan Doorsnee, is zeer herkenbaar voor de grote publieksmassa)
    Sabine (veel internetters zijn nog steeds mannelijke scholieren/studenten en deze zouden met haar wel eens een beschuitje willen eten. Eerst dient natuurlijk Bart te worden geëlimineerd)
    Ruud (= die gezellige buurman op de camping. Daarnaast heeft Brabant heel wat inwoners om te stemmen)

I rest my case

Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
    pi_195763
    Stemmen over wie er in het BigBrother huis mag blijven kun je bij http://www.dubbele.nl

De directe URL is http://www.dubbele.nl/stemsond2.asp?cat=BigBrother

[Dit bericht is gewijzigd door Hemmo (Datum 05 Oktober 1999).]

pi_195764
    Mona wint,

Als zij in haar bikini een rondje gaat rennen, vlucht iedereen het huis uit!!!

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_195765
    Ben ik de enige die vindt dat Ruud dat type is waar je in de kroeg altijd zo'n hekel aan hebt? (Domme zuipende hork?)Hoe groot is die fanclub nou helemaal.....

1. Karin
    2. Maurice
    3. Willem

Mona gaat om duidelijke redenen als eerste weg. Vervolgens Bart, dan Bianca, dan Sabine (omdat Nederland het niet trekt dat ze iets met Maurice wil beginnen) en dan Ruud.

It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
    pi_195766
    Leten we niet vergeten dat dat hele kluppie van 8 zwaar in een (overlevings-)trance zit. Dat maakt ze allemaal erg 'primair' als het tot ze doordringt (Ruud, Bart, Bianca, Mona), of 'ontkennend/struisvogel' (Karin, Maurice, Sabine, Willem) t.o.v. hun BB-realiteit.
    Het publiek irriteert zich aan primair gedrag wat dat heet niet fatsoenlijk te zijn en is vaak ook niet aantrekkelijk om naar te kijken, hooguit soms wat Artis/slapstick-gehalte.
    De uitkomst is dus een mengsel van hun onderlinge primaire uistoting van elkaar, de stamina van de struisvogels, en tenslotte de entertainment-waarde die het publiek uit elk van de 8 haalt. Ingewikkeld sommetje he ?
    pi_195767
    quote:
    op 10-05-1999 om 09:45 AM schreef tHe RuLeR het volgende:
    Mona wint,

Als zij in haar bikini een rondje gaat rennen, vlucht iedereen het huis uit!!!

Maar dan stopt V. er weer 7 andere Monaatjes in, ja en dan...

I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_195768
    Bianca wint... en terecht. Proberen jullie het maar eens 100 dagen uit te houden met de domste club van Nederland. Petje af.
    Ik hoop dat Mona tweede wordt, ze is zo fout, dat ze wel een tv-personality moet worden en daarbij goudeerlijk. Reden genoeg om haar toch wel te mogen.(toegegeven, het was ff wennen).
    Hoe lang duurt het nog voordat Nederland doorheeft hoe saai Sabimbo wel niet is. Gooi haar er uit en misschien dat we dan wat boeiendere tv krijgen. En Ruud, die heeft zijn eigen wedstrijdje met Sabimbo en de kippen: Wie is het domste gansje in het huis.
    De kippen hebben al verloren.
    Saving the world in style...at least they say....
    pi_195769
    Bianca wint... en terecht. Proberen jullie het maar eens 100 dagen uit te houden met de domste club van Nederland. Petje af.
    Ik hoop dat Mona tweede wordt, ze is zo fout, dat ze wel een tv-personality moet worden en daarbij goudeerlijk. Reden genoeg om haar toch wel te mogen.(toegegeven, het was ff wennen).
    Hoe lang duurt het nog voordat Nederland doorheeft hoe saai Sabimbo wel niet is. Gooi haar er uit en misschien dat we dan wat boeiendere tv krijgen. En Ruud, die heeft zijn eigen wedstrijdje met Sabimbo en de kippen: Wie is het domste gansje in het huis.
    De kippen hebben al verloren.
    pi_195770
    Ik hoop dat Willem gaat winnen.
    Hij komt het menselijkst op me over.

Mijn top 3:
    1 Willem
    2 Ruud
    3 Sabine

"Pullin' the strings..."
    pi_195771
    Bianca, absoluut de enige persoon die 100 dagen interessant kan blijven. Ruud en Sabimbo zijn werkelijk nog te dom om de kippen te boeien. Geef mij dan maar de kippen. Mona mag tweede worden, ook dom, maar wel eerlijk en sociaal. Karin wordt niet weggestemd omdat mensen haar vergeten(Is er een Karin in huis dan??)
    Maurice derde omdat hij zo lief is voor iedereen en ook nog iets zinnigs kan zeggen.
    pi_195772
    Bianca, absoluut de enige persoon die 100 dagen interessant kan blijven. Ruud en Sabimbo zijn werkelijk nog te dom om de kippen te boeien. Geef mij dan maar de kippen. Mona mag tweede worden, ook dom, maar wel eerlijk en sociaal.
      dinsdag 5 oktober 1999 @ 12:27:00 #31
    313 Twinny Sister
    Serieus en Actueel
    pi_195773
    Willem wint, direct gevolged door Maurice en Karin.

Mona vliegt er als eerste uit, daarna Bianca, Bart en Sabine. Ruud haalt op het nippertje de laatste drie niet.

pi_195774
    Het is wel duidelijk: Willem (boring as hell) gaat winnen. Dit ten koste van Ruud (goed verhaal wel, over die aap en dat oude vrouwtje - een echt gevoelsmens) en Sabine, die binnenkort door haar gehele H&M-wintercollectie heen is en bovendien jeuk krijgt aan die vlechtjes.
    Definitive afvallers zijn Bianca (staat op de rand van een psychose), Maurice (hersendood), Karin (smetvrees) en Mona (eng mens met gezelligheidssyndroom). Reserve is dus Bart, die heel dom uit zijn ogen kijkt, maar die wel echt verliefd is op Sabine. De schat! Ik voorspel nog dikke tranen...

Een schizofreen is nooit alleen
      dinsdag 5 oktober 1999 @ 12:42:00 #33
    639 Dion
    De beuker
    pi_195775
    None of the above!

De nieuwkomer die volgende week geplaatst wordt zal winnen

Kapot is leuker
      dinsdag 5 oktober 1999 @ 12:47:00 #34
    627 Willy
    Koekenbakker
    pi_195776
    Nee de nieuwkomer die Ruud vervangt op 30 Dec. wanneer hij eindelijk onder de druk bezwijkt!

Ik kan het gewoon niet meer weet je mannen hebben nou eenmaal een nat poesje nodig....

The only thing we have to fear is FEAR itself
      dinsdag 5 oktober 1999 @ 13:05:00 #35
    234 mrNatural
    op BB-rantsoen
    pi_195777
    250.000 of niet, wie zouden we nou echt die laatste dagen van het jaar/eeuw/millenium alleen in het BB huis willen laten zitten met alle camera's op die ene.
    En wie trekt dat.
    Ruud als Robinson Crusoe kan ik me dan toch het beste voorstellen.
    Maar het zal wel Willem worden en die gaat voor NL gewoon een leuke kookcursus geven. Hij kan dan geheel ontspannen zijn, want verzekerd van de buit, en steelt ons aller hart en opent een eigen restaurant van de prijs waar hij nog jaaaaaren klandizie krijgt vanwege zijn bekendheid.
    Volgend programma.
    Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')