Diss @ iedereen,
Dit is de voicemail van de LangeJan/ die gast is meesterlijk/ sloopt je fysiek/ maar ook geestelijk/
Ik ben ijzersterk/ ik noem het lichaamstaal/ je hoeft je haar niet te kammen/ ik pluk je toch wel kaal/ proces verbaal/ verbaal proces/ stinkend abces/ ik snij je open/ laat de pus uit jullie stronthopen lopen/
LangeJan de man die netwerkt/ en nog maar net werkt en nu al net werkt/ het is net werk/ en stel je voor/ ik stel mij voor/ en jij stelt niets meer voor daardoor/ je hebt geen bereik/ ook wel geen gehoor/ maar ik ben hardcore en draaf maar door/ hou je koest/ je bent brave hond zo hoor/
Neem een abonnement op mij/ want ik beltegoed/ hoor die bellen rinkelen/ want ja, ik ben te goed/ Ik neem het voor mij op met een telefoon/ en jij gaat wel over/ je hoort de pieptoon/ en je ben dover/ hang je op met een vaste lijn/ voelt het nou niet fijn om uit de kast te zijn?/ de mond gesnoerd/ al die tijd geouwehoerd/ ik deel de tikken uit/ ik leg je naast me neer/ voel de toorn van mijn hoorn/ en je breekt in snikken uit/ want ze zullen altijd mijn nummer draaien/ je voelt je verraaien/
Kies maar een optie uit het keuzemenu/ met je fubu kneuzentenue/ check deze reuze revue/ hang je op/ met je tuuuttuutttutttu/ het zal uit eindelijk wel overgaan/ je hebt een verkeerd nummer gedraaid/ verkeerd verbonden/ was jij een jaarcontract/ dan werd je nu ontbonden/ de algemene voorwaarden zijn voor wat het waard is/ zwaar geschonden/
Veel plezier/ ik ben nu uit van hier/ jij achterbakse kakkerverkrachter/ laat na de piep maar een boodschap voor mij achter/
*pieeeeeep*