De uit-knop van je tv?quote:
Ja, hij had een speciale naampost gedaan hequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef OA het volgende:
[..]
Oompje MPG is idd nog aan het lannen...![]()
Daarom heeft hij gisteren 4 filmpjes van ene 278743 gepost...![]()
Die gaat niet automatisch aan als de (beltoon)reclames zijn afgelopen.quote:
Ja!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, hij had een speciale naampost gedaan he
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef OA het volgende:
[..]
En hoeveel lege glazen heb jij al voor je staan??:P:o
Paarden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
die snap ik niet?
btw de link was fout, dus bij deze nog eens![]()
[afbeelding]
quote:
etenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef BrandX het volgende:
overigens rij ik al 2 jaar niet meerboksen is the main game nu
ik jureer nog wel zo links en rechts, maar verder doe ik helemaal niets meer met paarden.
Ik kots op paarden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan typen:
BrandX, ik zou graag zeggen dat ik 't een tof beest vind, maar dat meen ik niet, want ik haat paarden.
En koeien.
Net effe wat subtieler dan jouw post
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan typen:
BrandX, ik zou graag zeggen dat ik 't een tof beest vind, maar dat meen ik niet, want ik haat paarden.
En koeien.
Net effe wat subtieler dan jouw post
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kots op paarden.
Maar ik zou ook van kotsseks kunnen houden, en dierenseks misschien.
Dan was het juist positief.
Je weet maat nooit.
Maar ik haat ze dus ook.:r
Nou, eigelijk niet de paarden, meer de mensen die van die beesten houden, en dan een tas hebben ofzo, met een paard erop, of mensen die de hele dag bij hun paard zitten enzo.:rach, kutmeisjes vroeger, sindsdien haat ik paarden, ik zag ze overal.:')
Gelukkigquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
! het prototype fout idd! Gelukkig nooit zo geweest
![]()
Haha neequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat hoef ik jou niet te vertellen he
Als ik bij iemand paarden vind ofzo, opzich ligt eraan hoe tof het meisje is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
! het prototype fout idd! Gelukkig nooit zo geweest
![]()
rook ze dan, dan is het vlees nog wat lekkerder ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik bij iemand paarden vind ofzo, opzich ligt eraan hoe tof het meisje is.![]()
zoniet tof ik ben echt snel weg dan.
zowel tof, dan blijf ik en verbrand ik ze ritueel.
zovan speelgoed enzo en plaatjes, en zo en schriften zelfs.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
rook ze dan, dan is het vlees nog wat lekkerder ook
Jij komt zo ineens uit het niets met deze info, dat ik me afvroeg hoeveel glaasjes je al achterover had geslagen....quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
die snap ik niet?
btw de link was fout, dus bij deze nog eens![]()
[afbeelding]
keb niet eens foto's hangenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik bij iemand paarden vind ofzo, opzich ligt eraan hoe tof het meisje is.:')O+zoniet tof ik ben echt snel weg dan.:')zowel tof, dan blijf ik en verbrand ik ze ritueel.
he, dat lijkt ter aar welquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]
Jij komt zo ineens uit het niets met deze info, dat ik me afvroeg hoeveel glaasjes je al achterover had geslagen....
Ik vind paarden wel geinige beesten!
Deze liep bij het huisje tijdens de vakantie!![]()
[afbeelding,link]
Tis Epagnette, Frankrijk!quote:
ik vind paarden nog steeds leuk, maar ben de mensen er om heen echt zatquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]
Jij komt zo ineens uit het niets met deze info, dat ik me afvroeg hoeveel glaasjes je al achterover had geslagen....:P
Ik vind paarden wel geinige beesten!
Deze liep bij het huisje tijdens de vakantie!:s)
[afbeelding,link]
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga m'n leven weer even oppakken, en bier drinken met de mensen buiten
tot straks/morgen
Tot 02:30!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga m'n leven weer even oppakken, en bier drinken met de mensen buiten
tot straks/morgen
Dat ligt toch in een heel landelijke en pittoreske omgeving, ingeklemd tussen bollenstreek en de Rijn?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het scheelt niet veel nee! Zou ome OA op vakantie gaan naar Ter Aar?
Dat staat dan bij deze! Ik kom dan graag eens terug naar mijn oude woonplaats!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:41 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ligt toch in een heel landelijke en pittoreske omgeving, ingeklemd tussen bollenstreek en de Rijn?![]()
Een vakantie daar lijkt me helemaal top!Zeker als ome eer-ik & Frits ff een bakkie komen doen!
![]()
Hartstikke goed meid!!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef BrandX het volgende:
keb de volgende KSC al klaar staan heren
ik bespaar jullie de trouble om een TT te verzinnen
Wat heb je er zelf van gemaakt dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef BrandX het volgende:
kebab?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:44 schreef BrandX het volgende:
Waar resideert Frits nu dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat staat dan bij deze! Ik kom dan graag eens terug naar mijn oude woonplaats!
dat zie je zoquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heb je er zelf van gemaakt dan?
quote:
Slaap lekker vriend!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:48 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Ik ga slapie-slapie doen. Dag koffie leuters!!!![]()
![]()
![]()
Boskoop, een paar dorpjes verderop. Als je Alphen a/d Rijn kent dan ligt Ter Aar ten noorden daarvan en Boskoop ten zuiden ervan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |