Dat is dus mijn klacht.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:49 schreef wise het volgende:
ken ik niet
Blaat niet zo stom. Het was geen high school-serie, het speelde zich slechts af in een high school setting. Mensen als jou hebben goede TV kapot gemaakt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef VoreG het volgende:
Een high school serie kan niet goed zijn.
Wel dus. Helaas waren er veel te veel mensen met een instelling zoals de jouwe, waardoor het doek nu gevallen isquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:50 schreef VoreG het volgende:
Een high school serie kan niet goed zijn.
Ja, krijgt een derde seizoen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:08 schreef MaJo het volgende:
Echt te zonde voor woorden inderdaadVeronica Mars heeft nooit een echte kans gekregen door het publiek, het is niet eerlijk!
![]()
![]()
Is er al iets bekend over How I met your Mother overigens? Ik vermijd het topic even omdat ik de laatste aflevering nog niet gezien heb...
quote:Eye skeins getting better news this week include "How I Met Your Mother," which has been picked up for a third season. Eye's most buzzworthy laffer might seem to be a no-brainer for renewal, but CBS execs make producers sweat it out until the last minute.
Dat is dan wel weer goed nieuwsquote:
geloof me, die naam staat em zeker goedquote:
Goed zo. Vooral seizoen 1 en 2 zijn erg sterkquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:19 schreef ChRoNiC het volgende:
Oke nou ik zal er eens wat van downloaden
Oke, nou sowieso aan het begin beginnen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Goed zo. Vooral seizoen 1 en 2 zijn erg sterk.
heroes zit nog in het beginquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef bob1234 het volgende:
alle goede series weg dit jaar, sopranos, veronica mars, sleeper cell, jericho
![]()
![]()
![]()
ik vond het vanaf het begin leukquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:38 schreef Jivis het volgende:
Jericho werd pas redelijk de laatste afleveringen. Geen wonder dat ze dat door de plee gespoeld hebben.
Minder in vergelijking met de voorgaande seizoenen, zeker niet bagger, vooral niet in vergelijking met andere series die wél een nieuw seizoen krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef GlazenKaak het volgende:
het laatste seizoen was zo bagger dat ik het niet eens erg vind
die andere series hebben er niks mee te maken. ik vond dit seizoen echt afschuwelijk en geen waardige afsluiting van een anders zo geweldige serie.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Minder in vergelijking met de voorgaande seizoenen, zeker niet bagger, vooral niet in vergelijking met andere series die wél een nieuw seizoen krijgen.
zjuust, helemaal als je kijkt wat ze als vervanging hebben geregeldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Minder in vergelijking met de voorgaande seizoenen, zeker niet bagger, vooral niet in vergelijking met andere series die wél een nieuw seizoen krijgen.
'k Heb het idee dat ik deze post al eerder gequote heb.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |