Op die bulldoggen na zijn het toch wel wat truttige honden (nou ok, die afghaanse windhonden niet, maar die zijn gewoon lelijk). Kiezen homo's eerder voor een truttig hondenras? Net zoals je vrouwelijke celebrities ook niet snel met een duitse herder ziet lopen, maar wel een chihuahua o.i.d.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:13 schreef Nonneke het volgende:
Een vriend van mij heeft 4 afgaanse windhonden en hij heeft een kleine dierenopvang, en das een echte nicht zegmaar (je hebt homo's en nichten)
Verder qua homofiele BN'ers, Gordon heeft sinds kort 2 engelse bulldoggen (Victor en Rolf) Hans van der Togt heeft altijd 2 jackrussels gehad. Hans van Wilgenburg tekkels dacht ik, en Pim Fortuyn had 2 Caveliers King Charles.
Denk dat het gewoon net als bij hetero's aan ligt hoe je bent, en bent opgevoed. Ik denk wel eens dat die mensen die altijd lopen te gillen dat dieren vies zijn, eigenlijk gefrusteerd zijn omdat ze vroeger geen Konijntje of Hamstertje mochten![]()
Nee, je zei dat je een hond had.quote:
Dít was ontopicquote:Ik ben homo en ik hou van mijn huisdier.
Meldt zich!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:23 schreef Verbal het volgende:
Echt, ik ken geen enkele homo die ook maar in de verste verte iets met dieren heeft, behalve dan als ze op hun bord liggen.
Ik heb geen huisdieren (mag hier in huis ook nietquote:
En zelfs als je hem voorgeeft hapt er niemand.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:13 schreef speknek het volgende:
[..]
En zelfs als je hem voorgeeft hapt er niemand.
homoquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Integendeel, ik ken er teveel.
[..]
Ik vind het uiterst suspect.
V.
Ik vraag het me toch altijd af: waarom doe je altijd een V. op het einde van je posts? alsof we niet kunnen zien wie de post geschreven heeftquote:
"Hallo. Ik ben een n00b! Kun je het zien?"quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:29 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
Ik vraag het me toch altijd af: waarom doe je altijd een V. op het einde van je posts? alsof we niet kunnen zien wie de post geschreven heeft1
dat is ook een geweldig koosnaampjequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef Biancavia het volgende:
Ik ken er eentje die dol is op zijn konijntje.
Die houdt dus helemaaaal niet van dieren... QEDquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:26 schreef Strychnine het volgende:
Al is er ook één wel overtuigend vegetarier.
Een stafford is geen hond?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef Jerruh het volgende:
ik heb een hond, vrienden van me hebben een stafford, mijn vriend een hond, een andere vriend twee katten..... etc etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |