abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49645761
Don't think twice, it's all right.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:57:44 #52
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49646002
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:26 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Nee inderdaag, jullie komen hakenkruizen op n.e.c. borden zetten
Pff, lekker belangrijk, er zitten bij beide clubs wel "supporters" die dat soort kansloze dingen doen en het niet helemaal begrepen hebben. Allemaal opknopen, of ze nou een geel/zwart of groen/rood-shirtje aanhebben

Maargoed, Niedzielan, hihi, 1 april is al een dikke anderhalve maand geleden.
jeweetz
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:19:08 #53
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49649389
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:51 schreef JH87 het volgende:
Yu Hai Hyves

Ik ben maar ff lid geworden, en heb Wouter Bos een tip gestuurd dat hij ook lid moet worden, maar ja, die is voor ajax
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_49680421
quote:
Column: Borgman

Praatjesmaker van NEC

De rivaliteit tussen Vitesse en NEC heeft in Nijmegen weer eens zielige vormen aangenomen. Voor de re­turnwedstrijd in de play-offs om Intertoto-voetbal had de persafdeling van NEC op het opstellingsformulier een ver­wijzing gemaakt naar de finale van de play-offs. Er stond dood­leuk dat NEC zou spelen tegen de verliezer van FC Utrecht- FC Groningen. Daar had natuurlijk moeten staan dat de winnaar van het tweeluik Vitesse/ NEC tegen Utrecht of Groningen zou spelen. Op de communicatie-afdeling van NEC is de hang naar kinderlijke plagerij blijkbaar groter dan de toewijding tot de ar­beid waarvoor salaris wordt ontvangen.

Daarmee was het tenenkrommende amateurisme op deze zon­dag nog niet voorbij. Ene Jochem van Gelder was stadion­speaker bij de derby, die Vitesse lachend en zonder bovenmati­ge inspanning won (0-2). Ik had nog nooit van de goede man gehoord, maar Van Gelder schijnt op de televisie een program­ma te presenteren dat Praatjesmakers heet.

Bij de derde wissel van Vitesse oreerde hij dat bij ‘Fietstas’ Rihairo Meulens voor Mads Junker in het veld kwam. Erg origineel is deze verbaste­ring van de naam Vitesse niet. Zo koppelde Van Gelder een slaapverwekkend gevoel voor hu­mor aan een schrijnend gebrek aan niveau.

Ik begrijp zijn frustraties, nu weer een kleurloos seizoen van zijn club NEC is bezegeld door de grote broer uit Arnhem. Maar het is triest dat een stadionspeaker zijn emoties niet on­der controle heeft en provocerend in de microfoon mag brul­len. Vitesse en NEC voeren vaak overleg over de veiligheid bij onderlinge ontmoetingen. Dat heeft geen enkel nut, zolang NEC deze niveauloze praatjesmaker zijn gang laat gaan.
Jochem van Gelder

Oja, Benson is er niet bij donderdag en Streuer verwacht net zoveel toeschouwers als bij de eerste wedstrijd tegen NAC (toen seizoenkaarthouders gratis naar binnen konden).
pi_49681198
Hmz, hoe kan ik het best nog aan kaarten komen voor morgenavond als ik morgenmiddag pas definitief beslis of ik ga of niet (als niet club- of seizoenskaart houder)?
pi_49681811
Jochem van Gelder, wat een triest figuur
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:10:09 #57
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_49682777
De één zegt Fietstas de ander zegt NEK...leker belangrijk, om daar nou een hele column aan te wijden vind ik pas triest...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_49682877
Volgens mij zegt de stadionspeaker in Gelredome altijd netjes eneecee.
Don't think twice, it's all right.
pi_49684054
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz, hoe kan ik het best nog aan kaarten komen voor morgenavond als ik morgenmiddag pas definitief beslis of ik ga of niet (als niet club- of seizoenskaart houder)?
Morgenavond om 18.00 uur kaarten halen bij de kassa. Ook wel echt op tijd daar zijn, want anders ga je de aftrap gegarandeerd missen.
pi_49684309
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:44 schreef Klingon het volgende:

[..]

Morgenavond om 18.00 uur kaarten halen bij de kassa. Ook wel echt op tijd daar zijn, want anders ga je de aftrap gegarandeerd missen.
Dan maakt het niet meer uit dat je geen clubcard of seizoenskaart hebt? Volgens mij wel;

Voor deze wedstrijd geldt géén vrije verkoop.
Uitsluitend seizoen en Club Cardhouders van Vitesse kunnen voor deze wedstrijd een kaart kopen.

Dagverkoop:
De stadionkassa’s zijn op de wedstrijddag vanaf 18.00 uur geopend. Seizoenkaart- en Club Cardhouders van Vitesse kunnen 4 kaarten kopen, mits in de voorverkoop nog géén kaarten gekocht zijn.

Ik bedoelde dus meer hoe groot is de kans dat er voor een play off wedstrijd bij het gelredome nog kaartjes worden doorverkocht. En waar je die precies het best kan treffen. Want aan de kassa zal ik niet slagen zo te lezen.
pi_49687179
Is idd geen vrije verkoop, dus je hebt wel seizoens- of clubkaart nodig. Had je vraag niet goed gelezen Ik zou gewoon iemand zoeken met zo'n kaart en vragen of 'ie een extra kaartje voor je koopt.

Leuk stuk trouwens in de VI over de derby. De haat bij Pothuizen zit diep met z'n "ik walg van die club" En Been die Vitesse maar "kouwe kak" vindt. Aadje vergeleek Vitesse - NEC met ManUnited - ManCity

Oja, en morgen Yu Hai in de basis
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:09:10 #62
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_49687406
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:03 schreef Klingon het volgende:

Oja, en morgen Yu Hai in de basis
Ik geloof ondertussen geen reet meer van die "vermoedelijke opstellingen"
pi_49692016
Misschien al bekend, maar ook Leon Toonen van DOVO gaat naar (jong) Vitesse. De 21-jarige linkerflankspeler werd dit seizoen topscorer bij de kampioen van de eerste klasse D.
quote:
DOVO-topscorer Toonen wil bij Vitesse in spoor Van Mourik

[Bron: gelderlander.nl]

Vrijdag, 18 mei 2007 - RHENEN - Leon Toonen draagt na de zomerstop het geelzwarte shirt van Vitesse. De 21 - jarige clubtopscorer van DOVO (met achttien treffers) sluit in juli aan bij de beloftenploeg van de Arnhemse club.

"Het is de eerste stap op weg naar mijn droom: een contract verdienen als profvoetballer."
Bij Vitesse treedt Toonen wellicht in de voetsporen van zijn Rhenense plaatsgenoot én maatje Colin van Mourik. Die kan een contract tekenen in Arnhem.

"Ik ga op amateurbasis naar Vitesse. Colin heeft een aardige weg moeten bewandelen om zijn missie - een contract verdienen - te volbrengen. Hij moet nu zich nu echt laten zien bij het eerste elftal. Ik hoop hem in de toekomst op die weg te volgen."

Toonen speelde in het verleden drie seizoenen in de jeugdopleiding van FC Utrecht. " Dat was in de C- en B-junioren. Ik hoopte stiekem op een herkansing, maar ik was toch verrast dat Vitesse belangstelling toonde na achttien treffers in de eerste klasse."

De linkermiddenvelder laat bij het naar de hoofdklasse terugkerende DOVO een leegte achter. " De mensen van de vereniging gunnen mij deze mooie kans, maar lieten ook wel doorschemeren dat ze voor de club baalden. Ik heb zes prachtige jaren beleefd en die periode afgesloten met een kampioenschap. Je moet natuurlijk altijd afwachten of ik in de hoofdklasse ook zo gemakkelijk had gescoord."

Het neusje voor de goal is bij Toonen bovenmodaal ontwikkeld. Dat is een aangeboren kwaliteit, zegt hij daarover. "Ik moet op andere terreinen nog winst boeken. Rustiger zijn aan de bal en secuurder worden bij het inpassen. Het komende jaar train ik bijna dagelijks. Dus krijg ik ook extra de tijd om daaraan te werken."

Toonen werd enkele dagen na het kampioenschap met DOVO benaderd door Vitesse en hij speelde daarna in rap tempo drie proefwedstrijden.

"Ik ben daarin geen doelpunt gemaakt. Kennelijk vonden ze bij de club toch dat ik voldoende indruk had gemaakt. En nu moet ik het komende jaar mijn stinkende best doen om te bewijzen dat ik een contract verdien. Ik ben verschrikkelijk blij met deze kans."
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49715622
Een trietste column van Borgman . Ik vond hem de laatste tijd wel goed bezig maar dit is gewoon slecht geschreven terwijl het onderwerp wel leuk is.

Vitesse en Ado praten weer verder over Kolk, goed nieuws wat mij betreft. Neem aan dat er dan wel één van de drie spitsen vertrekken.. Hopelijk komt hij als vervanger voor Junker. En Niedzielan lijkt mij alleen te komen als Lazovic vertrekt of denk ik nu fout ? Doe mij dan maar een jongere onbekende Braziliaan uit Zwitserland ofzo. Hij is alweer 28 die Niedzielan. Hoewel ik het wel in hem zie zitten .

Die Poolse keeper is bereid om op de bank te zitten maar Vitesse wacht nog even wat er met de rest van de selectie gebeurt om te zien of hij qua salaris te betalen is. Jammer, want zo'n kerel met ervaring die bereid is om op de bank te zitten vind je niet snel meer denk ik. Verder is die Mandl ook weer in beeld .

En Gilissen gaat kiezen tussen NAC en Vitesse, einde van de week zal dat wel duidelijk worden (je zou denken dat ).

Edit:
Ow en er komt geen hond vanavond, 5500 . Zal wel 7000 worden ofzo..
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:55:21 #65
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49716922
Ik moet dan ook gewoon werken, helaas... Anders waren het er 5502 (ik neem mijn 'zusje' ook altijd mee)
  donderdag 24 mei 2007 @ 11:07:03 #66
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_49717285
Ik moet ook werken dus ben er ook niet bij. Had er wel bij willen zijn aangezien ik van die plee-offs vanwege een 24 daagse buitenland trip nog niks van heb meegekregen.

Gilissen was toch al zeker dat ie zou komen?!Waarom zijn ze zo naarstig op zoek naar een spits? Ik zou eerst wel is een verdediger willen zien.Het aantal tegendoelpunten moet volgend seizoen toch echt wel lager zijn dan afgelopen seizoen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:49:02 #67
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49720946
Ik ben er ook bij, zoals altijd...

En Smeigh neemt dit keer slechts 10 buitenlanders mee
Vamos el TRI!
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:16:29 #68
3185 Adelante
To let it go now
pi_49722037
Wij kijken het hier bij mij thuis via Tele2 met wat vrienden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_49724294
Is het mogelijk om vanavond zonder een clubkaart of seizoenkaart een kaartje aan de kassa te kopen?
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:30:18 #70
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_49725019
ik zou iemand aanschieten die een kaart gaat kopen bij de kassa... kunnen er 4 per seizoenskaart...
Maximaal 4 regels
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:33:34 #71
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49725146
Vanavond kan nog maar 1 per seizoenskaart toch? Aan de kassa van de gymzaal.
Vamos el TRI!
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:35:18 #72
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_49725216
Dagverkoop
De stadionkassa’s zijn op de wedstrijddag vanaf 18.00 uur geopend. Seizoenkaart- en Club Cardhouders van Vitesse kunnen 4 kaarten kopen, mits in de voorverkoop nog géén kaarten gekocht zijn.

en ohjah, de rijnhal is gesloten...!
Maximaal 4 regels
pi_49725267
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Tha_Mars het volgende:
ik zou iemand aanschieten die een kaart gaat kopen bij de kassa... kunnen er 4 per seizoenskaart...
Tja dat durf ik niet echt als Nijmegenaar
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:02:45 #74
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49726298
Ligt eraan of je in cognito bent
Vamos el TRI!
pi_49726360
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:02 schreef Elvislives het volgende:
Ligt eraan of je in cognito bent
Jawel hoor dat wel

Maar andere optie dan iemand vragen is er dus niet? Dan skip ik toch maar denk ik.
Want als ik iemand bij de kassa aanschiet zit ik dus ook automatisch bij hem. Moet ik ook meejuichen enzo
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:14:31 #76
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_49726753
nee hoeft niet, als je op zuid zit kan het, maar als je op een andere tribune zit, heb je een vaste plek, kleine kans dat je dan naast dat persoon zit.

MAar goed, als je niet voor Vitesse bent ga ik je helemaaaal niet helpen
Vamos el TRI!
pi_49733467
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben er ook bij, zoals altijd...

En Smeigh neemt dit keer slechts 10 buitenlanders mee
10-6
pi_49733682
quote:
Sansoni onder loep
24 mei 2007
Vooronderzoek naar verdediger Vitesse.

Het duel met NEC lijkt nog een staartje te gaan krijgen voor Vitesse-speler Sébastien Sansoni. De aanklager betaald voetbal van de KNVB is een vooronderzoek gestart naar mogelijk wangedrag van de Fransman.

Sansoni zou afgelopen weekeinde tijdens de 2-0 zege van Vitesse gespuugd hebben naar een tegenstander.

Sansoni, die deze week met de Arnhemmers nog twee wedstrijden tegen FC Utrecht op de agenda heeft staan, moet voor dinsdagmiddag 29 mei een verweer indienen.
pi_49733709
De Fair-Play cup zal hij nooit winnen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49733819
Gelukkig spuugt en bijt hij alleen nekkers.
Dan valt zulk soort dingen altijd beter te vergeven
pi_49733885
20.00 uur begint het vandaag... was alweer in de veronderstelling dat het 20.30 uur zou zijn
pi_49734620
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:30 schreef Klingon het volgende:
20.00 uur begint het vandaag... was alweer in de veronderstelling dat het 20.30 uur zou zijn
Een wedstrijd in de Nederlandse competitie begint NOOIT om 20:30
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:57:20 #83
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49734772
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:23 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Finale kan ie bij zijn, dus zullen we 'm volgend seizoen pas moeten missen, daar kan ik wel mee leven
jeweetz
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:58:05 #84
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49734799
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:53 schreef Greetings het volgende:

[..]

Vrijdagavond wel
jeweetz
pi_49734827
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:53 schreef Greetings het volgende:

[..]

Weet ook niet waar ik het vandaan heb, loop denk ik een half uur achter vandaag.
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:11:38 #86
3185 Adelante
To let it go now
pi_49740083
wat een saaie wedstrijd en volgens mij zijn er bijna meer stewards dan toeschouwers
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:21:08 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_49740440
goh, geef ze het anders cadeau
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:36:07 #88
84533 Rhinestone
Kutcommunist
pi_49740999
Verrassend
jeweetz
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:22:39 #89
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_49742868
Zo moet Aad de Mos in het tweede duel Lazovic en Junker missen door schorsingen, net als Janssen , Purrel Fränckel en Paul Verhaegh die hun tweede gele kaart incasseerden.

Doet Intertoto
pi_49742995
Wat hebben Junker en Lazo gedaan dan? Keek op teletekst, hadden ze opeens allebei rood.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_49743123
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat hebben Junker en Lazo gedaan dan? Keek op teletekst, hadden ze opeens allebei rood.
Lazovic 2x geel, kleine (domme) overtredingen

Junker maakte een doodschop zonder enige intentie te hebben om de bal te spelen
pi_49743237
Lazo was toch al geschorst met z'n gele kaart... maar hij kreeg wel direct rood na die overtreding (dus niet 2x geel). Vraag me af wat Blom dan gezien denkt te hebben. Junker was dieprode kaart idd.
pi_49743372
Ik wil het op Tien nog weleens terugzien wat ie deed.

Blom liet het totaal uit de hand lopen.

Maar er is nog hoop voor Zondag.
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:42:51 #95
26251 Eilanden
pi_49743441
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:40 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik wil het op Tien nog weleens terugzien wat ie deed.

Blom liet het totaal uit de hand lopen.

Maar er is nog hoop voor Zondag.
Lazovic ving Pieters op en bewoog met zijn armen, maar je kan een behoorlijke discussie over die kaart hebben. Junker was gewoon dieprood.
pi_49743495
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Lazovic ving Pieters op en bewoog met zijn armen, maar je kan een behoorlijke discussie over die kaart hebben. Junker was gewoon dieprood.
Van Junker gebeurde dus voor mij aan de overkant , dus dat zal dan wel zo zijn.

En laten we die discussie dan maar besparen , want hij was er toch al niet bij omdat ie al geel heeft gekregen.
pi_49743537
Komt geen herhaling meer op Tien vannacht en online volgens mij ook niet Heb de overtreding van Junker nog wel gezien op tv, dat wordt een aardige schorsing. Lazovic kreeg direct rood, dus dan zal Blom wel een slaande beweging hebben gezien. Dat was het dus niet hoorde ik via een vriend die de herhaling had gezien.

Wordt dus Espinoza, Due (geen Blondelle aub), Kaya, Meulens (liever dan Esajas) en hopelijk Benson in de basis zondag. Of Hersi krijgt weer een kans, je weet het niet Ik zie nog wel mogelijkheden... maar het wordt niet makkelijk.
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:57:43 #98
26251 Eilanden
pi_49743953
Die De Mos is echt lachwekkend

Eerst glashard beweren dat het een zuivere strafschop was en dan zeggen dat deze duels om miljoenen gaan
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:36:50 #99
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_49745469
Ach, sja...
pi_49746007
Wat erg zeg dat zo'n scheids in het profvoetbal rond loopt. Er was eerst niks aan de hand tijdens deze westrijd en door zijn stomme fouten wordt het een teringbende . Normaal kan ik er wel omlachen maar dit was gewoon dieptriest.

Als Fredje niet kan spelen ben je kansloos. Vorm trouwens wel geschorst toch? Das een heel groot voordeel, wat een keeper .

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')