quote:
Hij heeft ook geen enkele poging gedaan om een back up te krijgen of wat dan ook. Dit is opgezet. Jaap zei gisteren ook tegen hem,'ja maar jij wil naar huis.' Dat wil hij denk ik ook.quote:
Niet al ze weggestemd worden. Dus geen nieuwe voor Nico, maar volgens mij hebben we er nog een tegoedquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:56 schreef F04 het volgende:
Komt er geen nieuwe miljonair meer?
Ik ben nog steeds aan het verwerken dat ie eruit moetquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, mij maakt het niets uit, maar ik heb wel een beetje medelijden met jou en Marrije![]()
Ze zal wel weer tasjes maken voor de kinderen met van alles erin. Je moet de liefde toch op een of andere manier kopen, als je niet thuis bent.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wilde ze nu al vast snoepzakjes voor zondag gaan maken.
Is het echt zo erg met je? Maar hij deed helemaal nietsquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het verwerken dat ie eruit moet![]()
We vangen je wel op. Soms zit het mee en soms...........Heeee hij is wel weer los in de buitenwereldquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het verwerken dat ie eruit moet![]()
Ongelofelijk!quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef solara4 het volgende:
waar is die Amandel nu mee bezig?????
Zo gauw ze haar scheur los trekt klapperen je oren al in de mute stand.....brrrrquote:
Dat wijf is echt gestoord.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef solara4 het volgende:
Wow, die is echt creepyquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef solara4 het volgende:
Wat een kutharses.quote:
Wattequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef tutjehola het volgende:
Wat fluisterd Brian Amanda nu in? het gaat over niet praten??
Wat een zelfbeheersing van je, en van BQ ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat een armoedige kop heeft de rat toch![]()
Ff uitprinten en handeltje van maken voor mensen die last hebben van ongedierte.....tis milieuvriendelijk dus nette handel...quote:
Niet waar en dan nog, ook leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het echt zo erg met je? Maar hij deed helemaal niets![]()
Makkelijk kopen van jullie streamcentenquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zal wel weer tasjes maken voor de kinderen met van alles erin. Je moet de liefde toch op een of andere manier kopen, als je niet thuis bent.
Er niet over praten ofzo. En dan kijk eens voor je .... Zal ws. het lichtje van de camera zien ofzo, van ok, dit is op de streams te zien, dus hou je mond, denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:00 schreef tutjehola het volgende:
Wat fluisterd Brian Amanda nu in? het gaat over niet praten??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |