10-6quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben er ook bij, zoals altijd...
En Smeigh neemt dit keer slechts 10 buitenlanders mee![]()
quote:Sansoni onder loep
24 mei 2007
Vooronderzoek naar verdediger Vitesse.
Het duel met NEC lijkt nog een staartje te gaan krijgen voor Vitesse-speler Sébastien Sansoni. De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek gestart naar mogelijk wangedrag van de Fransman.
Sansoni zou afgelopen weekeinde tijdens de 2-0 zege van Vitesse gespuugd hebben naar een tegenstander.
Sansoni, die deze week met de Arnhemmers nog twee wedstrijden tegen FC Utrecht op de agenda heeft staan, moet voor dinsdagmiddag 29 mei een verweer indienen.
Een wedstrijd in de Nederlandse competitie begint NOOIT om 20:30quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:30 schreef Klingon het volgende:
20.00 uur begint het vandaag... was alweer in de veronderstelling dat het 20.30 uur zou zijn
Finale kan ie bij zijn, dus zullen we 'm volgend seizoen pas moeten missen, daar kan ik wel mee levenquote:
Vrijdagavond welquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Een wedstrijd in de Nederlandse competitie begint NOOIT om 20:30
Weet ook niet waar ik het vandaan heb, loop denk ik een half uur achter vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Een wedstrijd in de Nederlandse competitie begint NOOIT om 20:30
Lazovic 2x geel, kleine (domme) overtredingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat hebben Junker en Lazo gedaan dan? Keek op teletekst, hadden ze opeens allebei rood.
Lazovic ving Pieters op en bewoog met zijn armen, maar je kan een behoorlijke discussie over die kaart hebben. Junker was gewoon dieprood.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik wil het op Tien nog weleens terugzien wat ie deed.
Blom liet het totaal uit de hand lopen.
Maar er is nog hoop voor Zondag.
Van Junker gebeurde dus voor mij aan de overkant , dus dat zal dan wel zo zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lazovic ving Pieters op en bewoog met zijn armen, maar je kan een behoorlijke discussie over die kaart hebben. Junker was gewoon dieprood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |