De top 100 binnenkomen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, was ik al bang voor![]()
Maar ik heb nu ook een nieuw doel![]()
Ik welquote:
wat is je gebruikersnaam ookweer?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:42 schreef Deansensitized het volgende:
Dat zowiezo jaMaar ook jou inhalen, als is het maar eens voor 5 minuten, dan ben ik al blij
Jep, dank uquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:50 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik geloof dat zijn gebruikersnaam Ebut is
haha, handigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:53 schreef Deansensitized het volgende:
Staat nu ook onder mijn naam hier, kan je het niet weer vergeten
Heet overal Ebut, forums, MSN, vrienden noemen me zo, WP, overal behalve hier
Waarom weet ik niet...
MIJLPAALquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
Dacht ik
Ga vandaag over de 7 miljoen![]()
zo gedaan, uurtje of 2quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:08 schreef Deansensitized het volgende:
JepGa zo pulsen dat ik precies op 7.000.000 uitkom
Voor de statsen dan morgen lekker weer op 1k autopulse zetten
![]()
Nog een kleine 18k![]()
Klopt, maar blijft wennen, omdat je daar ook Ebut bentquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:32 schreef Deansensitized het volgende:
Daarom. Lekker doorrammen. IRC lekker aan
Stoer ! Dan heb ik nog meer DIG in mijn AT staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:28 schreef Bruce117 het volgende:
Misschien moeten we een aparte WP-SC topic en een WP-inhoudelijk topic maken.
Zwaaien is goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Stoer ! Dan heb ik nog meer DIG in mijn AT staan.![]()
Overigens, door jouw avatar krijg ik steeds de neiging (terug) te zwaaien.![]()
tik dan gewoon zesduizendvierhonderdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, schiet lekker op zo![]()
Nog maar 10,400 6,400 nu
tweeduizend vier honderdquote:
sterktequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:21 schreef JortK het volgende:
Ach ik heb inmiddels de code van Slar ontvangen voor de aanvullende stats, hier zal ik morgen mee aan de gang gaan, dus morgen hopelijk de eerste stats
* JortK weet dit niet zeker, is nogal PHP mank op sommige flanken
Dankjewelquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ben nu ook stiekem onmetelijk trots op mezelf
ben je bang dat ze je in gaan halen danquote:
* JortK zit aan de whiskey cola en nu nog keyzquote:
Ben benieuwtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:21 schreef JortK het volgende:
Ach ik heb inmiddels de code van Slar ontvangen voor de aanvullende stats, hier zal ik morgen mee aan de gang gaan, dus morgen hopelijk de eerste stats
* JortK weet dit niet zeker, is nogal PHP mank op sommige flanken
volgens mij is het benieuwdquote:
Klopt maar ik heb een fles whiskey in me mik zitten zo don't blame me op dit tijdstipquote:Op zondag 20 mei 2007 00:31 schreef gateway het volgende:
[..]
volgens mij is het benieuwd
ne, dit is niet omdat ik zo goed ben in nederlands, maar gewoon omdat het volgens mij zo is, en het is goed voor de posts en de keyz!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |