Goed zo. Vooral seizoen 1 en 2 zijn erg sterkquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef ChRoNiC het volgende:
Oke nou ik zal er eens wat van downloaden
Oke, nou sowieso aan het begin beginnen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed zo. Vooral seizoen 1 en 2 zijn erg sterk.
heroes zit nog in het beginquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef bob1234 het volgende:
alle goede series weg dit jaar, sopranos, veronica mars, sleeper cell, jericho
![]()
![]()
![]()
ik vond het vanaf het begin leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Jivis het volgende:
Jericho werd pas redelijk de laatste afleveringen. Geen wonder dat ze dat door de plee gespoeld hebben.
Minder in vergelijking met de voorgaande seizoenen, zeker niet bagger, vooral niet in vergelijking met andere series die wél een nieuw seizoen krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef GlazenKaak het volgende:
het laatste seizoen was zo bagger dat ik het niet eens erg vind
die andere series hebben er niks mee te maken. ik vond dit seizoen echt afschuwelijk en geen waardige afsluiting van een anders zo geweldige serie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Minder in vergelijking met de voorgaande seizoenen, zeker niet bagger, vooral niet in vergelijking met andere series die wél een nieuw seizoen krijgen.
zjuust, helemaal als je kijkt wat ze als vervanging hebben geregeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Minder in vergelijking met de voorgaande seizoenen, zeker niet bagger, vooral niet in vergelijking met andere series die wél een nieuw seizoen krijgen.
'k Heb het idee dat ik deze post al eerder gequote heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |