Pff, lekker belangrijk, er zitten bij beide clubs wel "supporters" die dat soort kansloze dingen doen en het niet helemaal begrepen hebben. Allemaal opknopen, of ze nou een geel/zwart of groen/rood-shirtje aanhebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Nee inderdaag, jullie komen hakenkruizen op n.e.c. borden zetten![]()
![]()
Ik ben maar ff lid geworden, en heb Wouter Bos een tip gestuurd dat hij ook lid moet worden, maar ja, die is voor ajaxquote:
Jochem van Gelderquote:Column: Borgman
Praatjesmaker van NEC
De rivaliteit tussen Vitesse en NEC heeft in Nijmegen weer eens zielige vormen aangenomen. Voor de returnwedstrijd in de play-offs om Intertoto-voetbal had de persafdeling van NEC op het opstellingsformulier een verwijzing gemaakt naar de finale van de play-offs. Er stond doodleuk dat NEC zou spelen tegen de verliezer van FC Utrecht- FC Groningen. Daar had natuurlijk moeten staan dat de winnaar van het tweeluik Vitesse/ NEC tegen Utrecht of Groningen zou spelen. Op de communicatie-afdeling van NEC is de hang naar kinderlijke plagerij blijkbaar groter dan de toewijding tot de arbeid waarvoor salaris wordt ontvangen.
Daarmee was het tenenkrommende amateurisme op deze zondag nog niet voorbij. Ene Jochem van Gelder was stadionspeaker bij de derby, die Vitesse lachend en zonder bovenmatige inspanning won (0-2). Ik had nog nooit van de goede man gehoord, maar Van Gelder schijnt op de televisie een programma te presenteren dat Praatjesmakers heet.
Bij de derde wissel van Vitesse oreerde hij dat bij ‘Fietstas’ Rihairo Meulens voor Mads Junker in het veld kwam. Erg origineel is deze verbastering van de naam Vitesse niet. Zo koppelde Van Gelder een slaapverwekkend gevoel voor humor aan een schrijnend gebrek aan niveau.
Ik begrijp zijn frustraties, nu weer een kleurloos seizoen van zijn club NEC is bezegeld door de grote broer uit Arnhem. Maar het is triest dat een stadionspeaker zijn emoties niet onder controle heeft en provocerend in de microfoon mag brullen. Vitesse en NEC voeren vaak overleg over de veiligheid bij onderlinge ontmoetingen. Dat heeft geen enkel nut, zolang NEC deze niveauloze praatjesmaker zijn gang laat gaan.
Morgenavond om 18.00 uur kaarten halen bij de kassa. Ook wel echt op tijd daar zijn, want anders ga je de aftrap gegarandeerd missen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz, hoe kan ik het best nog aan kaarten komen voor morgenavond als ik morgenmiddag pas definitief beslis of ik ga of niet (als niet club- of seizoenskaart houder)?
Dan maakt het niet meer uit dat je geen clubcard of seizoenskaart hebt? Volgens mij wel;quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:44 schreef Klingon het volgende:
[..]
Morgenavond om 18.00 uur kaarten halen bij de kassa. Ook wel echt op tijd daar zijn, want anders ga je de aftrap gegarandeerd missen.
quote:DOVO-topscorer Toonen wil bij Vitesse in spoor Van Mourik
[Bron: gelderlander.nl]
Vrijdag, 18 mei 2007 - RHENEN - Leon Toonen draagt na de zomerstop het geelzwarte shirt van Vitesse. De 21 - jarige clubtopscorer van DOVO (met achttien treffers) sluit in juli aan bij de beloftenploeg van de Arnhemse club.
"Het is de eerste stap op weg naar mijn droom: een contract verdienen als profvoetballer."
Bij Vitesse treedt Toonen wellicht in de voetsporen van zijn Rhenense plaatsgenoot én maatje Colin van Mourik. Die kan een contract tekenen in Arnhem.
"Ik ga op amateurbasis naar Vitesse. Colin heeft een aardige weg moeten bewandelen om zijn missie - een contract verdienen - te volbrengen. Hij moet nu zich nu echt laten zien bij het eerste elftal. Ik hoop hem in de toekomst op die weg te volgen."
Toonen speelde in het verleden drie seizoenen in de jeugdopleiding van FC Utrecht. " Dat was in de C- en B-junioren. Ik hoopte stiekem op een herkansing, maar ik was toch verrast dat Vitesse belangstelling toonde na achttien treffers in de eerste klasse."
De linkermiddenvelder laat bij het naar de hoofdklasse terugkerende DOVO een leegte achter. " De mensen van de vereniging gunnen mij deze mooie kans, maar lieten ook wel doorschemeren dat ze voor de club baalden. Ik heb zes prachtige jaren beleefd en die periode afgesloten met een kampioenschap. Je moet natuurlijk altijd afwachten of ik in de hoofdklasse ook zo gemakkelijk had gescoord."
Het neusje voor de goal is bij Toonen bovenmodaal ontwikkeld. Dat is een aangeboren kwaliteit, zegt hij daarover. "Ik moet op andere terreinen nog winst boeken. Rustiger zijn aan de bal en secuurder worden bij het inpassen. Het komende jaar train ik bijna dagelijks. Dus krijg ik ook extra de tijd om daaraan te werken."
Toonen werd enkele dagen na het kampioenschap met DOVO benaderd door Vitesse en hij speelde daarna in rap tempo drie proefwedstrijden.
"Ik ben daarin geen doelpunt gemaakt. Kennelijk vonden ze bij de club toch dat ik voldoende indruk had gemaakt. En nu moet ik het komende jaar mijn stinkende best doen om te bewijzen dat ik een contract verdien. Ik ben verschrikkelijk blij met deze kans."
Tja dat durf ik niet echt als Nijmegenaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Tha_Mars het volgende:
ik zou iemand aanschieten die een kaart gaat kopen bij de kassa... kunnen er 4 per seizoenskaart...
Jawel hoor dat welquote:
10-6quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben er ook bij, zoals altijd...
En Smeigh neemt dit keer slechts 10 buitenlanders mee![]()
quote:Sansoni onder loep
24 mei 2007
Vooronderzoek naar verdediger Vitesse.
Het duel met NEC lijkt nog een staartje te gaan krijgen voor Vitesse-speler Sébastien Sansoni. De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek gestart naar mogelijk wangedrag van de Fransman.
Sansoni zou afgelopen weekeinde tijdens de 2-0 zege van Vitesse gespuugd hebben naar een tegenstander.
Sansoni, die deze week met de Arnhemmers nog twee wedstrijden tegen FC Utrecht op de agenda heeft staan, moet voor dinsdagmiddag 29 mei een verweer indienen.
Een wedstrijd in de Nederlandse competitie begint NOOIT om 20:30quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:30 schreef Klingon het volgende:
20.00 uur begint het vandaag... was alweer in de veronderstelling dat het 20.30 uur zou zijn
Finale kan ie bij zijn, dus zullen we 'm volgend seizoen pas moeten missen, daar kan ik wel mee levenquote:
Vrijdagavond welquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Een wedstrijd in de Nederlandse competitie begint NOOIT om 20:30
Weet ook niet waar ik het vandaan heb, loop denk ik een half uur achter vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Een wedstrijd in de Nederlandse competitie begint NOOIT om 20:30
Lazovic 2x geel, kleine (domme) overtredingenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat hebben Junker en Lazo gedaan dan? Keek op teletekst, hadden ze opeens allebei rood.
Lazovic ving Pieters op en bewoog met zijn armen, maar je kan een behoorlijke discussie over die kaart hebben. Junker was gewoon dieprood.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik wil het op Tien nog weleens terugzien wat ie deed.
Blom liet het totaal uit de hand lopen.
Maar er is nog hoop voor Zondag.
Van Junker gebeurde dus voor mij aan de overkant , dus dat zal dan wel zo zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lazovic ving Pieters op en bewoog met zijn armen, maar je kan een behoorlijke discussie over die kaart hebben. Junker was gewoon dieprood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |